Dat is de YouTube bug. It happens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
vreemd, mn quote ging effe de mist in
.....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NietsIk heb geen zin om pindasaus te maken ..
ow naja, tinychat....DAT was pas echt buggyquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is de YouTube bug. It happens.
Dat is het nog steedsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow naja, tinychat....DAT was pas echt buggy
Ik weet niet hoe ze die speklapjes bij Yas frituren, maar denk dat dat gewoon in zo'n standaard snackbar frituur gaat ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel wat anders frituren dan met je tefal pannetje, en remia frituurvet.
Ja maar zo zonder smaak verder.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig zin om te eten maar moet toch even wat binnen hebben.
Ik krijg de cam niet eens aan, dan loopt meteen mijn browser vast.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op mn oude pc al helemaal, elke keer als iemand een youtubelink plaatste...BAM!! ...BSoD
Jeps.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze die speklapjes bij Yas frituren, maar denk dat dat gewoon in zo'n standaard snackbar frituur gaat ja.
Dat is nog iets wat je moet moet laten proeven trouwens, ben wel benieuwdquote:
Beter je browser dan je hele pcquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik krijg de cam niet eens aan, dan loopt meteen mijn browser vast.
Zo lekker. Vind jij vast ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog iets wat je moet moet laten proeven trouwens, ben wel benieuwd
Ja dat zal toch wel, is gewoon een lekker knapperig speklapjequote:
Fredquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |