Ah die krant van nikker wat doe je nou?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
NRC is trouwens wel echt kansloos bezig om de Goudse politie in zo'n kwaad daglicht te stellen.
Heb je ook een foto van de vermeend links georiënteerde mensen in kwestie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze demonstreerden niet?
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/6AOQEsbvF3d427070mdycAA3HnE=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)18530.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze waren er duidelijk om te provoceren. Als je dat niet wilt zien dan is de discussie toch gewoon klaar.
Vast wel, maar zodra je gaat samenscholen, dan begint het al meer op demonstreren of eigenlijk zelfs provoceren te lijken he. Politie heeft dat prima gezien en goed geanticipeerd. Daarbij hebben ze voorkomen dat het in een veldslag ontaarde en er wellicht wel getraumatiseerde kindertjes te betreuren waren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een T-shirt met een boodschap lopen, ook als neger. Als zij ervoor kiezen om daar gewoon tussen te gaan staan dan is daar niks mee. Indien mensen dat als de provocatie zien waar ze op zaten te wachten en heibel gaan maken dan pak je die mensen op.
Wut?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah die krant van nikker wat doe je nou?
NWS / NRC kop 'Nigger, are you crazy?' zorgt voor ophef in VS.quote:
Ah.. oh ja, dát!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
NWS / NRC kop 'Nigger, are you crazy?' zorgt voor ophef in VS.
Ze hadden wat goed te maken denk ik
Ik heb nooit mijn ID-kaart bij me. Ik ben blank, ik word echt nooit gecontroleerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... NWS loopt over van de chronisch verontwaardigde 'ik mag niks, want ja, blank'-jankers.
Die doen er niet zo toe. De rel ontstond om het woordje "negroïde" in combinatie met de woordjes "onrustig", "gevoel", "van" en "veiligheid".quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van de vermeend links georiënteerde mensen in kwestie?
Dat is oprecht vervelend voor die persoon, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn ID-kaart bij me. Ik ben blank, ik word echt nooit gecontroleerd.
Een vriend van me uit Suriname - timide jongen, overdreven beschaafd, bijna autistische volger van de wet- en regelgeving - wordt echt constant gecontroleerd als hij door Zwolle loopt. Hij heeft geen tatoeages, netjes gekleed, spreekt zeer beschaafd, maar hij wordt bijna wekelijks naar zijn papieren gevraagd.
Waarom?
Ander kleurtje.
Ben je blank? Laat je papieren thuis, niemand vraagt er ooit om.
Ik doe dit al 5 jaar nu en het werkt echt.
Een treurige constatering dus.![]()
Als blank persoon heb je enorm veel privileges. Ook bij sollicitaties.
De Geenstijl-huilebalken laten zich onnodig opjutten. Doe het experiment en schmink jezelf of schrijf Achmed op je sollicitatiebrief i.p.v. Floris.
Het woordje "zwart"quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is oprecht vervelend voor die persoon, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
Nee, ze staan daar gewoon met hun T-shirts, iedereen kan ze zien, maar geen kind dat er last van heeft of iets wat de ceremonie verstoort. Het is evenmin iets waar het demonstratieverbod zich over uitstrekt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vast wel, maar zodra je gaat samenscholen, dan begint het al meer op demonstreren of eigenlijk zelfs provoceren te lijken he.
Het is de politie die de openbare orde hier verstoort door mensen op te pakken voor een fictief strafbaar feit. Dat kennen we van mensen die iets over het koningshuis zeggen of over buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders.quote:Politie heeft dat prima gezien en goed geanticipeerd. Daarbij hebben ze voorkomen dat het in een veldslag ontaarde en er wellicht wel getraumatiseerde kindertjes te betreuren waren.
Als jij daar als negroïde persoon aanwezig was met je kind om Sinterklaas te vieren, was er geen ruk aan de hand. Je doet het nu voorkomen alsof negroïde personen niet welkom zijn en dat is nogal kansloos, want je weet zelf dat dit absoluut niet het geval is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
kennen we van mensen die iets over het koningshuis zeggen of over buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders.
Iedereen heeft zijn mond vol over de vrijheid van meningsuiting, maar o wee als het moeite gaat kosten. Dan zorgen de autoriteiten wel eventjes dat die uitingen er niet komen en lappen burgermeesters de grondwet aan hun laars met allerlei demonstratieverboden en maken ze ook andere meningsuiters monddood. En dat gaat dan zelfs zo ver dat je als neger niet op een plein mag staan.
Niet jokken. Je weet heel goed dat men daar stond om de boel te verzieken. Het doel was provoceren, en opgepakt worden was de superbonus. Wat dat betreft was het een geslaagd uitje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze staan daar gewoon met hun T-shirts, iedereen kan ze zien, maar geen kind dat er last van heeft of iets wat de ceremonie verstoort. Het is evenmin iets waar het demonstratieverbod zich over uitstrekt.
Wat ben je weer lekker dwars, rebelletje van me. Maar hier ga je wat ver in je overdrijving. Om niet te zeggen dat je glashard liegt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
En dat gaat dan zelfs zo ver dat je als neger niet op een plein mag staan.
Behalve dat mensen zwarte piet naar je roepen dan. En zonder kind dan? Mag dat ook of is dat het voorrecht van blanken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij daar als negroïde persoon aanwezig was met je kind om Sinterklaas te vieren, was er geen ruk aan de hand.
Dat is juist het punt, de staat heeft geen plek aan te wijzen waar je mag staan. Je mag overal staan. Als je dan een evenement organiseert wat er toe leidt dat je niet als neger in een T-shirt met tekst op de openbare weg mag staan, dan organiseer je het verkeerde evenement of organiseer je het hele evenement verkeerd.quote:Je doet het nu voorkomen alsof negroïde personen niet welkom zijn en dat is nogal kansloos, want je weet zelf dat dit absoluut niet het geval is.
De kans dat dit zou gaan ontaarden in een matpartij, was gewoon te groot. Hadden ze op de aangewezen plek gaan staan, dan was er niets aan de hand.
Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet jokken. Je weet heel goed dat men daar stond om de boel te verzieken. Het doel was provoceren, en opgepakt worden was de superbonus. Wat dat betreft was het een geslaagd uitje.
Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.
Ongetwijfeld de gezinnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:29 schreef regiliopeace het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ntocht-in-gouda.html
Wat vreemd dat ze geen ongerust gevoel kregen van extreem rechts. Of zijn dat die gezinnen waar ze het over hebben?
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de gezinnen.
Als extreem Links de macht grijpt dan zijn dat ineens de verdachten. Dan loopt er een Nederlands gezinnetje over straat en dan begint de politie met vragen:
"Zo, aan de wandel op zondagmiddag? En jullie allemaal roomblank? Blijf maar even staan, dan check ik jullie gegevens even. Zo zo. Nog nooit een uitkering ontvangen? Niet zo best. En wat zie ik hier? Een koophuis en een vermogen boven de belastingvrije voet? Hoe zit dat precies? En u mevrouw, geen werk? Zeker thuisgebleven 'om voor de kinderen te zorgen' Niet zo mooi, vind u zelf ook niet?' En als dan ook nog het strafblad leeg blijkt dan wordt er even een busje opgeroepen om dit 'verdachte' gezin op te halen.
Hetzelfde gebeurde in de Soviet-Unie met de koelakken. Eerlijke hardwerkende mensen, die verdacht waren omdat ze wat bezit hadden en niet onder de luizen zaten. Binnen 2 jaar was er een hongersnood.
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?
die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
Het gaat niet om het naampje maar om de schijn dat er wordt geprofileerd op basis van die uiterlijke negroïde/linkse kenmerken. Oftewel: "ah een neger (of links persoon), die hoort hier niet thuis, oppakken"... die schijn, dat is het discussiepunt. Niet het gebruik van de termen zelf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ik vind het belachelijk dat je moet op passen om iets bij zijn naam te noemen. En daardoor vind ik dat je niet voorzichtig moet zijn met je woordkeuze in zulke gevallen maar gewoon moet zeggen hoe het is. Oprotten met dat onterecht gehuil.
Het gaat dus niet om het woordje zelfquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de actie goed is, alleen de benaming is in mijn ogen niets mis mee.
En jouw volgende stap, na het selectief lezen en jankiejankie doen, is huilen dat alles en iedereen die het woord "bruin" gebruikt een racist is?
ik snap het prima juistquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.
Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.
Wat snap jij daaraan niet?
Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.
Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.
Wat snap jij daaraan niet?
De eerste niet-rechtse of rechts-progressieve fok-vrijwilliger moet nog gevonden worden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Dat ze niet ergens toevallig een andersdenkenden moderator of nieuwsposter maken? Moet ooit toch een keer per ongeluk gebeuren?
nee maar het is ze verboden om op die plek tegen zwarte piet te demonstreren hequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:06 schreef Harunobu het volgende:
Verdacht van wat? Tegen zwartepiet zijn is ook al misdadig?
Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:32 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.
Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.quote:Jouw posts komen dan ook het best tot hun recht als ze worden genuttigd met een flinke korrel zout.
Doe gewoon niet zo flauw. Hun insteek was om de boel te verneuken. Dat is zo klaar als een klontje.
ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?
Dat hij net als jouw een racist is?quote:
waarom ben ik nou weer een racist?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Dat hij net als jouw een racist is?
Omdat je niet tegen zwarte piet bent... en die andere neger is een racist omdatie wel tegen zwarte piet is.quote:
Juw leugen is minder leugen omdat de verhoudingen anaders zijn dan die van Roos?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria en jij m'n onbevlekt ontvangen zoontje...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.
wtf lul je nou manquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.quote:
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).quote:
Haha, dan was je geen modator geweest. Dat ze moderators screenen op ras en op politieke kleur, dat begrijp ik nog wel. Maar krijg je tegenwoordig ook een ban op fok als je als gebruiker niet kunt aantonen dat je of rechts of blank bent?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
wtf lul je nou man
en nee die van mij zijn bruin net als mijn huid
Ik weet het antwoord.. en jij gaat op je neus kijken. Of met termen als house negro smijten, dat kan ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
De politie komt zelf met de racisme-kaart. Waarom je linkse medemens er dan van beschuldigen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering). Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
Misschien niet, maar als je je statement brengt op een manier die de openbare orde niet verstoort - in dit geval het enkele aanwezig zijn in combinatie een shirt - dan vraag ik me wel af bij wie het probleem ligt. Uit het nieuwsbericht dat ik postte bleek ook al dat extreem rechts aanwezig was. Daar hoor ik de agenten niet over, dus blijkbaar had dat geen prioriteit of gold het dubieuze demonstratieverbod niet voor hen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?
die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
Ho ho ho. Ik ben blank, gediscrimineerd geweest en dit hier op fok en in het echte leven gebruikt om mijn argumenten te maken. Dus niet alleen negers spelen die kaart, he.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).
Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
Misschien het minderjarige meisje dat deelmoderator is op Flora & Fauna.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord.. en jij gaat op je neus kijken. Of met termen als house negro smijten, dat kan ook
Onderbouw trouwens eens dat al het personeel hier rechts is? Want eh.. dat klopt vlgens mij niet helemaal.. integendeel
dat slaat toch nergens op manquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.
Ik heb het over racisme-roepers. Niet over mensen die racistisch zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:13 schreef Harunobu het volgende:
[..]
De politie komt zelf met de racisme-kaart. Waarom je linkse medemens er dan van beschuldigen?
Mooi. Maar zo zien veel negroïde mensen het niet. Die vinden dat een blanke niet gediscrimineerd kan worden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ho ho ho. Ik ben blank, gediscrimineerd geweest en dit hier op fok en in het echte leven gebruikt om mijn argumenten te maken. Dus niet alleen negers spelen die kaart, he.
Blijf vooral doorgaan met jezefl voor schut zetten. Het is vermakelijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:14 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Misschien het minderjarige meisje dat deelmoderator op Flora & Fauna.
Je ziet dus linkse mensen niet als mede-mensen. Ah, had het kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb het over racisme-roepers. Niet over mensen die racistisch zijn.
En linkse medemens? Ik kan mijzelf niet tot links rekenen.
O jee, links, heb je het kopje thee al genoemd, ga je nog een (s) voor links zetten en je dan met rechts afrukken op te werk gestelde uitkeringstrekkers? Ik praat niet met reaguurbots.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Juw leugen is minder leugen omdat de verhoudingen anaders zijn dan die van Roos?iets met meten met twee maten.. Je liegt hier de bel bij elkaar om je punt te maken. Iets dat links voor de gewoonte heeft. Onderwijl niet realiserend dat je totale punt nu niets meer waard is..
Geen argument, verrassend.quote:Ja, en ik ben de heilige maagd Maria en jij m'n onbevlekt ontvangen zoontje...
ik zie regelmatig maar blanken klagen over bleekscheet en kaaskopquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).
Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
ja dat roepen die boze blanke mannekes ook altijdquote:En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
nou en?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef Harunobu het volgende:
Moet de eerste nigger nog tegenkomen die mij gaat vertellen dat ik niet tegen zwarte piet mag zijn.
Kleinzerig? Ik klaag juist over de mensen die telkens maar alles racisme noemen, die zijn kleinzerig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie regelmatig maar blanken klagen over bleekscheet en kaaskop
google eens op Heatwave + kaaskop + fok bv
[..]
ja dat roepen die boze blanke mannekes ook altijd
is idd de grootste onzin die er is ja ... en als iedereen blank, zwart, geel, rood een keer niet zo godvergeten kleinzerig was zoals jou en zoals harunobu en zoals Heatwave dan was de wereld een stuk gezelliger
kunnen we eindelijk een keer goede grappen maken over elkaar
Ik heb nog nooit iemand daar tegen in zien ging bij mij. Dat zie je vooral en alleen op het internet bij die black panther types die niemand serieus neemt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Mooi. Maar zo zien veel negroïde mensen het niet. Die vinden dat een blanke niet gediscrimineerd kan worden.
Ach jeetje, wordt het lastig als je op je leugentjes wordt gewezen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O jee, links, heb je het kopje thee al genoemd, ga je nog een (s) voor links zetten en je dan met rechts afrukken op te werk gestelde uitkeringstrekkers? Ik praat niet met reaguurbots.
Lees het eerste stuk van je eigen in deze post door mij gequote post voor je over argumenten begint?quote:
kom nou, je zit er al over te huilen voordat het gebeurdequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Kleinzerig? Ik klaag juist over de mensen die telkens maar alles racisme noemen, die zijn kleinzerig.
En je mag mij best een kaaskop noemen hoor, ik heb er geen probleem mee.
Als het een verboden betoging tegen besparingen in gehandicaptenzorg betrof zouden mensen in rolstoelen de eerste verdachten zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.
voor jou misschien nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef Harunobu het volgende:
Alleen is binnen ons land het het discrimineren van de blanke jongeman Pieter-Jan op basis van zijn ethniciteit, leeftijd of geslacht niet zo een probleem.
Zegt genoeg dat je met zo een rare analogie moet komen om het goed te praten. Als het kromme ervan makkelijker recht te praten was had je wel een beter voorbeeld kunnen bedenken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als het een verboden betoging tegen besparingen in gehandicaptenzorg betrof zouden mensen in rolstoelen de eerste verdachten zijn.
Met dat soort "profiling" is niets mis mee.
als het om voetbalh00ligans gaat dan zijn blanke kerels met tattoos en nette haartjes verdachterquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:25 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je met zo een rare analogie moet komen om het goed te praten. Als het kromme ervan makkelijker recht te praten was had je wel een beter voorbeeld kunnen bedenken.
Ik een racisme-roeper? Ik zeg alleen dat blanken ook gediscrimineerd kunnen worden. Maar wij zijn niet zo kleinzerig als vele negroïde mensen zijn en schuiven het dus niet zo snel op racisme af. Maar als we dat wel doen wordt er gezegd dat het niet racistisch is omdat wij geen racistisch verleden hebben. Ga toch weg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou, je zit er al over te huilen voordat het gebeurde
jij bent zelf een racisme roeper (komt allemaal zogenaamd van een kant toch?) en ja die zijn nagenoeg allemaal veelste kleinzerig
En die worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het om voetbalh00ligans gaat dan zijn blanke kerels met tattoos en nette haartjes verdachter
niemand ontkend dat blanken niet gediscrimineerd kunnen wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik een racisme-roeper? Ik zeg alleen dat blanken ook gediscrimineerd kunnen worden. Maar wij zijn niet zo kleinzerig als vele negroïde mensen zijn en schuiven het dus niet zo snel op racisme af. Maar als we dat wel doen wordt er gezegd dat het niet racistisch is omdat wij geen racistisch verleden hebben. Ga toch weg.
als ze niet meewerken komt dat wel eens voor jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Harunobu het volgende:
[..]
En die worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?
Heb ze laatst nog een optocht door Den Haag zien maken, zonder vergunning. Ze verstoorden duidelijk de orde. Politie deed niets.
Neuh, met een peloton ME begeleid door honden en paarden. Eventueel ondersteund met traangas en waterkanon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Harunobu het volgende:
[..]
En doe worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?
Die verstoorden de orde niet eens. Politie was bang dat ze dat gingen doen, en misschien wel terecht. Je mag alleen van de wet niets doen voordat verdachte ook daadwerkelijk in overtreding is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Neuh, met een peloton ME begeleid door honden en paarden. Eventueel ondersteund met traangas en waterkanon.
Volgende pietprotestanten die behandeling ook maar geven? Goed plan
Als jij niet verder komt dan de clichés van het Telegraafondervolk dan ga ik geen toetsaanslagen meer aan jou besteden, hoeveel smilies je er ook tussenpropt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach jeetje, wordt het lastig als je op je leugentjes wordt gewezen?Maarreh, allevier je clicheetjes heb ik nog nooit gebruikt. Maar probeer me anders even op een andere manier te framen?
Enneh, me voor reaguurbot uitmaken en dan nuffig roepen dat je daar niet mee praat is zelfs voor jou wat goedkoop
afrukken ook echt? Gutteguttegut
Als jij mij iets bekwaam onder de neus zou weten te wrijven, dan weet ik waar je het over hebt en kan ik daar op reageren, maar het lukt je maar niet. Dat je nog steeds boos op me bent omdat ik heb uitgemolken hoe Jan Roos zichzelf te kakken heeft gezet neem ik tevreden ter kennisgeving aan, maar dat heeft in deze discussie niets te zoeken.quote:Lees het eerste stuk van je eigen in deze post door mij gequote post voor je over argumenten begint?
Kijk, je kunt nu wel lekker beledigd gaan doen en lompe dingen gaan zeggen of me op een andere manier proberen te diskwalificeren. Maar jij bent degene die aantoonbaar liegt om een punt te maken. Moet je niet gaan janken als ik je dat onder je neus wrijf. Ook de aandacht verleggen helpt niet. Man up, of pleur op
Mwah, ik trek me er zelf niet zoveel van aan. Maar het valt mij vaak op dat dat het geval is. Op zowel FOK! als in het echte leven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand ontkend dat blanken niet gediscrimineerd kunnen worden
waarom kruip je nu ineens in die slachtofferrol?
Waarom traangas?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of je met traangas moet gaan gooien met zoveel kindertjes in de buurt
zou wel gewoon een keer lachen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |