abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155298232
http://nos.nl/artikel/200(...)ntocht-in-gouda.html

Wat vreemd dat ze geen ongerust gevoel kregen van extreem rechts. Of zijn dat die gezinnen waar ze het over hebben?
-
pi_155298306
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.
Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.

Jouw posts komen dan ook het best tot hun recht als ze worden genuttigd met een flinke korrel zout.

Doe gewoon niet zo flauw. Hun insteek was om de boel te verneuken. Dat is zo klaar als een klontje.
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:38:53 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_155298487
quote:
5s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:29 schreef regiliopeace het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ntocht-in-gouda.html

Wat vreemd dat ze geen ongerust gevoel kregen van extreem rechts. Of zijn dat die gezinnen waar ze het over hebben?
Ongetwijfeld de gezinnen.

Als extreem Links de macht grijpt dan zijn dat ineens de verdachten. Dan loopt er een Nederlands gezinnetje over straat en dan begint de politie met vragen:
"Zo, aan de wandel op zondagmiddag? En jullie allemaal roomblank? Blijf maar even staan, dan check ik jullie gegevens even. Zo zo. Nog nooit een uitkering ontvangen? Niet zo best. En wat zie ik hier? Een koophuis en een vermogen boven de belastingvrije voet? Hoe zit dat precies? En u mevrouw, geen werk? Zeker thuisgebleven 'om voor de kinderen te zorgen' Niet zo mooi, vind u zelf ook niet?' En als dan ook nog het strafblad leeg blijkt dan wordt er even een busje opgeroepen om dit 'verdachte' gezin op te halen.

Hetzelfde gebeurde in de Soviet-Unie met de koelakken. Eerlijke hardwerkende mensen, die verdacht waren omdat ze wat bezit hadden en niet onder de luizen zaten. Binnen 2 jaar was er een hongersnood.
The End Times are wild
pi_155298583
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ongetwijfeld de gezinnen.

Als extreem Links de macht grijpt dan zijn dat ineens de verdachten. Dan loopt er een Nederlands gezinnetje over straat en dan begint de politie met vragen:
"Zo, aan de wandel op zondagmiddag? En jullie allemaal roomblank? Blijf maar even staan, dan check ik jullie gegevens even. Zo zo. Nog nooit een uitkering ontvangen? Niet zo best. En wat zie ik hier? Een koophuis en een vermogen boven de belastingvrije voet? Hoe zit dat precies? En u mevrouw, geen werk? Zeker thuisgebleven 'om voor de kinderen te zorgen' Niet zo mooi, vind u zelf ook niet?' En als dan ook nog het strafblad leeg blijkt dan wordt er even een busje opgeroepen om dit 'verdachte' gezin op te halen.

Hetzelfde gebeurde in de Soviet-Unie met de koelakken. Eerlijke hardwerkende mensen, die verdacht waren omdat ze wat bezit hadden en niet onder de luizen zaten. Binnen 2 jaar was er een hongersnood.
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.
-
pi_155298614
Hahaha, wat een sukkels daar bij de politie. Konden ze legaal een Nigger in elkaar trappen, proberen ze daarna ook nog eens het slachtoffer te veroorderen, oke daar kun je inderdaad mee weg komen.

Maar ze begaan dus deze blunder.

Hoe dom kun je zijn?
pi_155298883
Tvp
  maandag 17 augustus 2015 @ 17:55:18 #97
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_155299096
Hoezo "nieuwe rel"? Daar is niets over te lezen in de OP.
Maar goed, weer een topic waarin men over "racisme huilies" kan klagen.

Begint de gewoonte te worden, indien nodig verzint men zelfs een claim van racisme, zoals gisteren op de frontpage:

'Filmpje lekkere blanke vrouwen is racistisch'
waar men "racially and aesthetically homogeneous and forced" vertaalde naar "racistisch, geforceerd en esthetisch homogeen"
are we infinite or am I alone
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 17:57:23 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299160
ik kan ook zo snel geen rel ontdekken tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 17:59:16 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299216
quote:
3s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?

die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
pi_155299341
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?

die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.

Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.

Wat snap jij daaraan niet?

De eerste niet-rechtse of rechts-progressieve fok-vrijwilliger moet nog gevonden worden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Dat ze niet ergens toevallig een andersdenkenden moderator of nieuwsposter maken? Moet ooit toch een keer per ongeluk gebeuren?
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:04:17 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155299391
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

En ik vind het belachelijk dat je moet op passen om iets bij zijn naam te noemen. En daardoor vind ik dat je niet voorzichtig moet zijn met je woordkeuze in zulke gevallen maar gewoon moet zeggen hoe het is. Oprotten met dat onterecht gehuil.
Het gaat niet om het naampje maar om de schijn dat er wordt geprofileerd op basis van die uiterlijke negroïde/linkse kenmerken. Oftewel: "ah een neger (of links persoon), die hoort hier niet thuis, oppakken"... die schijn, dat is het discussiepunt. Niet het gebruik van de termen zelf.
Krekker is de bom!
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:05:41 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155299439
quote:
99s.gif Op maandag 17 augustus 2015 16:14 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de actie goed is, alleen de benaming is in mijn ogen niets mis mee.
En jouw volgende stap, na het selectief lezen en jankiejankie doen, is huilen dat alles en iedereen die het woord "bruin" gebruikt een racist is?
Het gaat dus niet om het woordje zelf |:(
Krekker is de bom!
pi_155299450
Door mensen als TS onstaan juist rellen zoals dit. Gewoon geen aandacht aan schenken.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:06:06 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299451
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:

[..]

Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.

Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.

ik snap het prima juist

als ik een sinterklaasfeest moet beveiligen en ik zie een groepje boze negers waarvan een deel tshirts draagt met 'ikhaatzwartepiet' op hun tshirt dan zou ik deze mensen ook als verdacht bestempelen

als die vervolgens niet mee willen werken dan ... tja
pi_155299474
Verdacht van wat? Tegen zwartepiet zijn is ook al misdadig?
pi_155299492
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:

[..]

De eerste niet-rechtse of rechts-progressieve fok-vrijwilliger moet nog gevonden worden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Dat ze niet ergens toevallig een andersdenkenden moderator of nieuwsposter maken? Moet ooit toch een keer per ongeluk gebeuren?
Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:07:25 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299497
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:06 schreef Harunobu het volgende:
Verdacht van wat? Tegen zwartepiet zijn is ook al misdadig?
nee maar het is ze verboden om op die plek tegen zwarte piet te demonstreren he
pi_155299500
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:32 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.
Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.

quote:
Jouw posts komen dan ook het best tot hun recht als ze worden genuttigd met een flinke korrel zout.

Doe gewoon niet zo flauw. Hun insteek was om de boel te verneuken. Dat is zo klaar als een klontje.
Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:07:35 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299503
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Infection het volgende:

[..]

Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?
ik ook

wat zegt dat nu weer?
pi_155299504
Een topic openen met "nieuwe rel" in de titel om te zeggen dat we er geen heisa over moeten maken :')
pi_155299561
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ook

wat zegt dat nu weer?
Dat hij net als jouw een racist is?

Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:09:45 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299579
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:

[..]

Dat hij net als jouw een racist is?
waarom ben ik nou weer een racist? :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:10:33 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_155299601
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Omdat je niet tegen zwarte piet bent... en die andere neger is een racist omdatie wel tegen zwarte piet is.

Klopt wel aardig want we zijn allemaal gewoon smerige racisten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_155299608
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.
Juw leugen is minder leugen omdat de verhoudingen anaders zijn dan die van Roos? :D iets met meten met twee maten.. Je liegt hier de boel bij elkaar om je punt te maken. Iets dat links voor de gewoonte heeft. Onderwijl niet realiserend dat je totale punt nu niets meer waard is..
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria en jij m'n onbevlekt ontvangen zoontje...
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 18:10:54 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_155299614
quote:

Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
wtf lul je nou man _O-

en nee die van mij zijn bruin net als mijn huid
pi_155299618
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.
pi_155299643
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ook

wat zegt dat nu weer?
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).
Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.

En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
pi_155299653
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

wtf lul je nou man _O-

en nee die van mij zijn bruin net als mijn huid
Haha, dan was je geen modator geweest. Dat ze moderators screenen op ras en op politieke kleur, dat begrijp ik nog wel. Maar krijg je tegenwoordig ook een ban op fok als je als gebruiker niet kunt aantonen dat je of rechts of blank bent?
pi_155299671
quote:

Ik weet het antwoord.. en jij gaat op je neus kijken. Of met termen als house negro smijten, dat kan ook :D

Onderbouw trouwens eens dat al het personeel hier rechts is? Want eh.. dat klopt vlgens mij niet helemaal.. integendeel :D
pi_155299685
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering). Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.

En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
De politie komt zelf met de racisme-kaart. Waarom je linkse medemens er dan van beschuldigen?

Verder, als er een blonde blauwoogige Nederlander hier over meepraat dan bevestigt dat in jouw ogen dat het 'weer een nigger' is die de racisme-kaart speelt?

Tja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')