SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ik vind hem naief.... fijn dat hij interesse in de islam, chicks whatever heeft, maar zo easy gaat t niet allemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef Montelly het volgende:
Echt een onderwerp voor Stimo dit, intens genieten zeker?
Quote seto als je het hier mee eens bentquote:
Valt tegen hequote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Quote seto als je het hier mee eens bent
Proberen siert. Maar men moet wel beseffen dat het niet zomaar iets is. Temeer omdat hij blijkbaar met meisjes date die dansen op tafeltjes.quote:
Jij hebt ook lopen twerken in Bloemendaal, niet zo schijnheilig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Proberen siert. Maar men moet wel beseffen dat het niet zomaar iets is. Temeer omdat hij blijkbaar met meisjes date die dansen op tafeltjes.
Ik heb het over gesluierde vrouwen die een broer er bij hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij hebt ook lopen twerken in Bloemendaal, niet zo schijnheilig.
vriend juist als die thuis niks te zeggen heeft, gaat die het bij iemand anders dubbel zo erg inhalenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:43 schreef Deuce92 het volgende:
Hopelijk heeft ze zelf thuis niks te zeggen. Dat verkleint denk ik wel de kans dat ze Faeroer over een tijdje z'n eigen huis uittrapt.
Herkenning van cultuur. Komt goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Stimo en ik zijn het met elkaar eens.
Memorabel moment.
Mijn vriend is moslim. Ik ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, zolang hij niet naïef is en er zelf bewust voor kiest, kan het prima werken natuurlijk.
Bedoel, wij zijn ook maar een stelletje zure vrijgezellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |