Een record dusquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:40 schreef dick_laurent het volgende:
Oh my gawd houdt het ooit nog op?
Het is volgens mij al 48u onafgebroken aan t regenen...
Moet haast wel een record zijn dit
Mwoah, zuidelijk Bulgarije en Griekenland zitten nog wel stevig rond de 35 greaden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel Europa is niet zo bijzonder meer qua warmte.
Wil het nog wel eens zien, weersvoorspellingen kloppen geen hout meer van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:32 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen een overgangsdag, maar van donderdag t/m zondag prima zomerweer en relatief veel zon
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:38 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Wil het nog wel eens zien, weersvoorspellingen kloppen geen hout meer van tegenwoordig.
Die "overgangsdag" schuift steeds op lijkt het wel.
Yup. Maar een record om blij van te worden? Ik iig niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Een record dus!
http://www.spitsnieuws.nl(...)recordtijd-aan-regen
Alle records zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. Maar een record om blij van te worden? Ik iig niet...
Ik moest er gewoon van niezenquote:
Nopequote:
Ik zie wolkiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:29 schreef Adrie072 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah, ik zie blauwe lucht!
Heb maandag en dinsdag de hele dag cursus en woensdag vrij, dus van mij mag hetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:42 schreef INViCTuS het volgende:
Later op zondag, maandag en dinsdag weer een dipje, maar verder lijkt het over het algemeen vrij goed te verlopen de tiendaagse:
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer hetzelfde als in NL? omgewaaidetuinstoel.jpg?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:40 schreef Dven het volgende:
Heel Bulgarije in het rood![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaan dat straks meemakenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfde als in NL? omgewaaidetuinstoel.jpg?
RIP alvast. #neverforgetquote:
rip aan de nabestaanden....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
In Sofia is het alvast begonnen met regenen. Hier verwachten ze nog een pak meer.
https://www.facebook.com/cvetina.dakova/videos/10207564323012022/
Ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden....
Maar is dat normaal daar, om met vrachtwagens door de rivier te rijden
Heb je wel een lekker warm dekentje bij je?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Dven het volgende:
De maximumtemperatuur hier is waarschijnlijk afgelopen nacht om 00:05 bereikt. 20.5 gradenNu 18
Is wel lekker een keertjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr... dat is wennen dan. \
Hier echt superlekker weer vandaag.... Wat een zomer hebben we toch!
Vriendin wilde gisteravond alweer de verwarming aangooien omdat het binnen rond de 22 graden wasquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je wel een lekker warm dekentje bij je?
Topzomerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr... dat is wennen dan. \
Hier echt superlekker weer vandaag.... Wat een zomer hebben we toch!
he Djeezquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Dreassic het volgende:
Zie dat de overgangsdag al weer is opgeschoven naar vrijdag, kan me nog herinneren dat het vorig weekend het dinsdag zou zijn...
Opzich vallen de afgelopen paar weken best mee. Alleen weinig spannends..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:51 schreef aloa het volgende:
Orkaanseizoen komt nu ook meer op gang. Misschien dat dat positief is voor het weer in september..
Komt nu op gang. Die restanten kunnen bij ons voor mooi nazomerweer zorgen. Hoop ik dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opzich vallen de afgelopen paar weken best mee. Alleen weinig spannends..
Leuk. Ik ga vanzelfsprekend Veliko Tarnovo aanpakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:59 schreef GekkePoes het volgende:
Leuke site dit:
https://wow.knmi.nl/
Zandvoort aan zeequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:20 schreef Dven het volgende:
Forcefield VT was weer actief gisteren. Jammer.
Dit was wel een goeierd, iets verderop
[ afbeelding ]
Op zee ook nattigheid
[ afbeelding ]
Hier te Schiphol was het zelfs even aan het regenenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Zou zonnig zijn vandaag maar hier in t midden weer zwaarbewolkt...
Zo te zien in t oosten, noorden en zuiden wel gewoon zonnig, uiteraard
echt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier te Schiphol was het zelfs even aan het regenen
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:33 schreef Dven het volgende:
Weer een dag waarop de maximumtemperatuur kort na middernacht komt de liggen. 17 gradenNu 16
![]()
![]()
![]()
Dat is weer voor mid november![]()
![]()
![]()
Dven heeft het vermoedelijk niet over Nederland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.
Ik heb een paar kaartjes verzameld,
http://imgur.com/a/vq0yi
Ja, dat bedacht ik me ook een kwartier laterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dven heeft het vermoedelijk niet over Nederland.
25 juli en nog geen 2 graden om 12.00 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.
Ik heb een paar kaartjes verzameld,
http://imgur.com/a/vq0yi
Wel leuke kaartenverzamelingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook een kwartier later.
Op de valreep toch nog effe de tweede binnenhengelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef aloa het volgende:
Volgende week herfst weer. De tweede zomerstorm?
[ afbeelding ]
Kan je vriendin vandaag tenminste nog ff snel de verwarming op 28 zettenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:20 schreef Dven het volgende:
Vandaag weer druilerig weer met temperaturen die 15 graden onder gemiddeld liggen. Vanaf morgen herstel. Werd ook wel eens tijd
Is dat niet de windsnelheid?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
25 juli en nog geen 2 graden om 12.00 uur![]()
Zomerstormen... wel met iets meer onweer graag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef aloa het volgende:
Volgende week herfst weer. De tweede zomerstorm?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |