Toen had Feyenoord minder gescoord dan de tegenstander?quote:
In de herhalingen was duidelijk te zien van niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de keeper van Cambuur bevestigd dat het wel degelijk een penalty was.
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:25:10Kuyt: "Ik heb het niet gezien, maar de keeper zei zelf dat het hands was. Dat vond ik wel sportief." #camFEY reageer retweet
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
Toen Feijenoord voor het laatst kampioen werd, was Stijn nog niet geboren.
Dat zegt meer over Stijn dan over Feyenoord.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
Toen Feijenoord voor het laatst kampioen werd, was Stijn nog niet geboren.
Leonard Nienhuis serieus nemenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:25:10Kuyt: "Ik heb het niet gezien, maar de keeper zei zelf dat het hands was. Dat vond ik wel sportief." #camFEY reageer retweet
Haha. nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je loopt te koop met je eigen domheid.
Nou jongen. Feyenoord heeft gewonnen, maar ik hoop wel dat je desondanks lekker zal slapen vanavond.quote:
Hoe lang mogen we nog genieten van jouw UI trouwensquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof camerabeelden sneller dan iemand die het in een split second ziet.
We hebben toch allemaal een penalty gezien? Dat hij onterecht was is een tweede.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de keeper van Cambuur bevestigd dat het wel degelijk een penalty was.
8 oktober. Niet dat het m heel erg boeit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe lang mogen we nog genieten van jouw UI trouwens
Welke kwaliteit heeft Feyenoord wel dat Ajax en PSV niet hebben om kampioen te worden?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt in mei echt genieten om de reacties op dit forum te lezen wanneer we op de Coolsingel staan te hossen.
Denk dat Griekenland nog eerder financieel gezond is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt in mei echt genieten om de reacties op dit forum te lezen wanneer we op de Coolsingel staan te hossen.
Nee, als de scheidsrechter meer doelpunten voor je team noteert heb je gewonnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je meer scoort dan de tegenstander heb je altijd terecht gewonnen.
Tja, het halen van Europees voetbal moet je vieren, dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik mag jou hartstikke graag, dat weet je.quote:
Die Feyenoord gauw lozen in de winterstop.twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 16-08-2015 om 15:48:29Alle kansen missen, maar wel een kist sportdrank kunnen raken. Knap. #Kazim #camfey reageer retweet
tr gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou hartstikke graag, dat weet je.
Dit zijn de tekstenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef Zipportal het volgende:
Die Feyenoord gauw lozen in de winterstop.twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 16-08-2015 om 15:48:29Alle kansen missen, maar wel een kist sportdrank kunnen raken. Knap. #Kazim #camfey reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zie ik het wel winnen, maar misschien kan FC Groningen het nog lang tegenhouden. SC Cambuur - Feyenoord zal gewoon 0-2 worden oid.
Speelt hij wel?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik zitten klaar voor Limbombe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |