ik zal jou eens huntenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nu naast Fokker89 nog meer users die de lapo hunten?
'Kill 'em all, dead bodies in the hallway' zit er nog wel inquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kill 'em all, dead bodies in the hallway' zit er nog wel inAmerikaanse censuur
GGMM Cavaliers en ik vinden dit normaal gesproken een erg mooi nummer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kauai het volgende:
[..]Dit is ook niet te luisteren vind ik.
Lijkt net alsof die heel de tijd overslaatquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kauai het volgende:
[..]Dit is ook niet te luisteren vind ik.
Nasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM Cavaliers en ik vinden dit normaal gesproken een erg mooi nummer.
Onwehrquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef YokiKater het volgende:
Het is echt van dat vieze weer, je voelt gewoon dat er narigheid aan zit te komen.
Arme yoki.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Yoki zit vasthttp://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ukker-bij-supermarkt
Onwehrsturmquote:
Correct.quote:
Dan kan ik hier toch niet posten, paardenlul. Ik heb al eerder gezegd dat ik niet aan het signalement voldoe.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Was ist los meine obersturmbannführer?quote:
Ze hebben tegenwoordig gewoon wiefie in de politiecel hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan ik hier toch niet posten, paardenlul. Ik heb al eerder gezegd dat ik niet aan het signalement voldoe.
Hier niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig gewoon wiefie in de politiecel hoor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
nee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nu naast Fokker89 nog meer users die de lapo hunten?
Ben het met jullie eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het Illmatic album vinden wij erg goed.
Er is geen reden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu moeten wij natuurlijk vragen waarom je zo vrolijk bent
Ik kan momenteel geen zinnig verhaal typen, anders had ik het er wel opgegooid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar LTVDKtjes, Elfjes, Yokitjes en Fylaxjes, waarom staat dit nieuws nog niet op de FP?
Je bedoelt opengebroken door dieven ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben op zoek samen met LTDVK naar een goed scooterslot. Die van mij is weer gesneuveld. Al de derde in 2 jaar.
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt opengebroken door dieven ofzo?
LTDVK is niet een al te grote ster in praktische zaken, ik zou dat gewoon alleen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben op zoek samen met LTDVK naar een goed scooterslot. Die van mij is weer gesneuveld. Al de derde in 2 jaar.
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar LTVDKtjes, Elfjes, Yokitjes en Fylaxjes, waarom staat dit nieuws nog niet op de FP?
Je doelt op zijn kraan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is niet een al te grote ster in praktische zaken, ik zou dat gewoon alleen doen.
ehh, zo snel al?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
ja echt bizar. In de winter vriezen ze ook vaak vast...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh, zo snel al?
die troep van tegenwoordig
Ook niet na wat WD40 of wat naaimachine-olie ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...
Dat nieuws is al 2 dagen oudquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsEgel als voetbal gebruikt en doodgeschopt
Ik vind dit niet echt boeiend maar meer weerzinwekkend nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsEgel als voetbal gebruikt en doodgeschopt
Net laten weten in die shit. Werkt niet. Die schijfremslot is er deze week ook aangegaan. Sleutel gaat er gewoon niet meer uit...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet na wat WD40 of wat naaimachine-olie ofzo?
Wollah die slotje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net laten weten in die shit. Werkt niet. Die schijfremslot is er deze week ook aangegaan. Sleutel gaat er gewoon niet meer uit...
Appa en gangsterquote:
Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah die slotje.
http://www.slotenspeciaal(...)ste-kopp-419271.html
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent wel onder de indruk mag ik hopen.
Niks voor mij.quote:
Dik 1 dag dan:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?quote:
1 zinnetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :p
Wat heeft dat hiermee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij geniet ook zeker niet van een breezer?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.html
Gelukkig heb je dat niet gedaan :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Elfletterig en ik vonden je erg goedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
Dat boeit me niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig en ik vonden je erg goed
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1 zinnetje.
Geef nou maar gewoon toe dat het oude meuk is
Daarom komt morgen dat bericht van de rennende rukker pas online natuurlijk.
Hij is wel goedkoopquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.
stoerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel niet
Hiermee wel de eerste van NL geloof ik: Toespraak van Tarik Z. geopenbaard
Was overal hoor,m er was zelfs gister al een topic over.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel niet
Hiermee wel de eerste van NL geloof ik: Toespraak van Tarik Z. geopenbaard
wat?quote:
Gelukkig niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet gedaan :p
Ja das waar, maar ik zag dat topic pas vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was overal hoor,m er was zelfs gister al een topic over.
Maargoed, 1 puntje er bij dan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wat?
[..]
Gelukkig niet?
Ik heb wel ooit met een petje rondgelopen (op straat gevonden) dat felgeel en felgroen was en er stond met grote rode letters op "MARIUANA".
Reacties waren wel grappig verder
De rennende rukker aangehoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het word denk ik dezequote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De rennende rukker aangehouden
Lijkt mij prima.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het word denk ik deze
http://www.slotenspeciaal(...)lot-art4-150-cm.html
Is goed toch?
Ja, dat is Danny, het is jullie taak.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het bericht staat allang online man. We hebben ene Danny voor ons aan het werk gezet:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Tijd klopt niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bericht staat allang online man. We hebben ene Danny voor ons aan het werk gezet:
Je opmerking komt dus, zoals zo vaak, als mosterd na de maaltijd.
quote:
Ja waar is ze eigenlijk? Heeft die serieuze discussie van de week haar laten schrikken ofzo?quote:
Ja, via de ING site.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nieuwe bankpas gekregen met dat contactloos betalen. Kan dat ook uitgeschakeld worden?
Nee maar ze kunnen wel shoppen met je pasje...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel handig, kunnen ze ook je pincode niet afkijken (onder de 25 euro)
Moeten ze het wel eerst jattenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen wel shoppen met je pasje...
Mijn portemonnee is nog nooit gejat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo moeilijk hoor.
Kom anders naar Den Haag :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn portemonnee is nog nooit gejat.
*klopt af*
Dan jat jij hem zekerquote:
Wat is een kaartlezer onderbroek?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon een kaartlezer onderbroek doen en dan tegen de broekzak van iemand anders duwen.
Niet doen bij meisjes van 16 trouwens
in.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is een kaartlezer onderbroek?
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Gahahah hoe kom je er opquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:59 schreef Specularium het volgende:
NWS / Excuses nadat hotelpersoneel aanslag naspeelt
Turkse humor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, is de warmte denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Gewoon aluminiumfolie in je portemonneequote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja de abn kan je ook een hoesje halen om dit dus te voorkomen:P
En op je hoofd voor de zekerheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aluminiumfolie in je portemonnee
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof mijn hart nog niet genoeg was om te stelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee was eigenlijk gewoon serieusquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En op je hoofd voor de zekerheid.
RFIDquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon een kaartlezer onderbroek doen en dan tegen de broekzak van iemand anders duwen.
Niet doen bij meisjes van 16 trouwens
Gewoon niet meer buiten komenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En op je hoofd voor de zekerheid.
Die is goed jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Vooral het nummer Could you be loved
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Vooral het nummer Could you be loved
Matige troll dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef d4v1d het volgende:
Wie is bob marley nou weer. Zeker zo'n nieuw dertien-in-een-dozijn muzikant ondekt via een talentenjacht
Mwa iets te soft.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze vond ikzelf ook wel leuk
Ik wist wel dat hij een reggae album had ja maar nooit echt geluisterd. Zal het eens doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Kauai , wist je trouwens dat Snoop Dogg onder Snoop Lion ook best chille nummers heeft gemaakt?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een reggae album had ja maar nooit echt geluisterd. Zal het eens doen
Die is wel leuk jaquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te soft?
Dit niet te soft dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te soft?
Dit niet te soft dan?
Ja maar is totaal iets anders :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja
Al vind ik deze van Eddie veel leuker eigenlijk
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar is totaal iets anders :p
Goeie filmmuziek :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, als je echt mooi en supergevoelig wilt horen, dan moet je deze luisteren
Meesterlijk!!!
Ik snap alleen niet zo waarom het in 9 van de 10 reggae platen over wiet moet gaanquote:
Als je het in de frituur gooit, kan het niet misgaan (maakt geen reet uit wat je erin gooit, al is t een baksteen, frituur maakt alles eetbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, het is geen patat en het is geen friet. Ik heb het maar gewoon in frituur gegooid, komt vast wel goed.
Omdat het fijn is om te luisteren als je het op hebt, al mag de tekst dan best over wat anders gaan ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo waarom het in 9 van de 10 reggae platen over wiet moet gaan
Pommes frites is gewoon friet (of in jouw geval patat).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, het is geen patat en het is geen friet. Ik heb het maar gewoon in frituur gegooid, komt vast wel goed.
Liet dit nummer gister aan mn zus horen, ze luisterde het 2x achter elkaar, moest bijna huilen en maakte een foto van de naam van het nummer zodat ze het later weer terug kon vindenquote:
Ja ik vind reggae lekkere muziek, maar al dat ganja gebeuren kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Omdat het fijn is om te luisteren als je het op hebt, al mag de tekst dan best over wat anders gaan ja.
Aaaw das wel lief ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liet dit nummer gister aan mn zus horen, ze luisterde het 2x achter elkaar, moest bijna huilen en maakte een foto van de naam van het nummer zodat ze het later weer terug kon vinden
Genoeg artiesten die over andere onderwerpen zingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind reggae lekkere muziek, maar al dat ganja gebeuren kan me gestolen worden.
Er zijn ook mensen die speklappen frituren, dus dat moet wel goed komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vaak gaat het er wel overquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Genoeg artiesten die over andere onderwerpen zingen.
Ghahahahahaha :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die speklappen frituren, dus dat moet wel goed komen.
Ik let dan ook nooit op de tekst daarvan eigenlijk. In tegenstelling tot hip hop waarvoor ik rap genius gebruik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind reggae lekkere muziek, maar al dat ganja gebeuren kan me gestolen worden.
Terwijl het eigenlijk niet eens zo vreemd is. Chinezen frituren ook het spek op varkensvlees voor babi pangang.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die speklappen frituren, dus dat moet wel goed komen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk niet eens zo vreemd is. Chinezen frituren ook het spek op varkensvlees voor babi pangang.
Nee je verstaat er sowieso geen hol van inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik let dan ook nooit op de tekst daarvan eigenlijk. In tegenstelling tot hip hop waarvoor ik rap genius gebruik.
Zwolle heeft dat met de zondagopenstelling van supermarkten. Een raar rouleersysteem waarbij een paar supermarkten tussen 16.00 en 20.00 uur open mogen zijn; elke zondag is het daar stervensdruk. In een buurtdorp als Heino kun je ongestoord terecht in beide reguliere supermarken die het dorp telt.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik let dan ook nooit op de tekst daarvan eigenlijk. In tegenstelling tot hip hop waarvoor ik rap genius gebruik.
Ja, maar dat is wel wat anders frituren dan met je tefal pannetje, en remia frituurvet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk niet eens zo vreemd is. Chinezen frituren ook het spek op varkensvlees voor babi pangang.
Hier hetzelfde, al komt er wel langzaam verandering in.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
We zitten hier met Christenfundi's in het gemeentebestuur, dat helpt niet echt.
Dat is de YouTube bug. It happens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
vreemd, mn quote ging effe de mist in
.....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NietsIk heb geen zin om pindasaus te maken ..
ow naja, tinychat....DAT was pas echt buggyquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is de YouTube bug. It happens.
Dat is het nog steedsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow naja, tinychat....DAT was pas echt buggy
Ik weet niet hoe ze die speklapjes bij Yas frituren, maar denk dat dat gewoon in zo'n standaard snackbar frituur gaat ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel wat anders frituren dan met je tefal pannetje, en remia frituurvet.
Ja maar zo zonder smaak verder.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig zin om te eten maar moet toch even wat binnen hebben.
Ik krijg de cam niet eens aan, dan loopt meteen mijn browser vast.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op mn oude pc al helemaal, elke keer als iemand een youtubelink plaatste...BAM!! ...BSoD
Jeps.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze die speklapjes bij Yas frituren, maar denk dat dat gewoon in zo'n standaard snackbar frituur gaat ja.
Dat is nog iets wat je moet moet laten proeven trouwens, ben wel benieuwdquote:
Beter je browser dan je hele pcquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik krijg de cam niet eens aan, dan loopt meteen mijn browser vast.
Zo lekker. Vind jij vast ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog iets wat je moet moet laten proeven trouwens, ben wel benieuwd
Ja dat zal toch wel, is gewoon een lekker knapperig speklapjequote:
Fredquote:
quote:
Toch zo gevonden dat plaatje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk ik ga even op Twitter zoeken naar een tweet/plaatje over Lady Gaga die op haar bek gaat.
Maar WTF, leipe mensen https://twitter.com/searc(...)lady%20gaga&src=typd Daar valt niet doorheen te scrollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch zo gevonden dat plaatje?Ja, ik had hem al. Die stond er net nog niet.. alleen een shitload aan MTV nogwat tweets door allemaal fans en bots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook gewoon een filter om alleen foto's te laten zien op twitterquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had hem al. Die stond er net nog niet.. alleen een shitload aan MTV nogwat tweets door allemaal fans en bots.
Daar kon ik hem zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon een filter om alleen foto's te laten zien op twitter
Wat vreselijk! Sterkte Corrie!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:23 schreef Karina het volgende:
Potverdorie mensen, alles is weg!
http://www.at5.nl/artikel(...)nboot-de-veerkampjes
Geweldige trackquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat vreselijk! Sterkte Corrie!
Ga ik doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit hele album moet je even kopen.
Watdanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
Nou weinig goddelijks aan op het moment.
Ik heb me net omgekleed.quote:
Nee joh Action ofzo.quote:
Van de tanks?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:41 schreef anonymoussie het volgende:
O. Het is Leopard hoor ik net.
Gha ha ha ha :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Heeft Fokker weer zelf boodschappen gedaan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekkere_streamer.html
Fylax
Hoe word ik zo cool? Wat een onwijze baas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Fylax
Fylax was het er niet mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
Topicreeks: Jan Roos belaagd door 12 Marokkanen
.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Fylax
The Anonymous Hacker troll in Call of Duty is pas een baas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe word ik zo cool? Wat een onwijze baas.
Ohquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meer van mijn vaders huisbroeken.
[ afbeelding ]
Hoe laat ben je thuis?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn dag niet hoor, probeerde vandaag mijn printjes uit het koffieapparaat te krijgen
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn dag niet hoor, probeerde vandaag mijn printjes uit het koffieapparaat te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |