Goedzo!quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles heeft uitverkocht uitvak in Leeuwarden.
weet je ook te benoemen waarom dit zou gebeuren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Laat onverlet dat ik vrees dat Cambuur na dit seizoen teruggaat naar de Jupiler league. Dus Wilfred Genee zal dit jaar flink moeten gaan promoten bij VI op RTL7.
Onderbuikske.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:39 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
weet je ook te benoemen waarom dit zou gebeuren?
Of is dit middels het bekende onderbuik gevoel?
Cambuur eindigt lager dan de twaalfde plek, maar ik schat toch wel in hoger dan de achttiende plek. Dus genoeg kans om erin te blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef Iwanius het volgende:
Laat onverlet dat ik vrees dat Cambuur na dit seizoen teruggaat naar de Jupiler league. Dus Wilfred Genee zal dit jaar flink moeten gaan promoten bij VI op RTL7.
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Cambuur eindigt lager dan de twaalfde plek,
We zullen zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gebaseerd op kennis.
Nu met van der Laan en Anderson erbij, makkie.. 4-0quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef bascross het volgende:
Zaterdag eerst Heracles maar eens oprollen.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Heracles heeft uitverkocht uitvak in Leeuwarden.
Er kunnen meer dan 120 in het uitvak.quote:Heracles zal morgen ondersteund worden door 120 meegereisde supporters. Dit aantal is tegenvallend, maar een aantal goede resultaten kan dit aantal verhogen!
Er gingen niet meer buskaarten in de verkoopquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:18 schreef bascross het volgende:
[..]
[..]
Er kunnen meer dan 120 in het uitvak.
Welke tribune? Even voor je neus staan juichen als we scoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik zit gewoon in het thuis vak. Uit zie je geen reet.
West 8.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef bascross het volgende:
[..]
Welke tribune? Even voor je neus staan juichen als we scoren.
Daar zit ik helaas niet. Verder zal het wel meevallen, hoewel er vorige week nog wel een groepje Feyenoorders is aangevallen op west.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West 8.
Zolang je maar niet weer gaat rellen.
Ik kan me ook nooit ergeren aan andere mensen die juichen. Uitgezonderd die mensen die heel overdreven doen dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Daar zit ik helaas niet. Verder zal het wel meevallen, hoewel er vorige week nog wel een groepje Feyenoorders is aangevallen op west.Als je je enigszins rustig houdt zal het meevallen, maar er zullen altijd tokkies zijn die zich niet kunnen inhouden als ze een supporter van een andere club zien.
Ik vind het verder prima, levert Cambuur nog een paar centen op, het is toch (nog) niet uitverkocht.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef bascross het volgende:
Bijna.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef bascross het volgende:
Ik zei vanavond nog, nu maar hopen dat het in mei ook weer zulk mooi weer is met de nacompetitie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:36 schreef Cultuur058 het volgende:
Kost de Jupiler? Met dit voetbal gaan we volgend seizoen weer naar Emmen en Deventer.
Bedankt. Sportief van je. Zat ons ook wel mee moet ik zeggen. Jullie achterhoede was wel diep triest vooral die linksback en Rcv.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Bijna.Nienhuis bedankt.
![]()
Gefeliciteerd, hafcfan.
Peersman en Mac-Intosh waren inderdaad niet erg sterk. Het vreemde is dat zij vorige week tegen Feyenoord juist de uitblinkers waren. Laten we het houden op een off-day.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt. Sportief van je. Zat ons ook wel mee moet ik zeggen. Jullie achterhoede was wel diep triest vooral die linksback en Rcv.
Na 3 wedstrijden lijkt me dat inderdaad een uitgemaakte zaak. Vorig jaar rond deze tijd hadden we immers al 2 punten meer.quote:
Nop. Maar vanaf 0-3 vond ik het zielig worden en hield ik me in.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:29 schreef bascross het volgende:
Heb je nog moeten rennen voor je leven op de tribune?
Waarom was het ene vak van de SSC staantribune leeg tijdens de eerste tien minuten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Na 3 wedstrijden lijkt me dat inderdaad een uitgemaakte zaak. Vorig jaar rond deze tijd hadden we immers al 2 punten meer.
SVquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarom was het ene vak van de SSC staantribune leeg tijdens de eerste tien minuten?
Waar werd tegen geprotesteerd?
Oke, gelukkig maar. En het was ook zielig inderdaad, zie voorlopig ook geen lichtpunten. Het vertrek van Reijnen lijkt erg slecht uit te pakken voor ons, geen enkele speler die leiding kan geven achterin.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar vanaf 0-3 vond ik het zielig worden en hield ik me in.
Rosheuvel vond ik ook weer erg slecht. En het middenveld liet zich ook makkelijk overlopen. Gaven zoveel ruimte weg. Kan ook aan de naïeve tactiek liggen. Zwaar programma hebben jullie nu zie ik. Bekijk het positief wij stonden ook op 0 uit 7 vorig jaar en bleven er nog vrij makkelijk inquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar. En het was ook zielig inderdaad, zie voorlopig ook geen lichtpunten. Het vertrek van Reijnen lijkt erg slecht uit te pakken voor ons, geen enkele speler die leiding kan geven achterin.
Het grootste probleem van afgelopen zaterdag was ook een verdediging die totaal niet op elkaar ingespeeld is, de communicatie moet natuurlijk beter, maar op deze jongens is nog geen enkel automatisme ingesleten. Als je samen de voorbereiding meemaakt weet je wat je aan elkaar hebt, als je net 3 dagen bij elkaar op het veld hebt gestaan, weet je niet wie wat gaat doen en loop je dus bij elke bal de zelfde kant op zodat je die gevaarlijke spits teveel ruimte geeft!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:38 schreef bascross het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar. En het was ook zielig inderdaad, zie voorlopig ook geen lichtpunten. Het vertrek van Reijnen lijkt erg slecht uit te pakken voor ons, geen enkele speler die leiding kan geven achterin.
Middenveld is inderdaad veel te slap. Hopelijk kan Byrne daar wat power aan toevoegen, maar dat is afwachten. Tactiek is inderdaad naïef en ik ben er ook wel klaar mee. Wat mij betreft kunnen we beter meer op de counter spelen. Rosheuvel, Houtkoop en Narsingh zijn snel genoeg, maar technisch niet geweldig, dus passeren in de kleine ruimte lukt meestal niet. En dat laatste biedt ons inderdaad nog wat hoop.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rosheuvel vond ik ook weer erg slecht. En het middenveld liet zich ook makkelijk overlopen. Gaven zoveel ruimte weg. Kan ook aan de naïeve tactiek liggen. Zwaar programma hebben jullie nu zie ik. Bekijk het positief wij stonden ook op 0 uit 7 vorig jaar en bleven er nog vrij makkelijk in
Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigensquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Droste werd uitgelachen, maar zijn stap ''omhoog'' bevalt hem prima heb ik het idee
[..]
haha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigens
In de voorbereiding één van de besten, goede goal in de eerste wedstrijd tegen PEC, sindsdien helaas niet meer gezien.quote:
16e ben je zeker. 14/15 moet an sich ook nog wel kunnen.quote:Op zondag 13 september 2015 09:38 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
nacompetitie ontlopen lijk mij al een hele opgave.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:27 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:29 schreef Idisrom het volgende:
Tegen Telstar verliezen kan altijd. Het gaat erom dat Cambuur er goed voor staat met name vanaf maart/april straks. Dan komen de meest cruciale wedstrijden van het seizoen.
En eind van deze maand moet er tegen ADO en Heerenveen maar wat punten gepakt worden.
in de 89ste minuut verliezen van de nummer 15 uit de jupiler league is gewoon een blamage.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.
Eén van de mindere goden die ik dit seizoen in de Adelaarshorst heb gezien.
We hadden hoop dat de aankopen wat zouden doen, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Groningen thuis moet ook wel wat te halen zijn hoor. Ging 2 jaar terug ook lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 11:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.
De thuiswedstrijd tegen De Graafschap is eind deze maand en daarna komen de uitwedstrijden tegen Willem II en Excelsior nog, laat dat nog even onze houvast zijn.
Heeft bij ons vorig jaar prima gewerkt!quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zal echt wat moeten gebeuren..
Trainer eruit is niet de oplossing. Alleen versterkingen op het middenveld welquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Heeft bij ons vorig jaar prima gewerkt!
Toch komen er voor de winterstop er een flink aantal sleutelwedstrijden voorbij:quote:Op woensdag 11 november 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trainer eruit is niet de oplossing. Alleen versterkingen op het middenveld wel
Deze serie had ik vooraf ook in gedachten. Het gelijkspel tegen Groningen had ik vooraf niet op gerekend. Dat is een meevaller. Uit deze serie van vier wedstrijden hoop ik wel op 7 tot 9 punten.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:49 schreef Blinker het volgende:
[..]
Toch komen er voor de winterstop er een flink aantal sleutelwedstrijden voorbij:
Graafschap-thuis
W2-uit
NEC-thuis
Excelsior-uit
Als je NEC en Excelsior niet verliest mag je blij zijnquote:Op donderdag 12 november 2015 07:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze serie had ik vooraf ook in gedachten. Het gelijkspel tegen Groningen had ik vooraf niet op gerekend. Dat is een meevaller. Uit deze serie van vier wedstrijden hoop ik wel op 7 tot 9 punten.
Momentum is erg belangrijk. Wij ( GAE ) stonden vorig jaar er rond dit moment er een stuk minder beroerd voor, maar de eerste slechte reeks bracht roet in het eten. Vervolgens verleert de selectie het voetballen en dat is het begin van het einde.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je NEC en Excelsior niet verliest mag je blij zijn
Middenveld is dramatisch maar het aanvalsspel is soms best aardig. Als je WII uit wint ziet het er ineens weer een stuk minder slecht uitquote:Op donderdag 12 november 2015 11:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Momentum is erg belangrijk. Wij ( GAE ) stonden vorig jaar er rond dit moment er een stuk minder beroerd voor, maar de eerste slechte reeks bracht roet in het eten. Vervolgens verleert de selectie het voetballen en dat is het begin van het einde.
Als je uit die selectie bijvoorbeeld maar 3 punt pakt, dan wordt het door de druk steeds moeilijker om het goede spel weer terug te vinden.
Nu weet ik niet hoe ze nu spelen, maar zodra het spel ook erbarmelijk wordt dan moet je je pas echt zorgen maken.
Grootste probleem zit toch ook achterinquote:Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld is dramatisch maar het aanvalsspel is soms best aardig. Als je WII uit wint ziet het er ineens weer een stuk minder slecht uit
Als ze daar vertrouwen uit meenemen naar de volgende wedstrijden zou Cambuur zomaar een positieve serie kunnen gaan neerzetten,quote:
Dat van ons ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat was het schaduwelftal. Geen idee of je daar consequenties aan kan verbinden.
Mwoah, maar in de winterstop moeten ze echt wat spelers halen. De selectie heeft te weinig individuele kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat wordt een enkeltje JL, schrijf die maar op.
Ja, tevens is de defensie te zwak en staat het middenveld niet. En ze hebben te weinig scorend vermogen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, maar in de winterstop moeten ze echt wat spelers halen. De selectie heeft te weinig individuele kwaliteit.
Ik zeg: Heitinga/Van der Hoorn en Immers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tevens is de defensie te zwak en staat het middenveld niet. En ze hebben te weinig scorend vermogen.
Keeper is ook geen zekerheidje.
Immers zou een versterking zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zeg: Heitinga/Van der Hoorn en Immers.
En tegen 10 man ook nog.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Blinker het volgende:
Lekker voor het zelfvertrouwen ook. Verliezen van de nummer laatst die nog geen wedstrijd dit seizoen had gewonnen.
Blessure zo het schijnt. Twijfelachtige verklaring.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:33 schreef Morendo het volgende:
De wedstrijd niet gezien, maar was Nienhuis weer gewisseld in de rust en dan niet vanwege een blessure of zwangerschapsperikelen bij zijn vrouw?![]()
![]()
Ohja.quote:
Lief doen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:29 schreef hafcfan het volgende:
Ik blijf lachen om de mensen die Droste uitlachten om zijn keuze. Die heeft zijn beste keuze ooit gwnaakt. Verder veel sterkte met dit kneuzen elftal.
Dom geluk, Heracles heeft zich nauwelijks versterkt behalve op doel. En Droste zelf maar bijzonder is dat niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:29 schreef hafcfan het volgende:
Ik blijf lachen om de mensen die Droste uitlachten om zijn keuze. Die heeft zijn beste keuze ooit gwnaakt. Verder veel sterkte met dit kneuzen elftal.
Ja om trieste figuren zoals jouw. Volgen de club nooit. Halen de eredivisie en ineens zijn ze al een veel grotere club als clubs die jarenlang eredivisie spelen met goed beleid. Caveliers zei gisteren precies zoals het wat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom geluk, Heracles heeft zich nauwelijks versterkt behalve op doel. En Droste zelf maar bijzonder is dat niet.
SCC haalde een vreemdelingenlegioen en wat jongelingen, dat kan kf heel goed of helemaal fout gaan, duidelijk het laatste dus..
Ik heb steeds het gevoel dat dat uitlachen zo diep zit bij je overigens
Wat zijn jullie eigenlijk aan het doenquote:Op zaterdag 28 november 2015 00:15 schreef Blinker het volgende:
[..]
Blessure zo het schijnt. Twijfelachtige verklaring.
[..]
Ohja.
[..]
Lief doen!
Wij gaan naar de kloten!!11!!EINZ!!1!quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie eigenlijk aan het doen
quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:57 schreef bascross het volgende:
Slotje tot de eerste overwinning. Volgend jaar in de Jupiler dus.
quote:Op zondag 6 december 2015 20:26 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Daar gaat de enige echte derby
Ik zal even uitweiden, Harry:quote:
Daarnaast doelde ik uiteraard op het feit dat men blijft door zeveren over "de derby van het Noorden". Maar weer bedankt voor je bijdrage, echt zoveel wijzer geworden.quote:Op zondag 6 december 2015 20:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik zal even uitweiden, Harry:
1. Een derby is een wedstrijd tussen 2 clubs uit dezelfde plaats, of dezelfde regio.
2. Mocht je het toch over een 'streekderby' willen hebben dan is NEC - Vitesse veruit de grootste/meest beladen van Nederland.
hahaha.quote:Op maandag 7 december 2015 10:27 schreef Idisrom het volgende:
Zaterdag ben ik erbij tegen NEC. En voor mijn gevoel "It giet oan"`
Slotje kan er weer af en dat in de eredivisie. Eindelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:57 schreef bascross het volgende:
Slotje tot de eerste overwinning. Volgend jaar in de Jupiler dus.
quote:Op zondag 29 november 2015 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Nog steeds hebben we de helft van de wedstrijden niet verloren.
Nou, de eerstvolgende wedstrijd is tegen ook in de flow zittende Vitesse.quote:Op zondag 20 december 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het nu winterstop is.Flow ditdat
quote:Ogbeche per direct van Cambuur naar Willem II
Bartholomew Ogbeche maakt per direct de overstap van SC Cambuur naar Willem II. De 31-jarige Nigeriaan tekent voor 2,5 jaar bij de club uit Tilburg,
In de verbintenis van Ogbeche is een optie voor nog een jaar opgenomen, zo meldt Willem II woensdag op de website van de club. Hij moet nog wel medisch gekeurd worden.
Het is niet bekend hoeveel Willem II betaalt voor de spits die nog tot het eind van het seizoen onder contract stond bij Cambuur.
Ogbeche lijkt bij de ploeg van trainer Jürgen Streppel de vervanger te worden van Richairo Zvkovic. De huurling van Ajax werd dinsdag opnieuw niet opgenomen in de wedstrijdselectie van Willem II. De Tilburgers speelden met 1-1 gelijk tegen FC Groningen.
24 doelpunten
Ogbeche kwam in zijn twee jaren bij Cambuur tot 24 treffers in 57 eredivisiewedstrijden. Eerder speelde hij onder meer voor Paris Saint-Germain en Middlesbrough.
De aanvaller heeft elf interlands voor Nigeria achter zijn naam staan. In 2002 kwam hij voor het Afrikaanse land in actie op het WK in Zuid-Korea en Japan.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op woensdag 27-01-2016 om 11:10:40@PeterTalsma Hier was niks tegen te doen Peter, 'B' heeft een clausule in zijn contract. reageer retweet
Wat een aderlating zeg. Het laatste beetje kwaliteit gaat nu toch echt verloren...quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:28 schreef Gnittoo het volgende:
[..]twitter:SCCambuurLwd twitterde op woensdag 27-01-2016 om 11:10:40@PeterTalsma Hier was niks tegen te doen Peter, 'B' heeft een clausule in zijn contract. reageer retweet
Tenzij je op miraculeuze wijze de nacompetitie overleeft is zo de laatste hoop wel vervlogen. Jammer van het zeer matige beleid wat gevoerd wordt, maar in feiten wel waar de club thuishoort, de JL.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij je op miraculeuze wijze de nacompetitie overleeft is zo de laatste hoop wel vervlogen. Jammer van het zeer matige beleid wat gevoerd wordt, maar in feiten wel waar de club thuishoort, de JL.
Glazen bol ditdatquote:Op zondag 20 december 2015 20:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk verkopen ze niet weer dragende spelers last-minute in de winterstop.
Idd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Nobu het volgende:
Hopen dat vanavond niet de grootste nederlaag ooit in de eredivisie wordt, het heeft potentie.
Vorig jaar liep er in de wedstrijd tegen AZ een Sinterklaas over het veld. Nu speelt Cambuur voor Sinterklaas.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Nobu het volgende:
Hopen dat vanavond niet de grootste nederlaag ooit in de eredivisie wordt, het heeft potentie.
Gelukkig staat NEC-Twente nog op 0-0quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vorig jaar liep er in de wedstrijd tegen AZ een Sinterklaas over het veld. Nu speelt Cambuur voor Sinterklaas.
Aankomend weekend DKV die punten zijn al verzekerdquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:32 schreef Blinker het volgende:
Tja, en dan wint de Graafschap natuurlijk ook. De crisis is compleet.
Succes!quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Aankomend weekend DKV die punten zijn al verzekerd
Haal vooral geen verdedigers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Rai Vloet is erbij gekomen. Gehuurd van PSV
twitter:sander_dvries twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:50:33Drama bij de laatste training van Cambuur. Steward gewond afgevoerd nadat er een vuurwerkbom op het veld werd gegooid. reageer retweet
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 10:52:11Ze vergaat van de pijn en haar voet ziet er niet uit; staat er helemaal naast. Moet zsm onder het mes. #dieptriest #Cambuur #training reageer retweet
twitter:sander_dvries twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 11:06:35Volgens de eerste berichten ziet het er niet goed uit. De vrouwelijke steward heeft zware verwondingen aan haar voet opgelopen. reageer retweet
Over het eerste is destijds alleen iets door Foppe zelf gezegd, nadat hij pas weer interim-trainer was geworden. Ik denk dat hijzelf achteraf vindt dat hij dit niet goed heeft gebracht. Hij wilde er daarna nooit weer op terugkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef hafcfan het volgende:
Trainer van Heerenveen bedreigen, Lodeweges aanvallen, Bijker lastig vallen. Nu dit weer. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Nee, Leeuwarden is een stad vol tokkies en daarvan komen er dan natuurlijk ook een hoop bij het voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:14 schreef CoExist het volgende:
BAH! Ben zelf "Liwwadder" maar wat is het ook een walgelijke volkse Tokkie club.
Ik heb zo'n 15 jaar geleden ook gewerkt als steward bij Cambuur (nooit supporter geweest trouwens).
Ik moet eerlijk zeggen dat de Telegraaf-redactie met deze kop een perfecte timing heeft gedaan.quote:......knip.....
'Snel nieuw stadion'
De club uit Leeuwarden en zijn aanhang kregen afgelopen week niet alleen sportief, maar vooral qua financiële mogelijkheden flinke draaien om de oren. Dat de directe concurrenten Willem II en Roda JC zich naar hartenlust versterkten voor de tweede seizoenshelft, is het grootste signaal dat er doorgepakt moet worden met het realiseren van een nieuw stadion. Dat maakt het verschil tussen een middenmoter in de eredivisie en spelen in de Jupiler League.
In de rust van AZ-Cambuur, afgelopen woensdag bij een kansloze 3-0 achterstand, smeet Henk de Jong van alles door de kleedkamer. Het spel uit de eerste helft was de druppel bovenop de emmer frustratie van de dagen en weken voorafgaand. Met het water aan de lippen strijdt Cambuur al twee jaar boven verwachting mee in de eredivisie.
Dat het dit jaar tegenzit is tot daar aan toe, maar de club zag met lede ogen aan hoe Roda JC deze winterse transferperiode doodleuk zeven nieuwe spelers binnenhaalde en nog een extra spits wil. En erger nog: hoe Willem II de club in het hart trof door topscorer Bartholomew Ogbeche voor de ontsnappingsclausule van 400.000 euro weg te kapen, door hem een veel beter contract voor te schotelen.
„Door de hele club heerste een mineurstemming, want dat heeft ons keihard met de neus op de feiten gedrukt van waar wij staan’’, zegt De Jong, die vervolgens met een hartenkreet komt richting de gemeente Leeuwarden. „Dat nieuwe stadion moet zo snel mogelijk doorgaan. Dit is voor niemand vol te houden.’’
De bouwer van het stadion hoopt op korte termijn een businesscase te kunnen presenteren, waarmee het alle signalen in één keer op groen krijgt. Dat is nodig om in de toekomst eindelijk het geld te kunnen genereren dat nu in het achterland verstopt blijft. Cambuur heeft momenteel zo weinig ruimte dat het per thuiswedstrijd duizenden supporters en tientallen sponsoren moet teleurstellen. Daarmee loopt de club op jaarbasis miljoenen mis.
......knip.......
quote:Foppe de Haan: ,,Jawel. Binnen de mogelijkheden die ze hebben vind ik dat Cambuur het heel goed heeft gedaan de laatste jaren. Cambuur was vroeger de ploeg die van de gemeente subsidie kreeg. Wij kregen niks. Ze waren ook echt beter dan wij. Tot Riemer van der Velde zei: 'We gaan het zelf doen'. Toen is er gebeurd wat er is gebeurd. Het Cambuur-stadion ligt op een prachtige plek. Het heeft een fantastische sfeer. Ik ben weleens in Engeland geweest, dan heb je hetzelfde gevoel. Moest je door van die steegjes naar het stadion. Café er vlakbij. Het is echt van de mensen."
quote:Spits Van Veen volgt Ogbeche op bij Cambuur
SC Cambuur heeft de opvolger van Bartholomew Ogbeche binnen. Kevin van Veen wordt voor een half seizoen gehuurd van het Engelse Scunthorpe United. Dat heeft de spits bevestigd tegenover het Brabants Dagblad. "Cambuur is een echte volksclub en ze spelen in de eredivisie, een mooie stap."
Ogbeche stapte vorige week over van Cambuur naar Willem II. Een dag voor het verstrijken van de transferdeadline is de zoektocht van de club uit Leeuwarden naar een nieuwe spits geslaagd.
De 24-jarige Van Veen speelde in de jeugd bij PSV en Helmond Sport. Bij die laatste club debuteerde hij in het betaald voetbal. Bij Helmond Sport speelde hij slechts zes wedstrijden, waarna hij bij de amateurs van Dijkse Boys ging spelen.
Via UDI'19 en JVC Cuijk kwam hij bij FC Oss terecht. Na zestien doelpunten in twintig wedstrijden verdiende hij een transfer naar Scunthorpe United, dat uitkomt in de League One, het derde niveau in Engeland.
De Graafschap onder ons houden en hopelijk via de nacompetitie erin blijven. Dat zal nog lastig genoeg worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat lastig worden nu voor jullie.
Die optie had ik al in mijn achterhoofd, toen ik in het begin van de competitie Cambuur zwaar thuis zag verliezen van Heracles.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:31 schreef bascross het volgende:
[..]
De Graafschap onder ons houden en hopelijk via de nacompetitie erin blijven. Dat zal nog lastig genoeg worden.
quote:HENK DE JONG STAPT OP ALS HOOFDTRAINER VAN SC CAMBUUR
Henk de Jong heeft vanochtend besloten zijn taken als hoofdtrainer van SC Cambuur per direct neer te leggen. De oefenmeester vindt zichzelf naar eigen zeggen niet de juiste persoon om SC Cambuur de komende belangrijke maanden naar handhaving te loodsen.
Henk de Jong: “Ondanks de steun die ik nog steeds voel van de club, bestuur, directie en supporters heb ik het gevoel dat er iets moet veranderen en dat dit het juiste moment is om op te stappen. Met pijn in het hart neem ik afscheid, maar dit is wel het beste voor Cambuur. Iedereen bij deze fantastische club wens ik het allerbeste.”
Algemeen Directeur Ard de Graaf: “Als clubleiding zijn we verrast door het besluit van Henk, maar we kunnen niks anders dan dit respecteren. Henk heeft een fantastische staat van dienst bij deze club en de stappen die we de afgelopen jaren hebben kunnen zetten zijn ook voor een groot gedeelte aan hem te danken. De deur bij SC Cambuur zal dan ook altijd open staan en we wensen hem alle goeds voor de toekomst. We gaan een passend moment zoeken waarop Henk afscheid kan nemen van de supporters en andersom. ”
De taken van De Jong worden voorlopig waargenomen door zijn assistenten Sipke Hulshoff, Jan Bruin en Arne Slot.
Henk de Jong maakte eind 2010 de overstap van Harkemase Boys naar SC Cambuur als assistent van Alfons Arts. In maart 2013 nam hij het roer als interim-trainer over en werd met SC Cambuur direct kampioen van de Jupiler League. Na een jaar als assistent van Dwight Lodeweges verbrak hij vorig seizoen als hoofdtrainer het puntenrecord van SC Cambuur in de Eredivisie.
Een man die de Jupiler League van dichtbij kent, verstandig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Keizer is de nieuwe hoofdtrainer. Snel losgeweekt bij FC Emmen terwijl hij al gesprekken had over een langer verblijf daar.
Vandaar dat we gisteren alvast weer op vrijdagavond speelden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een man die de Jupiler League van dichtbij kent, verstandig.
Ik was vorige week toevallig al weer eens in IJmuiden, het waait daar nog steeds.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vandaar dat we gisteren alvast weer op vrijdagavond speelden.
quote:zo 21 feb 2016, 11:52
De Jong slaat terug richting Booy
Van onze Telesportredactie
Henk de Jong heeft in niet mis te verstane woorden duidelijk gemaakt wat hij van Foeke Booy vindt. Booy uitte zich nogal kritisch over het besluit van De Jong om op te stappen bij Cambuur. En wie de bal kaatst...
"Ik heb me er wel aan lopen ergeren hoor", zei een emotioneel ogende Booy bij FOX Sports over het media-optreden van De Jong na zijn vertrek. "Cambuur is een zinkend schip en de kapitein vertrekt. En dan daarna als martelaar optreden. Of blijf zitten, of was in de winterstop weggegaan. Dan kan iemand anders nog wat doen. Maar twaalf wedstrijden voor het einde... Hij heeft het fantastisch gedaan hier hoor, maar om te vertrekken op het moment dat het er op aankomt. Dat is toch veel te makkelijk. Ik kom hier vandaan, ben hier opgegroeid."
'Fantastich toneelspel'
"Dit is fantastich toneelspel", reageerde De Jong met een glimlach bij De tafel van Kees. "Hij heeft weken geprobeerd mijn baan te krijgen, zat aan mijn stoelpoten te zagen. Dan hoort hij dat hij die niet krijgt en dan gooit hij dit er in. Ik gun hem het beste. Maar hij moet niet gaan vertrellen dat hij een Cambuur-man of een Leeuwarder is, want dat is hij niet. Als bekend wordt waarom hij niet de trainer van Cambuur wordt, hoeft hij nooit meer in het stadion te komen. Hij beschadigt zichzelf hier alleen maar mee."
quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef hafcfan het volgende:
Julie waren echt vreselijk slecht. Die centrale verdedigers zijn niet eens JL top niveau.
quote:Henk de Jong wordt voetbalanalist bij Fox Sports. Dat maakte de oud-trainer van SC Cambuur maandagavond bekend in een sportcafé van FC Zutphen. Hij was daar te gast met zijn toekomstige collega Jan van Halst.
Op de vraag van presentator Eddy van der Ley of De Jong trainer van Go Ahead Eagles wilde worden, antwoordde hij dat hij nooit aan stoelpoten zal zagen. „Hans de Koning is daar nu trainer en dat vind ik een prettige man”, verklaarde De Jong. „Ik hoop dat hij met Go Ahead promoveert. Want dat is een prachtige club. Een echte club van het volk. Als De Koning daar ooit weggaat, vind ik Go Ahead nog steeds een mooie club.”
Cambuur heeft nog thuiswedstrijden tegen Willem II en Excelsior.quote:Op maandag 4 april 2016 13:14 schreef Blinker het volgende:
Het scheelt dat Jurjus ook niet vrijuit ging bij de goal van Veen.
Streept mooi tegenover elkaar af.
Het was een typisch degradatie duel. Slecht voetbal, maar gelukkig veel strijd en passie.
Ik ben als neutrale toeschouwer vermaakt, alleen schieten jullie er niet zoveel mee op.
Graafschap en Cambuur hebben beiden een pittig programma.
Het kan zomaar op de laatste ronde pas beslist worden.
Denk het wel.. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Cambuur heeft nog thuiswedstrijden tegen Willem II en Excelsior.
Daar moeten vier of zes punten gepakt worden. Maar dan weet ik nog niet of dat voldoende is om De Graafschap op plek 18 weer te krijgen.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_vrouw#ixzz45BvbUjLhquote:Henk de Jong nam eerder dit seizoen vrijwillig afstand van zijn functie bij SC Cambuur. Collega Foeke Booy noemde de oefenmeester laf, maar tijdens een sportcafé van FC Zutphen wilde hij daar weinig over kwijt.
"Ik kreeg er een raar gevoel bij, want hij solliciteerde vervolgens naar mijn baan", zo citeert De Stentor. "Maar ik mocht daar niet op reageren van mijn vrouw. Toen het vorig jaar slecht ging met Go Ahead, heb ik daar ook niks van gezegd. Ik gun Foeke verder het allerbeste."
De Jong werd gevraagd of hij eventueel aan de slag wil gaan in Deventer, waar nu Hans de Koning de scepter zwaait. Dat is voor hem geen directe optie. "Ik vind De Koning een prettige man. Ik hoop van harte dat hij promoveert met Go Ahead. Een club van het volk. Die zijn vaak moeilijk, maar dat is juist mooi. Als De Koning ooit vertrekt bij Go Ahead, vind ik het nog een heel mooie club."
Als ik dit zo lees, was zelfs zijn vrouw verrast, toen Henk de Jong 's nachts om vier uur plotseling besloot om niet verder te gaan als trainer. En zij wil Henk blijkbaar behoeden voor een nog verdere afgang in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:46 schreef Idisrom het volgende:
Zoals ik al eerder beweerde, heeft Henk de Jong toch zelf zijn eigen stoelpoten afgezaagd. Zijn verwijt hierover richting Foeke de Booy slaat nergens op, omdat Foeke pas solliciteerde bij Cambuur nadat Henk zelf had opgezegd.
Dit blijkt uit onderstaande citaat uit Soccerway
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_vrouw#ixzz45BvbUjLh
Dit Cambuur kan niks anders. Het is eigenlijk al voorbij.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Denk het wel.. Moet kunnen.
Als ik mijn ervaringen van Go Ahead er bij pak, dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk weer begint te voetballen. Met het betonvoetbal van nu, dan red je het ook niet in de nacompetitie.
Dat klinkt toch als een voorzichtige avance richting Go Ahead toe.quote:
It ain't over til the fat lady sings.quote:Op vrijdag 8 april 2016 06:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Cambuur kan niks anders. Het is eigenlijk al voorbij.
Theoretisch is er natuurlijk kans, maar volgens mij is het wel bekeken. Met het huidige zelfvertrouwen en blessures van de spelers zie ik niet in hoe jullie minimaal 6 punten halen uit deze 3 wedstrijden, en dan nog maar hopen dat de Graafschap geen punten meer pakt. Willem II zal er wel voor willen gaan, ze kunnen Excelsior nog passeren en zo nacompetitie ontlopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:
Gaan we het vanavond tegen Willem II nog een beetje spannend houden voor de laatste twee wedstrijden?
Thuis tegen Roda JC en uit tegen De Graafschap is het niet gelukt.
De Graafschap moet nog tegen AZ (strijdt om rechtstreeks UEFA-voetbal) en Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Theoretisch is er natuurlijk kans, maar volgens mij is het wel bekeken. Met het huidige zelfvertrouwen en blessures van de spelers zie ik niet in hoe jullie minimaal 6 punten halen uit deze 3 wedstrijden, en dan nog maar hopen dat de Graafschap geen punten meer pakt. Willem II zal er wel voor willen gaan, ze kunnen Excelsior nog passeren en zo nacompetitie ontlopen.
Ook als je 6 punten pakt heb je er helemaal niets te zoeken. Jullie zijn de slechtste degradant sinds jaren. Zelfs Dordrecht pakte meer punten en speelden ook veel leuker. Helaas maar het is de waarheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Graafschap moet nog tegen AZ (strijdt om rechtstreeks UEFA-voetbal) en Ajax.
Cambuur heeft twee thuiswedstrijden tegen zowel Willem II en Excelsior, en laat dat juist de andere twee zwakke broeders van het jaar 2016 tot nu toe zijn. Halen wij nu geen zes punten meer, dan hebben we ook niks te zoeken in de Eredivisie.
Maar het draadje is nog net niet geknapt, nu.![]()
Willem II zal zich vanavond definitief veilig willen spelen. Ik denk 0-3. En dan volgende week de grootste nederlaag uit de geschiedenis van SCC tegen een PSV dat aan het doelsaldo moet sleutelen. Die laatste wedstrijd tegen Excelsior winnen ze uiteraard, als het helemaal nergens meer om gaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:
Gaan we het vanavond tegen Willem II nog een beetje spannend houden voor de laatste twee wedstrijden?
Thuis tegen Roda JC en uit tegen De Graafschap is het niet gelukt.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:23:35Afgelopen. Cambuur wint ondanks een veldoverwicht niet van Willem II: 1-1. Een dramatisch resultaat. #camwil #cambuur reageer retweet
Alles gegeven, maar het zit er gewoon niet in bij dit elftal. Een chronisch kwaliteit tekort.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:27 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:23:35Afgelopen. Cambuur wint ondanks een veldoverwicht niet van Willem II: 1-1. Een dramatisch resultaat. #camwil #cambuur reageer retweet
twitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 01-05-2016 om 16:24:35Einde. Na drie seizoenen eredivisie daalt Cambuur af naar de eerste divisie, met een 6-2 nederlaag tegen PSV. Dat doet pijn. Erg veel pijn. reageer retweet
Ik zie het anders. Pas na drie jaar weer terug naar de Jupiler League.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:SCCambuurLwd twitterde op zondag 01-05-2016 om 16:24:35Einde. Na drie seizoenen eredivisie daalt Cambuur af naar de eerste divisie, met een 6-2 nederlaag tegen PSV. Dat doet pijn. Erg veel pijn. reageer retweet
Realistische post. Degradatie is onvermijdelijk voor clubs als de onze met de huidige begrotingen.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Pas na drie jaar weer terug naar de Jupiler League.
Als we volgend jaar een beetje leuk meedraaien, dan is het ook weer goed.
En dan het liefst toeslaan in de play-offs.
quote:Op zondag 1 mei 2016 23:56 schreef CoExist het volgende:
Jammer joh. Was te verwachten.
Nu maar gauw met beide voeten weer op de grond en de plannen van dat megalomane stadion in de prullenbak flikkeren.
Zonde van mijn belastinggeld.
Iets met geld.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:07 schreef Idisrom het volgende:
Fred Grim is nu de eerste kandidaat.
Destijds ging Fred Grim weg bij Cambuur om reservekeeper achter Edwin van der Sar te worden, terwijl hij toen bij Cambuur een onafgebroken reeks van ver over de 200 wedstrijden achter elkaar onder de lat stond (een record toen).
Die keuze van Fred Grim snapte ik destijds niet.
Ugh. Wat een zoutzak is dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:51 schreef bascross het volgende:
Rob Maas nu belangrijkste kandidaat las ik? Man man man, wat een aids.
Ja en dat is ook nog zijn enige ervaring als hoofdtrainer.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ugh. Wat een zoutzak is dat.
Heeft het ook behoorlijk slecht bij Vitesse gedaan.
Beroerd. Niet een trainer die het klappen van de zweep kent in de Jupiler League.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:48 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja en dat is ook nog zijn enige ervaring als hoofdtrainer.
Heeft net getekend in Oekraïne.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Joop Gall, waarom wordt hij niet genoemd? Zou volgens mij prima passen.
Sowieso niet aan beginnen. Waarom niet gewoon Henk de Jong?quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Joop Gall, waarom wordt hij niet genoemd? Zou volgens mij prima passen.
Hij is nu ook niet meer geschikt voor Cambuur. Hij heeft Cambuur drie jaar geleden onverwachts naar de Eredivisie geloosd. Daar is iedereen hem eeuwig dankbaar voor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:03 schreef bascross het volgende:
Heeft problemen met het huidige bestuur. Hij is volgens mij ook niet vrijwillig weggegaan, zoals in de media is geschreven.
Dat hij nog niet weg is uit Leeuwarden ...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:57 schreef Nobu het volgende:
Staat die Vd Vegt in Heerenveen op de loonlijst of wat?
Hij gaat in ieder geval niet vrijwillig weg natuurlijk, die weet ook wel dat hij de rest van zijn leven bij geen enkele club nog aan de slag komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hij nog niet weg is uit Leeuwarden ...
Maar Sc Heerenveen werd toen wel even met 3 - 0 ingemaaktquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:39 schreef bascross het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)lletjes-horen-erbij/
Na een maand was het al crisis bij Vitesse.
op naar nog vijf jaar Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
Ik moest even drie keer in mijn ogen wrijven voor ik zeker wist dat het zo is.
Ik wil alle fans van Cambuur heel veel sterkte wensen.
Ik sluit degradatie naar de tweede divisie niet uit. Dat is vanaf komend seizoen mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op naar nog vijf jaar Jupiler League
Ik geloof er niet in joh. Manmanman wat een wanbeleidquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:56 schreef Idisrom het volgende:
Rob Maas wordt compleet afgekraakt op het Cambuurforum.
Ik denk zelf, dat hij wel een kans moet krijgen bij Cambuur. Hij weet inmiddels ook hoe het niet moet. En hij hoeft bij Cambuur met mindere vedettes te werken dan bij Vitesse.
En een trainer als Ronald Koeman werd er bij AZ ook vroegtijdig uitgeknikkerd.
Op naar de goede toekomst voor Rob MaasWant dan gaat het Cambuur ook goed
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik vernam dat Maas gehaald is wegens zijn aanvallende visie op het voetbal
quote:Van der Vegt: “Bij Rob was het gevoel meteen goed. Met name door de energieke, aanvallende manier van voetballen waar hij voor staat.”
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik vernam dat Maas gehaald is wegens zijn aanvallende visie op het voetbal
Hij heeft bij Vitesse al het aanvallende voetbal eruit gesloopt nog voordat de eerste wedstrijd onder zijn leiding begonnen was.quote:
Van der Vegt kan écht alles kapot makenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Hahahahahaha.
Ga toch weg man. Dit is mijn club niet meer. (zo, dan hebben hafc enzo ook hun zin)
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van der Vegt kan écht alles kapot maken
Henk de Jong wordt ook steeds wereldvreemder. Hij wacht eerst te lang met het krijgen van een andere baan, en denkt dan nog naast een eigen bedrijf ook nog een uitkering van het UWV te kunnen krijgen.quote:Henk de Jong is pist. De trainer wil een uitkering maar krijgt die niet van het UWV. Op 1 augustus gaat hij pas aan de slag als commercieel medewerker van FC Groningen. De Fries zit nu dus al een maand zonder inkomen en dat maakt hem zo boos.
De Jong ging begin februari weg als coach bij Cambuur, maar kreeg wel gewoon betaald tot juli. Hij zit nu dus een maand zonder inkomen en vroeg daarom een uitkering aan bij het UWV. Maar die kreeg de Fries niet.
Baan gezocht en eigen bedrijf begonnen
De Jong vertelde dinsdagavond op de radio in Sportzomer dat hij er alles aan heeft gedaan om een baan te vinden. Hij heeft openlijk gesolliciteerd, een baan gevonden en is zelfs een eigen bedrijf gestart. "Dan heb je één maand steun nodig van het UWV maar krijg je die niet", zei hij teleurgesteld.
.....knip.................
Spannend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:28 schreef bascross het volgende:
Hopelijk dit seizoen in ieder geval die 12e plaats behalen. Vanavond tegen VVV beginnen.
quote:Maas en Van der Vegt weg bij Cambuur
SC Cambuur heeft trainer Rob Maas ontslagen. Technisch directeur Henry van der Vegt heeft naar aanleiding van dat besluit zijn ontslag ingediend.
Maas, die deze zomer Marcel Keizer als hoofdtrainer opvolgde, moet vertrekken vanwege de tegenvallende resultaten. De Friese club staat na tien wedstrijden veertiende in de Jupiler League. De ploeg won slechts drie wedstrijden en verloor vijf van de zes uitwedstrijden.
http://nos.nl/artikel/213(...)weg-bij-cambuur.html
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:22 schreef bascross het volgende:
Misschien kunnen we Johan Lokhorst vastleggen nu hij bij de KNVB weg is. Vanaf nu gaan we iedere wedstrijd winnen.
Nee, ik denk dat het niet aan Rob Maas lag. Wij hebben geen goede spitsen, die er een bal er in kunnen schieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 11:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik geloof dat ik jullie mag feliciteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Uh, ja, nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het niet aan Rob Maas lag. Wij hebben geen goede spitsen, die er een bal er in kunnen schieten.
Vergleken met Rob Maas is elke trainer een verademing. Al moet ik zeggen dat de veranderingen die Sipke en Arne nu doorzetten echt wel op het juiste moment komen. Helaas voor enkele spelers die gehaald zijn voor het beleid van begin dit jaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks, voor zover dat na vitesse nog niet duidelijk was.
Komoptan jongens! Ik zit al op het puntje van m'n stoel, maar hoe erg is dit voor jullie wel niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:58 schreef Cultuur058 het volgende:
We zitten er klaar voor om historie te schrijven.
Zin in donderdag avond.
Wat een ruimte geven die gasten ook weg..twitter:SCCambuurLwd twitterde op maandag 06-03-2017 om 14:48:11VIDEO| Bekijk hier onze doelpunten van gisteren tegen Achilles'29 terug! https://t.co/LEu0WzOE4U reageer retweet
Ik geloof dat er wel gesproken is met Sipke.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 13:40 schreef Cultuur058 het volgende:
Marinus Dijkhuizen is de nieuwe trainer van SC Cambuur per volgend seizoen.
klik hier
Lijkt me een prima trainer.. vooral als hij kan/wil/gaat samenwerken met Sipke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |