Heeft net getekend in Oekraïne.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Joop Gall, waarom wordt hij niet genoemd? Zou volgens mij prima passen.
Sowieso niet aan beginnen. Waarom niet gewoon Henk de Jong?quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Joop Gall, waarom wordt hij niet genoemd? Zou volgens mij prima passen.
Hij is nu ook niet meer geschikt voor Cambuur. Hij heeft Cambuur drie jaar geleden onverwachts naar de Eredivisie geloosd. Daar is iedereen hem eeuwig dankbaar voor.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:03 schreef bascross het volgende:
Heeft problemen met het huidige bestuur. Hij is volgens mij ook niet vrijwillig weggegaan, zoals in de media is geschreven.
Dat hij nog niet weg is uit Leeuwarden ...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:57 schreef Nobu het volgende:
Staat die Vd Vegt in Heerenveen op de loonlijst of wat?
Hij gaat in ieder geval niet vrijwillig weg natuurlijk, die weet ook wel dat hij de rest van zijn leven bij geen enkele club nog aan de slag komt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hij nog niet weg is uit Leeuwarden ...
Maar Sc Heerenveen werd toen wel even met 3 - 0 ingemaaktquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:39 schreef bascross het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)lletjes-horen-erbij/
Na een maand was het al crisis bij Vitesse.
op naar nog vijf jaar Jupiler Leaguequote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
Ik moest even drie keer in mijn ogen wrijven voor ik zeker wist dat het zo is.
Ik wil alle fans van Cambuur heel veel sterkte wensen.
Ik sluit degradatie naar de tweede divisie niet uit. Dat is vanaf komend seizoen mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op naar nog vijf jaar Jupiler League
Ik geloof er niet in joh. Manmanman wat een wanbeleidquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:56 schreef Idisrom het volgende:
Rob Maas wordt compleet afgekraakt op het Cambuurforum.
Ik denk zelf, dat hij wel een kans moet krijgen bij Cambuur. Hij weet inmiddels ook hoe het niet moet. En hij hoeft bij Cambuur met mindere vedettes te werken dan bij Vitesse.
En een trainer als Ronald Koeman werd er bij AZ ook vroegtijdig uitgeknikkerd.
Op naar de goede toekomst voor Rob MaasWant dan gaat het Cambuur ook goed
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik vernam dat Maas gehaald is wegens zijn aanvallende visie op het voetbal
quote:Van der Vegt: “Bij Rob was het gevoel meteen goed. Met name door de energieke, aanvallende manier van voetballen waar hij voor staat.”
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 18:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik vernam dat Maas gehaald is wegens zijn aanvallende visie op het voetbal
Hij heeft bij Vitesse al het aanvallende voetbal eruit gesloopt nog voordat de eerste wedstrijd onder zijn leiding begonnen was.quote:
Van der Vegt kan écht alles kapot makenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Hahahahahaha.
Ga toch weg man. Dit is mijn club niet meer. (zo, dan hebben hafc enzo ook hun zin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |