Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigensquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Droste werd uitgelachen, maar zijn stap ''omhoog'' bevalt hem prima heb ik het idee
[..]
haha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigens
In de voorbereiding één van de besten, goede goal in de eerste wedstrijd tegen PEC, sindsdien helaas niet meer gezien.quote:
16e ben je zeker. 14/15 moet an sich ook nog wel kunnen.quote:Op zondag 13 september 2015 09:38 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
nacompetitie ontlopen lijk mij al een hele opgave.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:27 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:29 schreef Idisrom het volgende:
Tegen Telstar verliezen kan altijd. Het gaat erom dat Cambuur er goed voor staat met name vanaf maart/april straks. Dan komen de meest cruciale wedstrijden van het seizoen.
En eind van deze maand moet er tegen ADO en Heerenveen maar wat punten gepakt worden.
in de 89ste minuut verliezen van de nummer 15 uit de jupiler league is gewoon een blamage.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.
Eén van de mindere goden die ik dit seizoen in de Adelaarshorst heb gezien.
We hadden hoop dat de aankopen wat zouden doen, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Groningen thuis moet ook wel wat te halen zijn hoor. Ging 2 jaar terug ook lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 11:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.
De thuiswedstrijd tegen De Graafschap is eind deze maand en daarna komen de uitwedstrijden tegen Willem II en Excelsior nog, laat dat nog even onze houvast zijn.
Heeft bij ons vorig jaar prima gewerkt!quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zal echt wat moeten gebeuren..
Trainer eruit is niet de oplossing. Alleen versterkingen op het middenveld welquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:16 schreef Blinker het volgende:
[..]
Heeft bij ons vorig jaar prima gewerkt!
Toch komen er voor de winterstop er een flink aantal sleutelwedstrijden voorbij:quote:Op woensdag 11 november 2015 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trainer eruit is niet de oplossing. Alleen versterkingen op het middenveld wel
Deze serie had ik vooraf ook in gedachten. Het gelijkspel tegen Groningen had ik vooraf niet op gerekend. Dat is een meevaller. Uit deze serie van vier wedstrijden hoop ik wel op 7 tot 9 punten.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:49 schreef Blinker het volgende:
[..]
Toch komen er voor de winterstop er een flink aantal sleutelwedstrijden voorbij:
Graafschap-thuis
W2-uit
NEC-thuis
Excelsior-uit
Als je NEC en Excelsior niet verliest mag je blij zijnquote:Op donderdag 12 november 2015 07:13 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze serie had ik vooraf ook in gedachten. Het gelijkspel tegen Groningen had ik vooraf niet op gerekend. Dat is een meevaller. Uit deze serie van vier wedstrijden hoop ik wel op 7 tot 9 punten.
Momentum is erg belangrijk. Wij ( GAE ) stonden vorig jaar er rond dit moment er een stuk minder beroerd voor, maar de eerste slechte reeks bracht roet in het eten. Vervolgens verleert de selectie het voetballen en dat is het begin van het einde.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je NEC en Excelsior niet verliest mag je blij zijn
Middenveld is dramatisch maar het aanvalsspel is soms best aardig. Als je WII uit wint ziet het er ineens weer een stuk minder slecht uitquote:Op donderdag 12 november 2015 11:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Momentum is erg belangrijk. Wij ( GAE ) stonden vorig jaar er rond dit moment er een stuk minder beroerd voor, maar de eerste slechte reeks bracht roet in het eten. Vervolgens verleert de selectie het voetballen en dat is het begin van het einde.
Als je uit die selectie bijvoorbeeld maar 3 punt pakt, dan wordt het door de druk steeds moeilijker om het goede spel weer terug te vinden.
Nu weet ik niet hoe ze nu spelen, maar zodra het spel ook erbarmelijk wordt dan moet je je pas echt zorgen maken.
Grootste probleem zit toch ook achterinquote:Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld is dramatisch maar het aanvalsspel is soms best aardig. Als je WII uit wint ziet het er ineens weer een stuk minder slecht uit
Als ze daar vertrouwen uit meenemen naar de volgende wedstrijden zou Cambuur zomaar een positieve serie kunnen gaan neerzetten,quote:
Dat van ons ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat was het schaduwelftal. Geen idee of je daar consequenties aan kan verbinden.
Mwoah, maar in de winterstop moeten ze echt wat spelers halen. De selectie heeft te weinig individuele kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat wordt een enkeltje JL, schrijf die maar op.
Ja, tevens is de defensie te zwak en staat het middenveld niet. En ze hebben te weinig scorend vermogen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, maar in de winterstop moeten ze echt wat spelers halen. De selectie heeft te weinig individuele kwaliteit.
Ik zeg: Heitinga/Van der Hoorn en Immers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, tevens is de defensie te zwak en staat het middenveld niet. En ze hebben te weinig scorend vermogen.
Keeper is ook geen zekerheidje.
Immers zou een versterking zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zeg: Heitinga/Van der Hoorn en Immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |