Eerste seizoenshelft in de Arena, tweede in de Kuip.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:10 schreef Monolith het volgende:
Zouden ze dit seizoen geen doellijntechnologie gaan gebruiken?
Dan neem jij een week lang een Cambuur-UIquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cambuur nog de terechte 1-1 binnen tikt.
Laten we het hopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel leuk zijn als Cambuur nog de terechte 1-1 binnen tikt.
In de Kuip? Dan kan de bond Feyenoord niet meer naaien..quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft in de Arena, tweede in de Kuip.
Hmm, vooruit dan maar.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan neem jij een week lang een Cambuur-UI
Hou jij het maar lekker bij je appelmoes.quote:
quote:
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hou jij het maar lekker bij je appelmoes.
Zelfs rené vindt deze grap van jou niet leuk.
Je wordt eindelijk volwassen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet nu een broodje kip met knoflook. Vandaag nog geen appelmoes gehad.
Als kampioenskandidaat vanaf de 65e minuut opportuun voetbal spelen tegen SC fucking Cambuur verdient niets meer dan een enorme deksel op je neus.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat valt allemaal wel mee.
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?
*Jouwquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jou gevoelige buik daar wel tegen?
Het is geen gezicht nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als kampioenskandidaat vanaf de 65e minuut opportuun voetbal spelen tegen SC fucking Cambuur verdient niets meer dan een enorme deksel op je neus.
oh sorry verkeerd gelezenquote:
Touchéquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry verkeerd gelezen
tijd voor koffie.
Aan het eind van het seizoen is iedereen het alweer vergeten. Ach, als je volgende wedstrijd iemand door zijn benen speelt dan ben je alweer de held en naam-god.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
Cambuur uit is gewoon lastig.
Fuck mooi voetbal dan. 3 punten is genoeg.
Omdat hij er geen kijk op heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept Driessen steeds dik verdiend?
Driessen is voor Telstarquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als hij het maar lang genoeg roept, gaat hij (en iedereen) erin geloven?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
niet te geloven, is wel meer dan een bloemetje waardquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
Wederom een verkeerde beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van Feyenoord.
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Driessen is een enorme debiel. Gevaar voor de journalistiek. Objectieve journalistiek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige 3 keer dat je dit postte moest ook al niemand lachen.
Nou en, ik doe het voor mij zelf, het is MIJN gifjequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige 3 keer dat je dit postte moest ook al niemand lachen.
Had in principe ook eerder op de stip kunnen gaan, maar okay. Volgende wedstrijd Kramer er van de start af in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet te geloven, is wel meer dan een bloemetje waard
Feyenoord speelde geen voetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef bamibij het volgende:
Was toch ook wel gewoon verdiend? Ik vond Feyenoord de bovenliggende..
Ik kan goed begrijpen dat hier een penalty voor wordt gegevenquote:
Zonder beelden zeker met zo'n volleyquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat hier een penalty voor wordt gegeven
Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde geen voetbal.
Feyenoord is keihard genaaid inderdaad. Gelukkig dankzij de eigen pure kwaliteit toch nog de punten binnen kunnen slepen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had in principe ook eerder op de stip kunnen gaan, maar okay. Volgende wedstrijd Kramer er van de start af in.
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
Wederom een verkeerde beslissing van de scheidsrechter in het voordeel van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |