Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkochtquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion?
Ik ga mijn uiterste best doen om dit weer populair te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
mama mia? Dat is wel heel oldschool
Slecht excuus! Voetbal hoort bij een man altijd op 1 te staan!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Als je besloot naar de wedstrijd te gaan wist je zeker dat je vandaag niet thuis zou zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ik niet zeker wist of ik vandaag wel thuis zou zijn. maja toen was t uitverkocht![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ajax als enige zonder tegengoal nu nog trouwens
Beste verdediging van Nederlandquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Ook geen hulp van de arbitrage nodig gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:55 schreef Tagliano het volgende:
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent net de FOX Sports balk in beeld. Ook oude standen oprakelen. Almelo - NEC is nu bezig.
Ik ga met je mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik begeef mij naar het PL topic. Gegroet.
Zie jullie daar.quote:
Als je er zo over nadenkt, klopt het. Nog een weetje. De Graafschap 2 wedstrijden nul punten. Als enige.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch als gevolg van de goal die we net gezien hebben hier?
Mooiquote:
Davy is daar niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je daar je slaapverwekkende conversaties met Davy kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |