we zijn delfts blauwquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie Nederland niet meer op de buienradar...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nog nooit zo nat geweest op mijn verjaardag volgens mij.
We gaan richting de 40mm de afgelopen 24 uur.
Nederland is gewoon drijfnat ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het is gewoon zeikweer
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dank.quote:
Hier regende het vanmorgen eerst ook nog terwijl buienradar zei dat het droog was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens buienradar en het knmi is het hier de hele ochtend, terwijl het juist maar regent en regent.
Zware regenval . het schijnt daar behoorlijk te kunnen spoken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:31 schreef Dven het volgende:
Voor vandaag. Code rood naast code groen (voor regen)Helaas geen estofex
[ afbeelding ]
Mooie band die naar de Balkan trekt gok ik zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zware regenval . het schijnt daar behoorlijk te kunnen spoken.
[ afbeelding ]
quote:Recordtijd aan regen in Midden-Nederland
Regen, regen, regen. Dat zullen mensen in het midden en oosten van het land afgelopen dagen waarschijnlijk hebben gedacht. Het heeft daar namelijk maar liefst bijna zestig uur achter elkaar geregend. Vooral Gelderland, Flevoland, de oostelijke helft van Utrecht en de westelijk helft van Overijssel kregen het volgens weerbureau MeteoGroup zwaar te verduren.
Het is normaal dat augustus de natste zomermaand is, maar dat het zo lang heeft geregend is uniek. Volgens het weerbureau is dat nog nooit eerder voorgekomen in de zomer. De laatste keer dat het in augustus bijzonder lang regende was in 2011. Op 14 juli van dat jaar regende het 23 uur achter elkaar.
Overigens hoeven mensen niet lang meer te treuren. Vanaf woensdag wordt het weer zomer in Nederland en loopt de temperatuur op tot 25 graden. Ook later deze week komen de zomerse temperaturen weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |