Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigensquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef hafcfan het volgende:
Droste werd uitgelachen, maar zijn stap ''omhoog'' bevalt hem prima heb ik het idee
[..]
haha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wel dom geluk. Had dit niet verwacht van Heracles. Wel van SCC overigens
In de voorbereiding één van de besten, goede goal in de eerste wedstrijd tegen PEC, sindsdien helaas niet meer gezien.quote:
16e ben je zeker. 14/15 moet an sich ook nog wel kunnen.quote:Op zondag 13 september 2015 09:38 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
nacompetitie ontlopen lijk mij al een hele opgave.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:27 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:SCCambuurLwd twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:55:17Eindstand #Cambuur - #Telstar 0-1. #camtel Serrarens scoorde namens de gasten in de 89e min. reageer retweet
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:29 schreef Idisrom het volgende:
Tegen Telstar verliezen kan altijd. Het gaat erom dat Cambuur er goed voor staat met name vanaf maart/april straks. Dan komen de meest cruciale wedstrijden van het seizoen.
En eind van deze maand moet er tegen ADO en Heerenveen maar wat punten gepakt worden.
in de 89ste minuut verliezen van de nummer 15 uit de jupiler league is gewoon een blamage.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik? Telstar is echt super matig.
Eén van de mindere goden die ik dit seizoen in de Adelaarshorst heb gezien.
We hadden hoop dat de aankopen wat zouden doen, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.quote:Op zondag 1 november 2015 17:13 schreef bascross het volgende:
Hoe ik deze TT heb kunnen verzinnen is mij nog niet helemaal duidelijk.
Groningen thuis moet ook wel wat te halen zijn hoor. Ging 2 jaar terug ook lekker.quote:Op maandag 2 november 2015 11:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vorige week tegen ADO hadden we toch drie punten moeten pakken, dan waren we nu nog steeds in de buurt van ADO en Heerenveen gebleven.
De thuiswedstrijd tegen De Graafschap is eind deze maand en daarna komen de uitwedstrijden tegen Willem II en Excelsior nog, laat dat nog even onze houvast zijn.
Heeft bij ons vorig jaar prima gewerkt!quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zal echt wat moeten gebeuren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |