Misschien niet, maar als je je statement brengt op een manier die de openbare orde niet verstoort - in dit geval het enkele aanwezig zijn in combinatie een shirt - dan vraag ik me wel af bij wie het probleem ligt. Uit het nieuwsbericht dat ik postte bleek ook al dat extreem rechts aanwezig was. Daar hoor ik de agenten niet over, dus blijkbaar had dat geen prioriteit of gold het dubieuze demonstratieverbod niet voor hen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?
die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
Ho ho ho. Ik ben blank, gediscrimineerd geweest en dit hier op fok en in het echte leven gebruikt om mijn argumenten te maken. Dus niet alleen negers spelen die kaart, he.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).
Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
Misschien het minderjarige meisje dat deelmoderator is op Flora & Fauna.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord.. en jij gaat op je neus kijken. Of met termen als house negro smijten, dat kan ook
Onderbouw trouwens eens dat al het personeel hier rechts is? Want eh.. dat klopt vlgens mij niet helemaal.. integendeel
dat slaat toch nergens op manquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.
Ik heb het over racisme-roepers. Niet over mensen die racistisch zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:13 schreef Harunobu het volgende:
[..]
De politie komt zelf met de racisme-kaart. Waarom je linkse medemens er dan van beschuldigen?
Mooi. Maar zo zien veel negroïde mensen het niet. Die vinden dat een blanke niet gediscrimineerd kan worden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ho ho ho. Ik ben blank, gediscrimineerd geweest en dit hier op fok en in het echte leven gebruikt om mijn argumenten te maken. Dus niet alleen negers spelen die kaart, he.
Blijf vooral doorgaan met jezefl voor schut zetten. Het is vermakelijkquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:14 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Misschien het minderjarige meisje dat deelmoderator op Flora & Fauna.
Je ziet dus linkse mensen niet als mede-mensen. Ah, had het kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb het over racisme-roepers. Niet over mensen die racistisch zijn.
En linkse medemens? Ik kan mijzelf niet tot links rekenen.
O jee, links, heb je het kopje thee al genoemd, ga je nog een (s) voor links zetten en je dan met rechts afrukken op te werk gestelde uitkeringstrekkers? Ik praat niet met reaguurbots.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Juw leugen is minder leugen omdat de verhoudingen anaders zijn dan die van Roos?iets met meten met twee maten.. Je liegt hier de bel bij elkaar om je punt te maken. Iets dat links voor de gewoonte heeft. Onderwijl niet realiserend dat je totale punt nu niets meer waard is..
Geen argument, verrassend.quote:Ja, en ik ben de heilige maagd Maria en jij m'n onbevlekt ontvangen zoontje...
ik zie regelmatig maar blanken klagen over bleekscheet en kaaskopquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).
Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
ja dat roepen die boze blanke mannekes ook altijdquote:En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
nou en?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef Harunobu het volgende:
Moet de eerste nigger nog tegenkomen die mij gaat vertellen dat ik niet tegen zwarte piet mag zijn.
Kleinzerig? Ik klaag juist over de mensen die telkens maar alles racisme noemen, die zijn kleinzerig.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie regelmatig maar blanken klagen over bleekscheet en kaaskop
google eens op Heatwave + kaaskop + fok bv
[..]
ja dat roepen die boze blanke mannekes ook altijd
is idd de grootste onzin die er is ja ... en als iedereen blank, zwart, geel, rood een keer niet zo godvergeten kleinzerig was zoals jou en zoals harunobu en zoals Heatwave dan was de wereld een stuk gezelliger
kunnen we eindelijk een keer goede grappen maken over elkaar
Ik heb nog nooit iemand daar tegen in zien ging bij mij. Dat zie je vooral en alleen op het internet bij die black panther types die niemand serieus neemt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Mooi. Maar zo zien veel negroïde mensen het niet. Die vinden dat een blanke niet gediscrimineerd kan worden.
Ach jeetje, wordt het lastig als je op je leugentjes wordt gewezen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
O jee, links, heb je het kopje thee al genoemd, ga je nog een (s) voor links zetten en je dan met rechts afrukken op te werk gestelde uitkeringstrekkers? Ik praat niet met reaguurbots.
Lees het eerste stuk van je eigen in deze post door mij gequote post voor je over argumenten begint?quote:
kom nou, je zit er al over te huilen voordat het gebeurdequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Kleinzerig? Ik klaag juist over de mensen die telkens maar alles racisme noemen, die zijn kleinzerig.
En je mag mij best een kaaskop noemen hoor, ik heb er geen probleem mee.
Als het een verboden betoging tegen besparingen in gehandicaptenzorg betrof zouden mensen in rolstoelen de eerste verdachten zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.
voor jou misschien nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef Harunobu het volgende:
Alleen is binnen ons land het het discrimineren van de blanke jongeman Pieter-Jan op basis van zijn ethniciteit, leeftijd of geslacht niet zo een probleem.
Zegt genoeg dat je met zo een rare analogie moet komen om het goed te praten. Als het kromme ervan makkelijker recht te praten was had je wel een beter voorbeeld kunnen bedenken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als het een verboden betoging tegen besparingen in gehandicaptenzorg betrof zouden mensen in rolstoelen de eerste verdachten zijn.
Met dat soort "profiling" is niets mis mee.
als het om voetbalh00ligans gaat dan zijn blanke kerels met tattoos en nette haartjes verdachterquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:25 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat je met zo een rare analogie moet komen om het goed te praten. Als het kromme ervan makkelijker recht te praten was had je wel een beter voorbeeld kunnen bedenken.
Ik een racisme-roeper? Ik zeg alleen dat blanken ook gediscrimineerd kunnen worden. Maar wij zijn niet zo kleinzerig als vele negroïde mensen zijn en schuiven het dus niet zo snel op racisme af. Maar als we dat wel doen wordt er gezegd dat het niet racistisch is omdat wij geen racistisch verleden hebben. Ga toch weg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom nou, je zit er al over te huilen voordat het gebeurde
jij bent zelf een racisme roeper (komt allemaal zogenaamd van een kant toch?) en ja die zijn nagenoeg allemaal veelste kleinzerig
En die worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het om voetbalh00ligans gaat dan zijn blanke kerels met tattoos en nette haartjes verdachter
niemand ontkend dat blanken niet gediscrimineerd kunnen wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik een racisme-roeper? Ik zeg alleen dat blanken ook gediscrimineerd kunnen worden. Maar wij zijn niet zo kleinzerig als vele negroïde mensen zijn en schuiven het dus niet zo snel op racisme af. Maar als we dat wel doen wordt er gezegd dat het niet racistisch is omdat wij geen racistisch verleden hebben. Ga toch weg.
als ze niet meewerken komt dat wel eens voor jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Harunobu het volgende:
[..]
En die worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?
Heb ze laatst nog een optocht door Den Haag zien maken, zonder vergunning. Ze verstoorden duidelijk de orde. Politie deed niets.
Neuh, met een peloton ME begeleid door honden en paarden. Eventueel ondersteund met traangas en waterkanon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:27 schreef Harunobu het volgende:
[..]
En doe worden ook door 5 man politie tegen de grond gewerkt omdat ze ergens staan?
Die verstoorden de orde niet eens. Politie was bang dat ze dat gingen doen, en misschien wel terecht. Je mag alleen van de wet niets doen voordat verdachte ook daadwerkelijk in overtreding is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:29 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Neuh, met een peloton ME begeleid door honden en paarden. Eventueel ondersteund met traangas en waterkanon.
Volgende pietprotestanten die behandeling ook maar geven? Goed plan
Als jij niet verder komt dan de clichés van het Telegraafondervolk dan ga ik geen toetsaanslagen meer aan jou besteden, hoeveel smilies je er ook tussenpropt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ach jeetje, wordt het lastig als je op je leugentjes wordt gewezen?Maarreh, allevier je clicheetjes heb ik nog nooit gebruikt. Maar probeer me anders even op een andere manier te framen?
Enneh, me voor reaguurbot uitmaken en dan nuffig roepen dat je daar niet mee praat is zelfs voor jou wat goedkoop
afrukken ook echt? Gutteguttegut
Als jij mij iets bekwaam onder de neus zou weten te wrijven, dan weet ik waar je het over hebt en kan ik daar op reageren, maar het lukt je maar niet. Dat je nog steeds boos op me bent omdat ik heb uitgemolken hoe Jan Roos zichzelf te kakken heeft gezet neem ik tevreden ter kennisgeving aan, maar dat heeft in deze discussie niets te zoeken.quote:Lees het eerste stuk van je eigen in deze post door mij gequote post voor je over argumenten begint?
Kijk, je kunt nu wel lekker beledigd gaan doen en lompe dingen gaan zeggen of me op een andere manier proberen te diskwalificeren. Maar jij bent degene die aantoonbaar liegt om een punt te maken. Moet je niet gaan janken als ik je dat onder je neus wrijf. Ook de aandacht verleggen helpt niet. Man up, of pleur op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |