ik zal jou eens huntenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nu naast Fokker89 nog meer users die de lapo hunten?
'Kill 'em all, dead bodies in the hallway' zit er nog wel inquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Kill 'em all, dead bodies in the hallway' zit er nog wel inAmerikaanse censuur
GGMM Cavaliers en ik vinden dit normaal gesproken een erg mooi nummer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kauai het volgende:
[..]Dit is ook niet te luisteren vind ik.
Lijkt net alsof die heel de tijd overslaatquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kauai het volgende:
[..]Dit is ook niet te luisteren vind ik.
Nasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM Cavaliers en ik vinden dit normaal gesproken een erg mooi nummer.
Onwehrquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef YokiKater het volgende:
Het is echt van dat vieze weer, je voelt gewoon dat er narigheid aan zit te komen.
Arme yoki.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Yoki zit vasthttp://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ukker-bij-supermarkt
Onwehrsturmquote:
Correct.quote:
Dan kan ik hier toch niet posten, paardenlul. Ik heb al eerder gezegd dat ik niet aan het signalement voldoe.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Was ist los meine obersturmbannführer?quote:
Ze hebben tegenwoordig gewoon wiefie in de politiecel hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan kan ik hier toch niet posten, paardenlul. Ik heb al eerder gezegd dat ik niet aan het signalement voldoe.
Hier niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig gewoon wiefie in de politiecel hoor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:00 schreef LTVDK het volgende:
nee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nu naast Fokker89 nog meer users die de lapo hunten?
Ben het met jullie eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het Illmatic album vinden wij erg goed.
Er is geen reden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu moeten wij natuurlijk vragen waarom je zo vrolijk bent
Ik kan momenteel geen zinnig verhaal typen, anders had ik het er wel opgegooid.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar LTVDKtjes, Elfjes, Yokitjes en Fylaxjes, waarom staat dit nieuws nog niet op de FP?
Je bedoelt opengebroken door dieven ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben op zoek samen met LTDVK naar een goed scooterslot. Die van mij is weer gesneuveld. Al de derde in 2 jaar.
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt opengebroken door dieven ofzo?
LTDVK is niet een al te grote ster in praktische zaken, ik zou dat gewoon alleen doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben op zoek samen met LTDVK naar een goed scooterslot. Die van mij is weer gesneuveld. Al de derde in 2 jaar.
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar LTVDKtjes, Elfjes, Yokitjes en Fylaxjes, waarom staat dit nieuws nog niet op de FP?
Je doelt op zijn kraan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is niet een al te grote ster in praktische zaken, ik zou dat gewoon alleen doen.
ehh, zo snel al?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
ja echt bizar. In de winter vriezen ze ook vaak vast...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh, zo snel al?
die troep van tegenwoordig
Ook niet na wat WD40 of wat naaimachine-olie ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee gewoon roest en shit. Kan sleutel niet meer draaien...
Dat nieuws is al 2 dagen oudquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsEgel als voetbal gebruikt en doodgeschopt
Ik vind dit niet echt boeiend maar meer weerzinwekkend nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit buiten in de zon, en eerlijk gezegd kan het me weinig boeien. Dit vond ik boeiender nieuwsEgel als voetbal gebruikt en doodgeschopt
Net laten weten in die shit. Werkt niet. Die schijfremslot is er deze week ook aangegaan. Sleutel gaat er gewoon niet meer uit...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet na wat WD40 of wat naaimachine-olie ofzo?
Wollah die slotje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net laten weten in die shit. Werkt niet. Die schijfremslot is er deze week ook aangegaan. Sleutel gaat er gewoon niet meer uit...
Appa en gangsterquote:
Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah die slotje.
http://www.slotenspeciaal(...)ste-kopp-419271.html
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent wel onder de indruk mag ik hopen.
Niks voor mij.quote:
Dik 1 dag dan:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, laatste update van de pliesie was net voordat ik het bericht maakte.
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?quote:
1 zinnetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moeder die d'r kind heeft aangegeven?
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk zonder ketting. Heb er al 2 liggen :p
Wat heeft dat hiermee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij geniet ook zeker niet van een breezer?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.slotenspeciaal(...)gelslot-180x320.html
Gelukkig heb je dat niet gedaan :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou ooit een ouderwets bromfietskettingslot een goudkleurig laagje geven en dan met dat ding om me nek door de stad lopen, kijk me stoer doen enzo![]()
Elfletterig en ik vonden je erg goedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
Dat boeit me niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig en ik vonden je erg goed
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien maar is dat te vertrouwen?
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1 zinnetje.
Geef nou maar gewoon toe dat het oude meuk is
Daarom komt morgen dat bericht van de rennende rukker pas online natuurlijk.
Hij is wel goedkoopquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk te kraken of te slopen, maar het is volgens mij wel een goed slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |