Ik wist wel dat hij een reggae album had ja maar nooit echt geluisterd. Zal het eens doenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Kauai , wist je trouwens dat Snoop Dogg onder Snoop Lion ook best chille nummers heeft gemaakt?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij een reggae album had ja maar nooit echt geluisterd. Zal het eens doen
Die is wel leuk jaquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te soft?
Dit niet te soft dan?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Te soft?
Dit niet te soft dan?
Ja maar is totaal iets anders :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja
Al vind ik deze van Eddie veel leuker eigenlijk
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar is totaal iets anders :p
Goeie filmmuziek :pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, als je echt mooi en supergevoelig wilt horen, dan moet je deze luisteren
Meesterlijk!!!
Ik snap alleen niet zo waarom het in 9 van de 10 reggae platen over wiet moet gaanquote:
Als je het in de frituur gooit, kan het niet misgaan (maakt geen reet uit wat je erin gooit, al is t een baksteen, frituur maakt alles eetbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, het is geen patat en het is geen friet. Ik heb het maar gewoon in frituur gegooid, komt vast wel goed.
Omdat het fijn is om te luisteren als je het op hebt, al mag de tekst dan best over wat anders gaan ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo waarom het in 9 van de 10 reggae platen over wiet moet gaan
Pommes frites is gewoon friet (of in jouw geval patat).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:34 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het is, het is geen patat en het is geen friet. Ik heb het maar gewoon in frituur gegooid, komt vast wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |