Zandvoort aan zeequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:20 schreef Dven het volgende:
Forcefield VT was weer actief gisteren. Jammer.
Dit was wel een goeierd, iets verderop
[ afbeelding ]
Op zee ook nattigheid
[ afbeelding ]
Hier te Schiphol was het zelfs even aan het regenenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Zou zonnig zijn vandaag maar hier in t midden weer zwaarbewolkt...
Zo te zien in t oosten, noorden en zuiden wel gewoon zonnig, uiteraard
echt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier te Schiphol was het zelfs even aan het regenen
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:33 schreef Dven het volgende:
Weer een dag waarop de maximumtemperatuur kort na middernacht komt de liggen. 17 gradenNu 16
![]()
![]()
![]()
Dat is weer voor mid november![]()
![]()
![]()
Dven heeft het vermoedelijk niet over Nederland.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.
Ik heb een paar kaartjes verzameld,
http://imgur.com/a/vq0yi
Ja, dat bedacht ik me ook een kwartier laterquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dven heeft het vermoedelijk niet over Nederland.
25 juli en nog geen 2 graden om 12.00 uurquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vorig jaar 24 augustus was het al onder de 8 graden na middernacht.
Ik heb een paar kaartjes verzameld,
http://imgur.com/a/vq0yi
Wel leuke kaartenverzamelingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook een kwartier later.
Op de valreep toch nog effe de tweede binnenhengelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef aloa het volgende:
Volgende week herfst weer. De tweede zomerstorm?
[ afbeelding ]
Kan je vriendin vandaag tenminste nog ff snel de verwarming op 28 zettenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:20 schreef Dven het volgende:
Vandaag weer druilerig weer met temperaturen die 15 graden onder gemiddeld liggen. Vanaf morgen herstel. Werd ook wel eens tijd
Is dat niet de windsnelheid?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:15 schreef Dven het volgende:
[..]
25 juli en nog geen 2 graden om 12.00 uur![]()
Zomerstormen... wel met iets meer onweer graag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef aloa het volgende:
Volgende week herfst weer. De tweede zomerstorm?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |