Als zo'n gast op het laatste moment besluit hem er toch maar voor te gooien, heb jij ook een probleem. Daarom probeer ik klemrijden toch wel een beetje te voorkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef twiFight het volgende:
Wat boeit jou dat dan? Ik snap dat constante denigreren daarvan niet. Moet je inhalen van de wet? Nee. Heb jij er last van dat iemand achter een voertuig blijft hangen? Nee. Wat is het probleem dan?
Zwaar leven man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:36 schreef Fer het volgende:
Wat ik nooit snap, dat mensen met een rek fietsen voor hun lampen en kenteken, heel Europa doorkomen. Zonder dat iemand ze staande houdt en niet verder laat rijden, totdat minimaal een kenteken leesbaar is.
En vandaag een domme actie weer, ik rijd op cc achter iemand, die dezelfde snelheid houdt en opeens (blijkbaar voor een voorligger) begint deze langzaam snelheid te minderen, waardoor ik langzaam op hem inloop.
Vervolgens moet ik deze persoon inhalen, waardoor ik erachter kwam dat ik hem dus klemreed, omdat de voorligger nu wel heel dichterbii was gekomen.
Waarom
Ik zou er ook een probleem mee hebben. Misschien klinkt het wel raar, maar ik hou altijd rekening met bestuurders die achter een vrachtauto hangen en in willen halen. Meestal hou ik genoeg afstand om ze ertussen te laten. Ik weet, het is zeldzaam, want blijkbaar moet je maar als onderdeel van het linksrijdende treintje schijt hebben aan dat rechtsrijdend volk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef twiFight het volgende:
Wat boeit jou dat dan? Ik snap dat constante denigreren daarvan niet. Moet je inhalen van de wet? Nee. Heb jij er last van dat iemand achter een voertuig blijft hangen? Nee. Wat is het probleem dan?
Het grappige is wel, ik laat best vaak een gaatje vallen in dat treintje voor auto's die rechts achter een vrachtwagen hangen. Zeker als het links ook met 90-100 tuffelt. Vaak durven mensen er dan toch niet tussen, ondanks de ruimte. Vervolgens ga je er alsnog voorbij, rij je het gat naar je voorligger weer wat kleiner, en dan voegen ze wel ineens direct achter je. Mensen die klem komen te zitten zijn wat dat aan gaat ook wel vaak mensen die niet kunnen anticiperen. En ook dezelfde figuren die hem ineens met 90 naar de linkerstrook flikkeren als jij met 130 aankomt, en dan boos worden als je al remmend even op hun bumper zit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 01:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik zou er ook een probleem mee hebben. Misschien klinkt het wel raar, maar ik hou altijd rekening met bestuurders die achter een vrachtauto hangen en in willen halen. Meestal hou ik genoeg afstand om ze ertussen te laten. Ik weet, het is zeldzaam, want blijkbaar moet je maar als onderdeel van het linksrijdende treintje schijt hebben aan dat rechtsrijdend volk.
klopt idd, ik doe dat ook, maar ook als ik 130 rijd op de linkerstrook, en ik zie dat iemand die 110-120 rijdt zich klem gaat rijden over 100 meter.. Ik geef dan een knippertje met grootlicht, en de meeste auto's zien het dan niet, of gaan alsnog in de remmenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het grappige is wel, ik laat best vaak een gaatje vallen in dat treintje voor auto's die rechts achter een vrachtwagen hangen. Zeker als het links ook met 90-100 tuffelt. Vaak durven mensen er dan toch niet tussen, ondanks de ruimte. Vervolgens ga je er alsnog voorbij, rij je het gat naar je voorligger weer wat kleiner, en dan voegen ze wel ineens direct achter je. Mensen die klem komen te zitten zijn wat dat aan gaat ook wel vaak mensen die niet kunnen anticiperen. En ook dezelfde figuren die hem ineens met 90 naar de linkerstrook flikkeren als jij met 130 aankomt, en dan boos worden als je al remmend even op hun bumper zit.
Jij gaat er dus vanuit dat het komt omdat ze niet kijken of omdat ze niet anticiperen. Het kan ook gewoon een keus zijn. Niet iedereen raakt in een bloedlust als ze even 10 seconden moeten wachten om door te kunnen rijden.quote:
Dat valt echt enorm mee. Ik stoor mij aan niet zoveel zaken meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat het komt omdat ze niet kijken of omdat ze niet anticiperen. Het kan ook gewoon een keus zijn. Niet iedereen raakt in een bloedlust als ze even 10 seconden moeten wachten om door te kunnen rijden.
Dat dat jou stoort is dan wel weer opzienbarend. Nogmaals, het heeft geen invloed op jou. Het komt nu op mij over dat je continu opgefokt achter het stuur zit vanwege dingen die helemaal niet storend hoeven te zijn.
Amen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Ciora het volgende:.
Zoveel faal in 1 actie, echt. Doe de rest van de weggebruikers een plezier en rij jezelf kapot tegen een boom of plant je op zijn minst niet voort![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:49 schreef ambertje90 het volgende:
Rechts inhalen over de meest linker rijstrook?
En ja ook als je vmax+10 rijdt moet je rechts gaan rijden
al is dat een wisselbaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Ciora het volgende:
linksaf uitvoegen richting de spitsstrook bij Muiden
Deze ja... verschrikkelijk. Als ik vanuit Putte terug naar huis moet dan zit ik altijd te twijfelen welke route ik zal nemen. Ga ik voortaan uit jeugdsentiment gewoon lekker via de oude route.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met rotondes. Gemeente Woensdrecht (ik smijt maar gewoon met namen, want het kan ze toch geen ruk schelen wat de burger dwars zit) heeft in al haar wijsheid een randweg rond Hoogerheide aangelegd. Prima bedacht, daar niet van, beter voor Hoogerheide en haar inwoners, en beter voor al het verkeer dat niet in Hoogerheide hoeft te zijn, 80 in plaats van 50.
En wat bedenken ze? Drie (3) !!!! fucking rotondes. Terwijl heel Woensdrecht is verteld dat dit echt een veeul snellere weg zou zijn, dat fantaaaasties zou zijn voor iedereen en alles. Maar dat plan van die rotondes werd natuurlijk pas bekend toen de weg aangelegd zou worden, op de originele propagandaplaatjes was daar niets van te zien.
En wil je weten of 'ie echt sneller is geworden? Ik ben na een klein experiment met een maat van mij erachter gekomen dat 50 door Hoogerheide en 80 over de randweg geen zak uitmaakt qua reistijd. Het scheelt dus niks.
Wisselbaan, dat is het woord wat ik zocht inderdaadquote:
Hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:49 schreef ambertje90 het volgende:
Rechts inhalen over de meest linker rijstrook?
En ja ook als je vmax+10 rijdt moet je rechts gaan rijden
Dat komt omdat rotondes gebruikt worden als verkeersremmende maatregel. Niet meer als maatregel om het verkeer soepel door te laten lopen, maar juist om het af te remmen. Kijk maar naar de krankzinnige bochten die men in de toegangswegen legt indien een bestaande T kruising wordt omgebouwd. En dan van die varkensruggetjes dwars op de rijrichting in de verharde berm, zodat als je wat langer bent (vrachtverkeer) of hem iets te vlot neemt, je eigenlijk direct je velgen en dergelijke verneukt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef Fer het volgende:
Het lijkt ook alsof rotondes steeds schever worden, het midden is duidelijk hoger dan de buitenzijde, waardoor je zelfs met 15km/u het gevoel krijgt op twee wielen de bocht om te gaan.
True, mits gebruikt op de juiste manier. En niets als verkeerspestende maatregel. En die richting gaat het helaas steeds meer op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is de rotonde een geweldige uitvinding. Waar vroeger ieder inschattingsfoutje bij het oversteken van een 80km-weg catastrofale gevolgen kon hebben, heb je nu alleen maar blikschade.
Provincie, Rijkswaterstaat en min.fin dat samenwerkt? Onmogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe vaker het verkeer moet afremmen en opnieuw moet optrekken, hoe meer accijnsinkomsten voor de overheid hè... Het zou me, zeker met de huidige overheid, totáál niet verbazen als dat in zekere mate mee zou spelen bij de bepaling over hoe verkeerslichten worden afgesteld, waar er wat voor rotondes worden aangelegd, enz.
Hetzelfde geldt voor de verhoogde snelheidslimiet op snelwegen. Zou wel 's willen weten hoeveel 120 naar 130 extra heeft opgeleverd qua accijnzen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:26 schreef NoBody122 het volgende:
Hoe vaker het verkeer moet afremmen en opnieuw moet optrekken, hoe meer accijnsinkomsten voor de overheid hè... Het zou me, zeker met de huidige overheid, totáál niet verbazen als dat in zekere mate mee zou spelen bij de bepaling over hoe verkeerslichten worden afgesteld, waar er wat voor rotondes worden aangelegd, enz.
Het is ook beter voor het asfalt dus Rijkswaterstaat zou dan geld overhoudenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de verhoogede snelheidslimiet op snelwegen. Zou wel 's willen weten hoeveel 120 naar 130 extra heeft opgeleverd qua accijnzen.
Beter voor het asfalt? Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is ook beter voor het asfalt dus Rijkswaterstaat zou dan geld overhouden
Dat was toch de hoofdreden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de verhoogde snelheidslimiet op snelwegen. Zou wel 's willen weten hoeveel 120 naar 130 extra heeft opgeleverd qua accijnzen.
Het was vooral goedkope VVD- en PVV-verkiezingsretoriek.quote:
Dat was 'de beleving van de automobilist'. Was een verkiezingsbelofte.quote:
Ja, ze waren een verkiezingsbelofte nagekomen. Da's op zich al nieuwswaardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was vooral goedkope VVD- en PVV-verkiezingsretoriek.
In de praktijk levert het (wat betreft tijdswinst) niets op.
De automobilist kiest er zelf voor om wel of niet harder te gaan rijden. Leuk voordeel is dat de boetes lager uitvallen als je 140 rijdt waar je 130 mag, in vergelijking met 140 bij 120.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat was 'de beleving van de automobilist'. Was een verkiezingsbelofte.
Die moet ik uitleggen met een voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Beter voor het asfalt? Hoe dan?
Dit snap ik niet. De belasting op het wegdek is hetzelfde. Het is niet zo dat 130 ervoor zorgt dat de gemiddelde belasting op het wegdek minder wordt. Sneller rijden betekent ook een hogere verkeersstroom. Meer auto's dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die moet ik uitleggen met een voorbeeld.
Leg een baksteen (strijkijzer) op een stuk ijs en uiteindelijk zakt de steen er doorheen (of vervang ijs door een doek). Beweegt de strijkijzer over dat ijs (of doek) en hij zakt er later of niet doorheen
Die komen juist toch door remmen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:36 schreef Ridocar het volgende:
Alleen stilstand op asfalt zou niet goed zijn, kijk maar naar de bekende kuilen vlak voor de stopstreep bij verkeerslichten.
De piek van de belasting duurt minder land. Vergelijk het met rijden in zand, als je harder rijdt, zak je minder ver weg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:36 schreef Ridocar het volgende:
Dit snap ik niet. De belasting op het wegdek is hetzelfde.
Als je iets minder lang op de snelweg rijdt, sta je ergens anders iets langer stil. Al met al maakt het dus niet zoveel uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De piek van de belasting duurt minder land. Vergelijk het met rijden in zand, als je harder rijdt, zak je minder ver weg.
Ook, maar iedere keer stilstaan op dezelfde plek vervormt asfalt ook makkelijk. Op het terrein van m'n werk waar de opleggers staan worden de steunpoten altijd op stelconplaten weggezet. Soms hebben we wel eens minder briljante chauffeurs die gewoon de poten op het asfalt zetten. Zeker als die dingen wat kleine stempels hebben krijg je geheid afdrukken op het asfalt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die komen juist toch door remmen.
Dat verschil is echt minimaal, alleen stilstand veroorzaakt vervorming, alles dat sneller gaat dan stilstand geeft minder piekbelasting.quote:[..]
De piek van de belasting duurt minder land. Vergelijk het met rijden in zand, als je harder rijdt, zak je minder ver weg.
Dat jij niet harder wil rijden vanwege je verbruik en/of milieuargument vind ik helemaal prima, maar blijf dan in ieder geval ook weg van de linkerstrook waar mensen wel de V-max willen rijden. Op 2-strooks 130-snelwegen verwacht ik dat bestuurders bij inhalen en dus bij gebruik van de linkerstrook in ieder geval de V-max rijden ja. Op 3-strooks of meer kan je prima met 110-120 op de middelste strook rijden als je die vrachtwagen voorbij wil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ach ja, al die leasebakken verstoken nu meer diesel. Dus is het alleen maar goed voor de BV Nederland.Alleen jammer dat de bestuurders van die leasebakken nu verwachten dat iedereen met 130km/h vrachtwagens gaat inhalen.
Dat zijn vaak CC rijders die het idee hebben dat rijden op de CC betekent dat het ding niet bijgesteld kan worden. Is inderdaad ergerlijk, maar ik erger me meer aan mensen die onder de V-max rijden en opeens gas bijgeven als ze zien door wat ze worden ingehaald. Vroeger vaak gehad met mijn Landcruiser 2.4D (132 km/u met de storm in de rug en 10 km vrij asfalt om die snelheid te behalenquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat jij niet harder wil rijden vanwege je verbruik en/of milieuargument vind ik helemaal prima, maar blijf dan in ieder geval ook weg van de linkerstrook waar mensen wel de V-max willen rijden. Op 2-strooks 130-snelwegen verwacht ik dat bestuurders bij inhalen en dus bij gebruik van de linkerstrook in ieder geval de V-max rijden ja. Op 3-strooks of meer kan je prima met 110-120 op de middelste strook rijden als je die vrachtwagen voorbij wil.
Sowieso ben ik een beetje klaar met het 115-volk in Nederland. Van die mensen die je ophouden op de linkerstrook waar je 130 mag, maar die verderop waar je 100 mag ineens weer op je bumper zitten. En dat zijn er zo ontzettend veel. Ik hoop dan ook altijd van harte dat er regelmatig post uit Leeuwarden komt voor 10-15 te hard waar 100.
Ik stel mijn cc tegenwoordig vaak ook niet hoger dan 120 in, scheelt enorm veel ergernis. Maar dat 115 doorrijden bij 100km stukken is dan weer storend inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Sowieso ben ik een beetje klaar met het 115-volk in Nederland. Van die mensen die je ophouden op de linkerstrook waar je 130 mag, maar die verderop waar je 100 mag ineens weer op je bumper zitten. En dat zijn er zo ontzettend veel. Ik hoop dan ook altijd van harte dat er regelmatig post uit Leeuwarden komt voor 10-15 te hard waar 100.
Onzin natuurlijk. Ook als iemand niet harder kan, wil of durft dan 110-120 heeft hij/zij net zoveel recht als jij om die vrachtwagen die 90 rijdt in te halen. Als je dat niet begrijpt, en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is, dan kun je beter helemaal van de snelweg wegblijven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat jij niet harder wil rijden vanwege je verbruik en/of milieuargument vind ik helemaal prima, maar blijf dan in ieder geval ook weg van de linkerstrook waar mensen wel de V-max willen rijden. Op 2-strooks 130-snelwegen verwacht ik dat bestuurders bij inhalen en dus bij gebruik van de linkerstrook in ieder geval de V-max rijden ja. Op 3-strooks of meer kan je prima met 110-120 op de middelste strook rijden als je die vrachtwagen voorbij wil.
Sowieso ben ik een beetje klaar met het 115-volk in Nederland. Van die mensen die je ophouden op de linkerstrook waar je 130 mag, maar die verderop waar je 100 mag ineens weer op je bumper zitten. En dat zijn er zo ontzettend veel. Ik hoop dan ook altijd van harte dat er regelmatig post uit Leeuwarden komt voor 10-15 te hard waar 100.
Nou vervormd een steunpoot die van metaal is, een klein oppervlakte heeft en nog een best hoge druk (de schoteldruk komt op 2 rotpootjes) natuurlijk makkelijker wat eronder zit dan 6 rubberbanden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 08:01 schreef Ridocar het volgende:
Ook, maar iedere keer stilstaan op dezelfde plek vervormt asfalt ook makkelijk. Op het terrein van m'n werk waar de opleggers staan worden de steunpoten altijd op stelconplaten weggezet. Soms hebben we wel eens minder briljante chauffeurs die gewoon de poten op het asfalt zetten. Zeker als die dingen wat kleine stempels hebben krijg je geheid afdrukken op het asfalt.
Ja, klopt. Maar het is er wel. Dat je door 130 te rijden minder slijtage krijgt zal best kloppen, maar dat was niet de hoofdmotivatie. Want volgens diezelfde logica zouden vrachtwagens, die per vrachtwagen een slijtage van ca. 40-50 personenwagens opleveren, dus ook 130 mee moeten rijden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 08:01 schreef Ridocar het volgende:
Dat verschil is echt minimaal, alleen stilstand veroorzaakt vervorming, alles dat sneller gaat dan stilstand geeft minder piekbelasting.
Ja en nee. We hebben in het RVV nog altijd artikelen over het niet ophouden van het overige wegverkeer, voor laten gaan van voertuigen die zich reeds op een rijstrook bevinden en dergelijke. Kort gezegd, als jij naar een andere rijstrook gaat, moet het in principe zo zijn dat een ander, die daar al reeds rijdt, zijn rijgedrag niet hoeft aan te passen. Dit natuurlijk binnen de toelaatbare tolleranties, want op iemand die 250 rijdt kan je binnen Nederland eigenlijk niet anticiperen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef deezler het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ook als iemand niet harder kan, wil of durft dan 110-120 heeft hij/zij net zoveel recht als jij om die vrachtwagen die 90 rijdt in te halen. Als je dat niet begrijpt, en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is, dan kun je beter helemaal van de snelweg wegblijven.
Jij draait het "en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is" om. Als jij een vrachtwagen met 110 gaat inhalen en daarmee een "remmende" kettingreactie op de linkerbaan veroorzaakt, omdat iedereen daar wel de V-max van 130 rijdt en jij daar schijt aan hebt, dan ben jij degene die denkt dat de snelweg er voor jou alleen is. En misschien kan jij dan maar beter wegblijven, om dat balletje ook nog te kaatsen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef deezler het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ook als iemand niet harder kan, wil of durft dan 110-120 heeft hij/zij net zoveel recht als jij om die vrachtwagen die 90 rijdt in te halen. Als je dat niet begrijpt, en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is, dan kun je beter helemaal van de snelweg wegblijven.
Als ik eerlijk ben, vind ik dat iemand die niet harder durft dan 110, eigenlijk het rijbewijs in moet leveren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef deezler het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ook als iemand niet harder kan, wil of durft dan 110-120 heeft hij/zij net zoveel recht als jij om die vrachtwagen die 90 rijdt in te halen. Als je dat niet begrijpt, en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is, dan kun je beter helemaal van de snelweg wegblijven.
Maar jouw stelling ging niet over vaart versus stilstaan, maar over 120 versus 130 km/uur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die moet ik uitleggen met een voorbeeld.
Leg een baksteen (strijkijzer) op een stuk ijs en uiteindelijk zakt de steen er doorheen (of vervang ijs door een doek). Beweegt de strijkijzer over dat ijs (of doek) en hij zakt er later of niet doorheen
Als iemand op de snelweg niet harder durft dat 110 is die persoon niet geschikt om een auto te besturen en moet ie zijn rijbewijs inleveren (extreme weercondities daargelaten uiteraard).quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:45 schreef deezler het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ook als iemand niet harder kan, wil of durft dan 110-120 heeft hij/zij net zoveel recht als jij om die vrachtwagen die 90 rijdt in te halen. Als je dat niet begrijpt, en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is, dan kun je beter helemaal van de snelweg wegblijven.
GMTAquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, vind ik dat iemand die niet harder durft dan 110, eigenlijk het rijbewijs in moet leveren.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, vind ik dat iemand die niet harder durft dan 110, eigenlijk het rijbewijs in moet leveren.
Beetje onzin natuurlijk. Ik weet niet waar jullie auto rijden, maar ik zie toch regelmatig mensen rijden die niet veel harder gaan dan 100-110. Soms zijn dat senioren. Soms zijn het mensen met een auto waarmee het niet verstandig is of prettig rijden is met 130 km per uur.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand op de snelweg niet harder durft dat 110 is die persoon niet geschikt om een auto te besturen en moet ie zijn rijbewijs inleveren (extreme weercondities daargelaten uiteraard).
Niemand had het over een remmende kettingreactie. Het is gewoon een onzinnige en ook egoistische eis dat iedereen op de linkerbaan perse 130 zou moeten rijden waar dat de maximum snelheid is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij draait het "en denkt dat de snelweg er voor jou alleen is" om. Als jij een vrachtwagen met 110 gaat inhalen en daarmee een "remmende" kettingreactie op de linkerbaan veroorzaakt, omdat iedereen daar wel de V-max van 130 rijdt en jij daar schijt aan hebt, dan ben jij degene die denkt dat de snelweg er voor jou alleen is. En misschien kan jij dan maar beter wegblijven, om dat balletje ook nog te kaatsen?
Verder niets toe te voegen aan wat Pizza al heeft gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |