Ah die krant van nikker wat doe je nou?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
NRC is trouwens wel echt kansloos bezig om de Goudse politie in zo'n kwaad daglicht te stellen.
Heb je ook een foto van de vermeend links georiënteerde mensen in kwestie?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze demonstreerden niet?
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/6AOQEsbvF3d427070mdycAA3HnE=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)18530.jpg]afbeelding[/url] ]
Ze waren er duidelijk om te provoceren. Als je dat niet wilt zien dan is de discussie toch gewoon klaar.
Vast wel, maar zodra je gaat samenscholen, dan begint het al meer op demonstreren of eigenlijk zelfs provoceren te lijken he. Politie heeft dat prima gezien en goed geanticipeerd. Daarbij hebben ze voorkomen dat het in een veldslag ontaarde en er wellicht wel getraumatiseerde kindertjes te betreuren waren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag gewoon met een T-shirt met een boodschap lopen, ook als neger. Als zij ervoor kiezen om daar gewoon tussen te gaan staan dan is daar niks mee. Indien mensen dat als de provocatie zien waar ze op zaten te wachten en heibel gaan maken dan pak je die mensen op.
Wut?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah die krant van nikker wat doe je nou?
NWS / NRC kop 'Nigger, are you crazy?' zorgt voor ophef in VS.quote:
Ah.. oh ja, dát!quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
NWS / NRC kop 'Nigger, are you crazy?' zorgt voor ophef in VS.
Ze hadden wat goed te maken denk ik
Ik heb nooit mijn ID-kaart bij me. Ik ben blank, ik word echt nooit gecontroleerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... NWS loopt over van de chronisch verontwaardigde 'ik mag niks, want ja, blank'-jankers.
Die doen er niet zo toe. De rel ontstond om het woordje "negroïde" in combinatie met de woordjes "onrustig", "gevoel", "van" en "veiligheid".quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:45 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van de vermeend links georiënteerde mensen in kwestie?
Dat is oprecht vervelend voor die persoon, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn ID-kaart bij me. Ik ben blank, ik word echt nooit gecontroleerd.
Een vriend van me uit Suriname - timide jongen, overdreven beschaafd, bijna autistische volger van de wet- en regelgeving - wordt echt constant gecontroleerd als hij door Zwolle loopt. Hij heeft geen tatoeages, netjes gekleed, spreekt zeer beschaafd, maar hij wordt bijna wekelijks naar zijn papieren gevraagd.
Waarom?
Ander kleurtje.
Ben je blank? Laat je papieren thuis, niemand vraagt er ooit om.
Ik doe dit al 5 jaar nu en het werkt echt.
Een treurige constatering dus.![]()
Als blank persoon heb je enorm veel privileges. Ook bij sollicitaties.
De Geenstijl-huilebalken laten zich onnodig opjutten. Doe het experiment en schmink jezelf of schrijf Achmed op je sollicitatiebrief i.p.v. Floris.
Het woordje "zwart"quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is oprecht vervelend voor die persoon, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
Nee, ze staan daar gewoon met hun T-shirts, iedereen kan ze zien, maar geen kind dat er last van heeft of iets wat de ceremonie verstoort. Het is evenmin iets waar het demonstratieverbod zich over uitstrekt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vast wel, maar zodra je gaat samenscholen, dan begint het al meer op demonstreren of eigenlijk zelfs provoceren te lijken he.
Het is de politie die de openbare orde hier verstoort door mensen op te pakken voor een fictief strafbaar feit. Dat kennen we van mensen die iets over het koningshuis zeggen of over buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders.quote:Politie heeft dat prima gezien en goed geanticipeerd. Daarbij hebben ze voorkomen dat het in een veldslag ontaarde en er wellicht wel getraumatiseerde kindertjes te betreuren waren.
Als jij daar als negroïde persoon aanwezig was met je kind om Sinterklaas te vieren, was er geen ruk aan de hand. Je doet het nu voorkomen alsof negroïde personen niet welkom zijn en dat is nogal kansloos, want je weet zelf dat dit absoluut niet het geval is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
kennen we van mensen die iets over het koningshuis zeggen of over buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders.
Iedereen heeft zijn mond vol over de vrijheid van meningsuiting, maar o wee als het moeite gaat kosten. Dan zorgen de autoriteiten wel eventjes dat die uitingen er niet komen en lappen burgermeesters de grondwet aan hun laars met allerlei demonstratieverboden en maken ze ook andere meningsuiters monddood. En dat gaat dan zelfs zo ver dat je als neger niet op een plein mag staan.
Niet jokken. Je weet heel goed dat men daar stond om de boel te verzieken. Het doel was provoceren, en opgepakt worden was de superbonus. Wat dat betreft was het een geslaagd uitje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ze staan daar gewoon met hun T-shirts, iedereen kan ze zien, maar geen kind dat er last van heeft of iets wat de ceremonie verstoort. Het is evenmin iets waar het demonstratieverbod zich over uitstrekt.
Wat ben je weer lekker dwars, rebelletje van me. Maar hier ga je wat ver in je overdrijving. Om niet te zeggen dat je glashard liegt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:08 schreef Weltschmerz het volgende:
En dat gaat dan zelfs zo ver dat je als neger niet op een plein mag staan.
Behalve dat mensen zwarte piet naar je roepen dan. En zonder kind dan? Mag dat ook of is dat het voorrecht van blanken?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij daar als negroïde persoon aanwezig was met je kind om Sinterklaas te vieren, was er geen ruk aan de hand.
Dat is juist het punt, de staat heeft geen plek aan te wijzen waar je mag staan. Je mag overal staan. Als je dan een evenement organiseert wat er toe leidt dat je niet als neger in een T-shirt met tekst op de openbare weg mag staan, dan organiseer je het verkeerde evenement of organiseer je het hele evenement verkeerd.quote:Je doet het nu voorkomen alsof negroïde personen niet welkom zijn en dat is nogal kansloos, want je weet zelf dat dit absoluut niet het geval is.
De kans dat dit zou gaan ontaarden in een matpartij, was gewoon te groot. Hadden ze op de aangewezen plek gaan staan, dan was er niets aan de hand.
Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet jokken. Je weet heel goed dat men daar stond om de boel te verzieken. Het doel was provoceren, en opgepakt worden was de superbonus. Wat dat betreft was het een geslaagd uitje.
Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.
Ongetwijfeld de gezinnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:29 schreef regiliopeace het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ntocht-in-gouda.html
Wat vreemd dat ze geen ongerust gevoel kregen van extreem rechts. Of zijn dat die gezinnen waar ze het over hebben?
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de gezinnen.
Als extreem Links de macht grijpt dan zijn dat ineens de verdachten. Dan loopt er een Nederlands gezinnetje over straat en dan begint de politie met vragen:
"Zo, aan de wandel op zondagmiddag? En jullie allemaal roomblank? Blijf maar even staan, dan check ik jullie gegevens even. Zo zo. Nog nooit een uitkering ontvangen? Niet zo best. En wat zie ik hier? Een koophuis en een vermogen boven de belastingvrije voet? Hoe zit dat precies? En u mevrouw, geen werk? Zeker thuisgebleven 'om voor de kinderen te zorgen' Niet zo mooi, vind u zelf ook niet?' En als dan ook nog het strafblad leeg blijkt dan wordt er even een busje opgeroepen om dit 'verdachte' gezin op te halen.
Hetzelfde gebeurde in de Soviet-Unie met de koelakken. Eerlijke hardwerkende mensen, die verdacht waren omdat ze wat bezit hadden en niet onder de luizen zaten. Binnen 2 jaar was er een hongersnood.
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?
die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |