SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Uh, ja, nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 21:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het niet aan Rob Maas lag. Wij hebben geen goede spitsen, die er een bal er in kunnen schieten.
Vergleken met Rob Maas is elke trainer een verademing. Al moet ik zeggen dat de veranderingen die Sipke en Arne nu doorzetten echt wel op het juiste moment komen. Helaas voor enkele spelers die gehaald zijn voor het beleid van begin dit jaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks, voor zover dat na vitesse nog niet duidelijk was.
Komoptan jongens! Ik zit al op het puntje van m'n stoel, maar hoe erg is dit voor jullie wel niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:58 schreef Cultuur058 het volgende:
We zitten er klaar voor om historie te schrijven.
Zin in donderdag avond.
Wat een ruimte geven die gasten ook weg..twitter:SCCambuurLwd twitterde op maandag 06-03-2017 om 14:48:11VIDEO| Bekijk hier onze doelpunten van gisteren tegen Achilles'29 terug! https://t.co/LEu0WzOE4U reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |