quote:Op maandag 14 maart 2016 15:31 schreef hafcfan het volgende:
Julie waren echt vreselijk slecht. Die centrale verdedigers zijn niet eens JL top niveau.
quote:Henk de Jong wordt voetbalanalist bij Fox Sports. Dat maakte de oud-trainer van SC Cambuur maandagavond bekend in een sportcafé van FC Zutphen. Hij was daar te gast met zijn toekomstige collega Jan van Halst.
Op de vraag van presentator Eddy van der Ley of De Jong trainer van Go Ahead Eagles wilde worden, antwoordde hij dat hij nooit aan stoelpoten zal zagen. „Hans de Koning is daar nu trainer en dat vind ik een prettige man”, verklaarde De Jong. „Ik hoop dat hij met Go Ahead promoveert. Want dat is een prachtige club. Een echte club van het volk. Als De Koning daar ooit weggaat, vind ik Go Ahead nog steeds een mooie club.”
Cambuur heeft nog thuiswedstrijden tegen Willem II en Excelsior.quote:Op maandag 4 april 2016 13:14 schreef Blinker het volgende:
Het scheelt dat Jurjus ook niet vrijuit ging bij de goal van Veen.
Streept mooi tegenover elkaar af.
Het was een typisch degradatie duel. Slecht voetbal, maar gelukkig veel strijd en passie.
Ik ben als neutrale toeschouwer vermaakt, alleen schieten jullie er niet zoveel mee op.
Graafschap en Cambuur hebben beiden een pittig programma.
Het kan zomaar op de laatste ronde pas beslist worden.
Denk het wel.. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Cambuur heeft nog thuiswedstrijden tegen Willem II en Excelsior.
Daar moeten vier of zes punten gepakt worden. Maar dan weet ik nog niet of dat voldoende is om De Graafschap op plek 18 weer te krijgen.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_vrouw#ixzz45BvbUjLhquote:Henk de Jong nam eerder dit seizoen vrijwillig afstand van zijn functie bij SC Cambuur. Collega Foeke Booy noemde de oefenmeester laf, maar tijdens een sportcafé van FC Zutphen wilde hij daar weinig over kwijt.
"Ik kreeg er een raar gevoel bij, want hij solliciteerde vervolgens naar mijn baan", zo citeert De Stentor. "Maar ik mocht daar niet op reageren van mijn vrouw. Toen het vorig jaar slecht ging met Go Ahead, heb ik daar ook niks van gezegd. Ik gun Foeke verder het allerbeste."
De Jong werd gevraagd of hij eventueel aan de slag wil gaan in Deventer, waar nu Hans de Koning de scepter zwaait. Dat is voor hem geen directe optie. "Ik vind De Koning een prettige man. Ik hoop van harte dat hij promoveert met Go Ahead. Een club van het volk. Die zijn vaak moeilijk, maar dat is juist mooi. Als De Koning ooit vertrekt bij Go Ahead, vind ik het nog een heel mooie club."
Als ik dit zo lees, was zelfs zijn vrouw verrast, toen Henk de Jong 's nachts om vier uur plotseling besloot om niet verder te gaan als trainer. En zij wil Henk blijkbaar behoeden voor een nog verdere afgang in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:46 schreef Idisrom het volgende:
Zoals ik al eerder beweerde, heeft Henk de Jong toch zelf zijn eigen stoelpoten afgezaagd. Zijn verwijt hierover richting Foeke de Booy slaat nergens op, omdat Foeke pas solliciteerde bij Cambuur nadat Henk zelf had opgezegd.
Dit blijkt uit onderstaande citaat uit Soccerway
[..]
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)_vrouw#ixzz45BvbUjLh
Dit Cambuur kan niks anders. Het is eigenlijk al voorbij.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Denk het wel.. Moet kunnen.
Als ik mijn ervaringen van Go Ahead er bij pak, dan is het belangrijk dat je zo snel mogelijk weer begint te voetballen. Met het betonvoetbal van nu, dan red je het ook niet in de nacompetitie.
Dat klinkt toch als een voorzichtige avance richting Go Ahead toe.quote:
It ain't over til the fat lady sings.quote:Op vrijdag 8 april 2016 06:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Cambuur kan niks anders. Het is eigenlijk al voorbij.
Theoretisch is er natuurlijk kans, maar volgens mij is het wel bekeken. Met het huidige zelfvertrouwen en blessures van de spelers zie ik niet in hoe jullie minimaal 6 punten halen uit deze 3 wedstrijden, en dan nog maar hopen dat de Graafschap geen punten meer pakt. Willem II zal er wel voor willen gaan, ze kunnen Excelsior nog passeren en zo nacompetitie ontlopen.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:
Gaan we het vanavond tegen Willem II nog een beetje spannend houden voor de laatste twee wedstrijden?
Thuis tegen Roda JC en uit tegen De Graafschap is het niet gelukt.
De Graafschap moet nog tegen AZ (strijdt om rechtstreeks UEFA-voetbal) en Ajax.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Theoretisch is er natuurlijk kans, maar volgens mij is het wel bekeken. Met het huidige zelfvertrouwen en blessures van de spelers zie ik niet in hoe jullie minimaal 6 punten halen uit deze 3 wedstrijden, en dan nog maar hopen dat de Graafschap geen punten meer pakt. Willem II zal er wel voor willen gaan, ze kunnen Excelsior nog passeren en zo nacompetitie ontlopen.
Ook als je 6 punten pakt heb je er helemaal niets te zoeken. Jullie zijn de slechtste degradant sinds jaren. Zelfs Dordrecht pakte meer punten en speelden ook veel leuker. Helaas maar het is de waarheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Graafschap moet nog tegen AZ (strijdt om rechtstreeks UEFA-voetbal) en Ajax.
Cambuur heeft twee thuiswedstrijden tegen zowel Willem II en Excelsior, en laat dat juist de andere twee zwakke broeders van het jaar 2016 tot nu toe zijn. Halen wij nu geen zes punten meer, dan hebben we ook niks te zoeken in de Eredivisie.
Maar het draadje is nog net niet geknapt, nu.![]()
Willem II zal zich vanavond definitief veilig willen spelen. Ik denk 0-3. En dan volgende week de grootste nederlaag uit de geschiedenis van SCC tegen een PSV dat aan het doelsaldo moet sleutelen. Die laatste wedstrijd tegen Excelsior winnen ze uiteraard, als het helemaal nergens meer om gaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:
Gaan we het vanavond tegen Willem II nog een beetje spannend houden voor de laatste twee wedstrijden?
Thuis tegen Roda JC en uit tegen De Graafschap is het niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |