Almelo boeit niemand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze speelronde is nog niet afgelopen.
Twente uit krijgen ze nog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles gaat volgens hafcfan voor Europees voetbal.
Nergens (Op waar gaat dat over)quote:
quote:
Het veld lijkt nu een stuk groterquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De camera hangt nu ook hoger, JIPPIE.
doeiquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:47 schreef Stringer het volgende:
Dit gaat we dus niet kijken. Op naar BPL
quote:
Uitverkocht huis hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ook wel lullig dat het halfleeg is bij de openingswedstijd in je nieuwe stadion.
de teringquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ook wel lullig dat het halfleeg is bij de openingswedstijd in je nieuwe stadion.
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkochtquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Ik ga mijn uiterste best doen om dit weer populair te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
mama mia? Dat is wel heel oldschool
Slecht excuus! Voetbal hoort bij een man altijd op 1 te staan!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Als je besloot naar de wedstrijd te gaan wist je zeker dat je vandaag niet thuis zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ajax als enige zonder tegengoal nu nog trouwens
Beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ook geen hulp van de arbitrage nodig gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.
Ik ga met je mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
Zie jullie daar.quote:
Als je er zo over nadenkt, klopt het. Nog een weetje. De Graafschap 2 wedstrijden nul punten. Als enige.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?
Mooiquote:
Davy is daar niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je daar je slaapverwekkende conversaties met Davy kwijt.
Henk de Jong snapt hetquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)digers-mogen-bellen/
Henk de Jong analyseert kundig dat de goal van Cambuur geldig was.
Henk en ik zitten op een lijn. De blessures voor Vytas en Marlon waren dodelijk voor Cambuur waardoor je met een gemankeerde defensie de rest moet uitspelen. Dan kan Cambuur niet goed voetballen en is de nederlaag een logisch gevolg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Henk de Jong snapt het![]()
Maar blijft moeilijk natuurlijk in 1 moment
Een zeer logische en nuchtere analyse van Henk, ik sluit me erbij aanquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk en ik zitten op een lijn. De blessures voor Vytas en Marlon waren dodelijk voor Cambuur waardoor je met een gemankeerde defensie de rest moet uitspelen. Dan kan Cambuur niet goed voetballen en is de nederlaag een logisch gevolg.
Henkgod.
De enige onlogische analyse van Henk was bij SCC - Excelsior in april.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een zeer logische en nuchtere analyse van Henk, ik sluit me erbij aan
Denk niet dat ik die heb meegepikt toenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige onlogische analyse van Henk was bij SCC - Excelsior in april.
Toen was hij een beetje mad vanwege de speelstijl van Excelsior.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die heb meegepikt toen
Dat is in het algemeen vrij klachtwaardigquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was hij een beetje mad vanwege de speelstijl van Excelsior.
Maar het is niet verboden om die speelstijl te hanteren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is in het algemeen vrij klachtwaardig
Dat was mijn punt juist, vind dan de reactie van De Jong een beetje klachtwaardig. Zeker als je beperkte middelen hebt, kan ik het best begrijpen dat je op resultaat speelt en er zo in blijft ipv naïef degraderen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het is niet verboden om die speelstijl te hanteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |