Heb maandag en dinsdag de hele dag cursus en woensdag vrij, dus van mij mag hetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:42 schreef INViCTuS het volgende:
Later op zondag, maandag en dinsdag weer een dipje, maar verder lijkt het over het algemeen vrij goed te verlopen de tiendaagse:
[ afbeelding ]
Is dat ongeveer hetzelfde als in NL? omgewaaidetuinstoel.jpg?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:40 schreef Dven het volgende:
Heel Bulgarije in het rood![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaan dat straks meemakenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is dat ongeveer hetzelfde als in NL? omgewaaidetuinstoel.jpg?
RIP alvast. #neverforgetquote:
rip aan de nabestaanden....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
In Sofia is het alvast begonnen met regenen. Hier verwachten ze nog een pak meer.
https://www.facebook.com/cvetina.dakova/videos/10207564323012022/
Ik kijk nergens meer van opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden....
Maar is dat normaal daar, om met vrachtwagens door de rivier te rijden
Heb je wel een lekker warm dekentje bij je?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Dven het volgende:
De maximumtemperatuur hier is waarschijnlijk afgelopen nacht om 00:05 bereikt. 20.5 gradenNu 18
Is wel lekker een keertjequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr... dat is wennen dan. \
Hier echt superlekker weer vandaag.... Wat een zomer hebben we toch!
Vriendin wilde gisteravond alweer de verwarming aangooien omdat het binnen rond de 22 graden wasquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je wel een lekker warm dekentje bij je?
Topzomerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr... dat is wennen dan. \
Hier echt superlekker weer vandaag.... Wat een zomer hebben we toch!
he Djeezquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:34 schreef Dreassic het volgende:
Zie dat de overgangsdag al weer is opgeschoven naar vrijdag, kan me nog herinneren dat het vorig weekend het dinsdag zou zijn...
Opzich vallen de afgelopen paar weken best mee. Alleen weinig spannends..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:51 schreef aloa het volgende:
Orkaanseizoen komt nu ook meer op gang. Misschien dat dat positief is voor het weer in september..
Komt nu op gang. Die restanten kunnen bij ons voor mooi nazomerweer zorgen. Hoop ik dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Opzich vallen de afgelopen paar weken best mee. Alleen weinig spannends..
Leuk. Ik ga vanzelfsprekend Veliko Tarnovo aanpakken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 02:59 schreef GekkePoes het volgende:
Leuke site dit:
https://wow.knmi.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |