Eerste seizoenshelft in de Arena, tweede in de Kuip.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:10 schreef Monolith het volgende:
Zouden ze dit seizoen geen doellijntechnologie gaan gebruiken?
Dan neem jij een week lang een Cambuur-UIquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cambuur nog de terechte 1-1 binnen tikt.
Laten we het hopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cambuur nog de terechte 1-1 binnen tikt.
In de Kuip? Dan kan de bond Feyenoord niet meer naaien..quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft in de Arena, tweede in de Kuip.
Hmm, vooruit dan maar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan neem jij een week lang een Cambuur-UI
Hou jij het maar lekker bij je appelmoes.quote:
quote:
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij je appelmoes.
Zelfs rené vindt deze grap van jou niet leuk.
Je wordt eindelijk volwassen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.
Als kampioenskandidaat vanaf de 65e minuut opportuun voetbal spelen tegen SC fucking Cambuur verdient niets meer dan een enorme deksel op je neus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat valt allemaal wel mee.
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?
*Jouwquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?
Het is geen gezicht nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als kampioenskandidaat vanaf de 65e minuut opportuun voetbal spelen tegen SC fucking Cambuur verdient niets meer dan een enorme deksel op je neus.
oh sorry verkeerd gelezenquote:
Touchéquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry verkeerd gelezen
tijd voor koffie.
Aan het eind van het seizoen is iedereen het alweer vergeten. Ach, als je volgende wedstrijd iemand door zijn benen speelt dan ben je alweer de held en naam-god.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Cambuur uit is gewoon lastig.
Fuck mooi voetbal dan. 3 punten is genoeg.
Omdat hij er geen kijk op heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept Driessen steeds dik verdiend?
Driessen is voor Telstarquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij het maar lang genoeg roept, gaat hij (en iedereen) erin geloven?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
niet te geloven, is wel meer dan een bloemetje waardquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
Wederom een verkeerde beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van Feyenoord.
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Driessen is een enorme debiel. Gevaar voor de journalistiek. Objectieve journalistiek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige 3 keer dat je dit postte moest ook al niemand lachen.
Nou en, ik doe het voor mij zelf, het is MIJN gifjequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige 3 keer dat je dit postte moest ook al niemand lachen.
Had in principe ook eerder op de stip kunnen gaan, maar okay. Volgende wedstrijd Kramer er van de start af in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet te geloven, is wel meer dan een bloemetje waard
Feyenoord speelde geen voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef bamibij het volgende:
Was toch ook wel gewoon verdiend? Ik vond Feyenoord de bovenliggende..
Ik kan goed begrijpen dat hier een penalty voor wordt gegevenquote:
Zonder beelden zeker met zo'n volleyquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat hier een penalty voor wordt gegeven
Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde geen voetbal.
Feyenoord is keihard genaaid inderdaad. Gelukkig dankzij de eigen pure kwaliteit toch nog de punten binnen kunnen slepen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had in principe ook eerder op de stip kunnen gaan, maar okay. Volgende wedstrijd Kramer er van de start af in.
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
Wederom een verkeerde beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van Feyenoord.
Niet dat Cambuur goed speelde, maar Feyenoord speelde gewoon walgelijk treurig voetbal. Dat zie ik het liefst afgestraft worden, beetje nijd komt erbij kijken.quote:
Nee joh. Vind het wel grappig.quote:
Moet ik je anders linken aan het Feyenoord topic toen Karsdorp rood kreeg?quote:
Feyenoord was inderdaad niet best, zeg maar gerust slecht, maar voor ons wel lekker dat we dergelijke wedstrijden eindelijk eens winnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Cambuur goed speelde, maar Feyenoord speelde gewoon walgelijk treurig voetbal. Dat zie ik het liefst afgestraft worden, beetje nijd komt erbij kijken.
Deze man heeft er kijk op.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord is overduidelijk geen concurrentie voor Ajax dit jaar.
Net als voorgaande jaren dus eigenlijk.
Weer speler van de week.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi voor Kuijt dat hij 2 terechte penalty's erin heeft geschoten.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bent zelf een Caliquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moet ik je anders linken aan het Feyenoord topic toen Karsdorp rood kreeg?
Nog nooit zoveel Cali's in 1 topic gezien zeg
Ook de mindere wedstrijd moet je winnen. Thuis tegen Vitesse knallen we er weer op aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Cambuur goed speelde, maar Feyenoord speelde gewoon walgelijk treurig voetbal. Dat zie ik het liefst afgestraft worden, beetje nijd komt erbij kijken.
Die penalty's zijn door het team versierd. Dat is de belangrijkste oorzaak van de afgelopen twee overwinningen. Dat je het met het team doet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zat je ook zo sarcastisch te doen toen Guardado zoveel scoorde bij de copa?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach, volgende week spelen ze tegen Vitesse.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Feyenoord was inderdaad niet best, zeg maar gerust slecht, maar voor ons wel lekker dat we dergelijke wedstrijden eindelijk eens winnen.
Nee, toen was er bijna niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zat je ook zo sarcastisch te doen toen Guardado zoveel scoorde bij de copa?
Vorig seizoen tussenjaartjequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Amoeba het volgende:
Ajax gaat echt makkelijk kampioen worden dit jaar.
Je zegt dit als een feit, maar het is gewoon een idioot statement.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd. Ajax zal dit jaar niet eens in de buurt kunnen komen van Feyenoord
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Brammess het volgende:
Juichen als je de bal niet van de lijn haalt maar wordt geholpen door de arbitrage
Feyenoord
Doen alsof het een incidentje isquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook de mindere wedstrijd moet je winnen.
Jouw voorspellingen komen bijzonder vaak niet uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, volgende week spelen ze tegen Vitesse.
0-3.
Dat zullen we zien na 34 wedstrijdenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Maar we gaan dus naar de Coolsingel?
Als je meer scoort dan de tegenstander heb je altijd terecht gewonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Terechte overwinning, niks op af te dingen.
Iedereen die anders beweert is een zielepoot.
Welk gebouw wordt er nu weer gesloopt omdat het tegenvalt omdat de supporters onrealistische verwachtingen hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord zal nooit meer kampioen worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef KingRoland het volgende:
Zo mooi om te zien dat de haat zo diep zit bij sommige...quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord zal nooit meer kampioen worden.
Nee hoor, slechts de waarheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien dat de haat zo diep zit bij sommige...
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mooi gesproke.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je meer scoort dan de tegenstander heb je altijd terecht gewonnen.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Verdient verloren.
Als je zo met je kansen om gaat verdien je het niet.
Verlies is toe te schrijven aan van Geel.
Als de scheids een penalty geeft moet je dat respecteren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Max23 het volgende:
Iedereen mad over die penalty![]()
![]()
Het was er inderdaad geen, maar bij die handsbal eerder in de wedstrijd had die 100% op de stip gemoeten.
Nou. Nooit? Misschien als het vliegtuig van de selectie van Oranje neerstort en alle sterspelers van PSV en Ajax omkomen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch toevallig dat Feyenoord altijd penalty's moet krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Max23 het volgende:
Iedereen mad over die penalty![]()
![]()
Het was er inderdaad geen, maar bij die handsbal eerder in de wedstrijd had die 100% op de stip gemoeten.
Je loopt te koop met je eigen domheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee hoor, slechts de waarheid.
Dan maken we een klein kansje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou. Nooit? Misschien als het vliegtuig van de selectie van Oranje neerstort en alle sterspelers van PSV en Ajax omkomen?
Toen had Feyenoord minder gescoord dan de tegenstander?quote:
In de herhalingen was duidelijk te zien van niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de keeper van Cambuur bevestigd dat het wel degelijk een penalty was.
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:25:10Kuyt: "Ik heb het niet gezien, maar de keeper zei zelf dat het hands was. Dat vond ik wel sportief." #camFEY reageer retweet
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
Toen Feijenoord voor het laatst kampioen werd, was Stijn nog niet geboren.
Dat zegt meer over Stijn dan over Feyenoord.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
Toen Feijenoord voor het laatst kampioen werd, was Stijn nog niet geboren.
Leonard Nienhuis serieus nemenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:25:10Kuyt: "Ik heb het niet gezien, maar de keeper zei zelf dat het hands was. Dat vond ik wel sportief." #camFEY reageer retweet
Haha. nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je loopt te koop met je eigen domheid.
Nou jongen. Feyenoord heeft gewonnen, maar ik hoop wel dat je desondanks lekker zal slapen vanavond.quote:
Hoe lang mogen we nog genieten van jouw UI trouwensquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof camerabeelden sneller dan iemand die het in een split second ziet.
We hebben toch allemaal een penalty gezien? Dat hij onterecht was is een tweede.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de keeper van Cambuur bevestigd dat het wel degelijk een penalty was.
8 oktober. Niet dat het m heel erg boeit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe lang mogen we nog genieten van jouw UI trouwens
Welke kwaliteit heeft Feyenoord wel dat Ajax en PSV niet hebben om kampioen te worden?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt in mei echt genieten om de reacties op dit forum te lezen wanneer we op de Coolsingel staan te hossen.
Denk dat Griekenland nog eerder financieel gezond is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt in mei echt genieten om de reacties op dit forum te lezen wanneer we op de Coolsingel staan te hossen.
Nee, als de scheidsrechter meer doelpunten voor je team noteert heb je gewonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je meer scoort dan de tegenstander heb je altijd terecht gewonnen.
Tja, het halen van Europees voetbal moet je vieren, dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die Feyenoord gauw lozen in de winterstop.twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 16-08-2015 om 15:48:29Alle kansen missen, maar wel een kist sportdrank kunnen raken. Knap. #Kazim #camfey reageer retweet
tr gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou hartstikke graag, dat weet je.
Dit zijn de tekstenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef Zipportal het volgende:
Die Feyenoord gauw lozen in de winterstop.twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 16-08-2015 om 15:48:29Alle kansen missen, maar wel een kist sportdrank kunnen raken. Knap. #Kazim #camfey reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.
Speelt hij wel?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik zitten klaar voor Limbombe.
Almelo boeit niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze speelronde is nog niet afgelopen.
Twente uit krijgen ze nog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles gaat volgens hafcfan voor Europees voetbal.
Het veld lijkt nu een stuk groterquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De camera hangt nu ook hoger, JIPPIE.
doeiquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:47 schreef Stringer het volgende:
Dit gaat we dus niet kijken. Op naar BPL
quote:
Uitverkocht huis hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ook wel lullig dat het halfleeg is bij de openingswedstijd in je nieuwe stadion.
de teringquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ook wel lullig dat het halfleeg is bij de openingswedstijd in je nieuwe stadion.
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkochtquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Ik ga mijn uiterste best doen om dit weer populair te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
mama mia? Dat is wel heel oldschool
Slecht excuus! Voetbal hoort bij een man altijd op 1 te staan!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Als je besloot naar de wedstrijd te gaan wist je zeker dat je vandaag niet thuis zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ajax als enige zonder tegengoal nu nog trouwens
Beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ook geen hulp van de arbitrage nodig gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.
Ik ga met je mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
Zie jullie daar.quote:
Als je er zo over nadenkt, klopt het. Nog een weetje. De Graafschap 2 wedstrijden nul punten. Als enige.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?
Davy is daar niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je daar je slaapverwekkende conversaties met Davy kwijt.
Henk de Jong snapt hetquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)digers-mogen-bellen/
Henk de Jong analyseert kundig dat de goal van Cambuur geldig was.
Henk en ik zitten op een lijn. De blessures voor Vytas en Marlon waren dodelijk voor Cambuur waardoor je met een gemankeerde defensie de rest moet uitspelen. Dan kan Cambuur niet goed voetballen en is de nederlaag een logisch gevolg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Henk de Jong snapt het![]()
Maar blijft moeilijk natuurlijk in 1 moment
Een zeer logische en nuchtere analyse van Henk, ik sluit me erbij aanquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk en ik zitten op een lijn. De blessures voor Vytas en Marlon waren dodelijk voor Cambuur waardoor je met een gemankeerde defensie de rest moet uitspelen. Dan kan Cambuur niet goed voetballen en is de nederlaag een logisch gevolg.
Henkgod.
De enige onlogische analyse van Henk was bij SCC - Excelsior in april.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een zeer logische en nuchtere analyse van Henk, ik sluit me erbij aan
Denk niet dat ik die heb meegepikt toenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige onlogische analyse van Henk was bij SCC - Excelsior in april.
Toen was hij een beetje mad vanwege de speelstijl van Excelsior.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die heb meegepikt toen
Dat is in het algemeen vrij klachtwaardigquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was hij een beetje mad vanwege de speelstijl van Excelsior.
Maar het is niet verboden om die speelstijl te hanteren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is in het algemeen vrij klachtwaardig
Dat was mijn punt juist, vind dan de reactie van De Jong een beetje klachtwaardig. Zeker als je beperkte middelen hebt, kan ik het best begrijpen dat je op resultaat speelt en er zo in blijft ipv naïef degraderen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het is niet verboden om die speelstijl te hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |