Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.
Ongetwijfeld de gezinnen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:29 schreef regiliopeace het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ntocht-in-gouda.html
Wat vreemd dat ze geen ongerust gevoel kregen van extreem rechts. Of zijn dat die gezinnen waar ze het over hebben?
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de gezinnen.
Als extreem Links de macht grijpt dan zijn dat ineens de verdachten. Dan loopt er een Nederlands gezinnetje over straat en dan begint de politie met vragen:
"Zo, aan de wandel op zondagmiddag? En jullie allemaal roomblank? Blijf maar even staan, dan check ik jullie gegevens even. Zo zo. Nog nooit een uitkering ontvangen? Niet zo best. En wat zie ik hier? Een koophuis en een vermogen boven de belastingvrije voet? Hoe zit dat precies? En u mevrouw, geen werk? Zeker thuisgebleven 'om voor de kinderen te zorgen' Niet zo mooi, vind u zelf ook niet?' En als dan ook nog het strafblad leeg blijkt dan wordt er even een busje opgeroepen om dit 'verdachte' gezin op te halen.
Hetzelfde gebeurde in de Soviet-Unie met de koelakken. Eerlijke hardwerkende mensen, die verdacht waren omdat ze wat bezit hadden en niet onder de luizen zaten. Binnen 2 jaar was er een hongersnood.
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:41 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Maar het gebeurde in het geval van het nieuwsbericht dus bij negroïde mensen van wie de dienders een ongerust gevoel kregen. Dat gevoel blijkt dan weer veroorzaakt door hun huidskleur, een mening en kledingkeus.
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dat klopt toch ook gewoon in dit geval?
die mensen stonden daar niet om gezellig mee te sint en pieten ofzo
Het gaat niet om het naampje maar om de schijn dat er wordt geprofileerd op basis van die uiterlijke negroïde/linkse kenmerken. Oftewel: "ah een neger (of links persoon), die hoort hier niet thuis, oppakken"... die schijn, dat is het discussiepunt. Niet het gebruik van de termen zelf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ik vind het belachelijk dat je moet op passen om iets bij zijn naam te noemen. En daardoor vind ik dat je niet voorzichtig moet zijn met je woordkeuze in zulke gevallen maar gewoon moet zeggen hoe het is. Oprotten met dat onterecht gehuil.
Het gaat dus niet om het woordje zelfquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de actie goed is, alleen de benaming is in mijn ogen niets mis mee.
En jouw volgende stap, na het selectief lezen en jankiejankie doen, is huilen dat alles en iedereen die het woord "bruin" gebruikt een racist is?
ik snap het prima juistquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.
Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.
Wat snap jij daaraan niet?
Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:02 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Goh, weer een Fok-moderator met of een gaatje in zijn hoofd, of racistische denkbeelden.
Die mensen stonden daar, inderdaad. En ze waren daar inderdaad niet om sinterklaas te vieren. Maar ze zijn door de positie aangevallen aangehouden omdat ze links en negroide waren, aldus de politie zelf.
Wat snap jij daaraan niet?
De eerste niet-rechtse of rechts-progressieve fok-vrijwilliger moet nog gevonden worden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Dat ze niet ergens toevallig een andersdenkenden moderator of nieuwsposter maken? Moet ooit toch een keer per ongeluk gebeuren?
nee maar het is ze verboden om op die plek tegen zwarte piet te demonstreren hequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:06 schreef Harunobu het volgende:
Verdacht van wat? Tegen zwartepiet zijn is ook al misdadig?
Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:32 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw indrukken niet altijd op waarheid gestoeld, wat ook blijkt uit mijn tweede quote van jou. Of Jan Roos' mes dat opeens een meter was. Je dikt de boel graag wat aan voor effect. Een soort Jan Roos dus, zeg maar.
Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.quote:Jouw posts komen dan ook het best tot hun recht als ze worden genuttigd met een flinke korrel zout.
Doe gewoon niet zo flauw. Hun insteek was om de boel te verneuken. Dat is zo klaar als een klontje.
ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent zelf ook negroïde?
Dat hij net als jouw een racist is?quote:
waarom ben ik nou weer een racist?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Dat hij net als jouw een racist is?
Omdat je niet tegen zwarte piet bent... en die andere neger is een racist omdatie wel tegen zwarte piet is.quote:
Juw leugen is minder leugen omdat de verhoudingen anaders zijn dan die van Roos?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, een kapmes van een meter is een veel accuratere beschrijving dan een knuppelachtig ding, en ik zit er qua verhoudingen in ieder geval minder ver naast dan 12 staat tot 5.
Ja, en ik ben de heilige maagd Maria en jij m'n onbevlekt ontvangen zoontje...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat kan ik nergens uit afleiden. Het heeft er alle schijn van dat dit was wat ze wilden doen, er zijn en zwijgen. Ze wisten van het demonstratieverbod, dus gingen ze niet marcheren, schreeuwen en met spandoeken en vlaggen zwaaien.
wtf lul je nou manquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
Het verdedigen van het profileren van mogelijke verdachten op basis van ethnische kenmerken. Lijkt me duidelijk.quote:
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering).quote:
Haha, dan was je geen modator geweest. Dat ze moderators screenen op ras en op politieke kleur, dat begrijp ik nog wel. Maar krijg je tegenwoordig ook een ban op fok als je als gebruiker niet kunt aantonen dat je of rechts of blank bent?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
wtf lul je nou man
en nee die van mij zijn bruin net als mijn huid
Ik weet het antwoord.. en jij gaat op je neus kijken. Of met termen als house negro smijten, dat kan ookquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:09 schreef Harunobu het volgende:
Je mag als niet-rechtse fokker alleen nog posten als je aantoont dat je blauwe ogen hebt? Nou, die heb ik toevallig. Jij ook?
De politie komt zelf met de racisme-kaart. Waarom je linkse medemens er dan van beschuldigen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het altijd negroïde mensen zijn die de racisme kaart overal bij trekken (jij dan waarschijnlijk als uitzondering). Ik zie een blanke niet klagen om het woordje bleekscheet of kaaskop.
En racisme kan zogenaamd altijd maar van één kant komen. Dat is ook de grootste onzin die er bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |