abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155246157
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tussen oranje en groen zit niet heel veel verschil. Als je echt gezonde linzen wilt hebben moet je paarse halen. Alleen deze kun je niet in de supermarkt halen, maar bij bepaalde speciaalzaken (natuurwinkel ed). Als je er bij eentje bent, gewoon even vragen aan een verkoopster.
Klopt, dat is hier ook zo. Ik had toen even gevraagd, ze staan apart en je kunt ze meestal niet zo pakken. Onder toonbank houden ze ze apart.

Maar paars is de kleur die je moet hebben!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:40:17 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155246160
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tussen oranje en groen zit niet heel veel verschil. Als je echt gezonde linzen wilt hebben moet je paarse halen. Alleen deze kun je niet in de supermarkt halen, maar bij bepaalde speciaalzaken (natuurwinkel ed). Als je er bij eentje bent, gewoon even vragen aan een verkoopster.
die had ik eens gegeten! echt veel lekkerder! en zooo gezond echt jammer dat ze bijna nergens te koop zijn.
pi_155257843
Sinds maandag ben ik begonnen met op mijn eten letten en meer bewegen (en ik begin het te merken :D) Nou hebben we hier in het gebouw een fitnessruimte met 2 fijne hometrainers/fietsmachines hoe je ze ook wil noemen en daar probeer ik nu toch 2 keer per dag een half uur gebruik van te maken.

Wat ik me nou afvroeg, als ik op internet zoek naar wat met mijn leeftijd (27) het beste hartritme zou zijn om vet te verbranden kom ik uit op rond de 130. Nou zijn die machines hip genoeg dat ik kan instellen welk hartritme ik wil aanhouden maar 130 lijkt me zo weinig. Dat is niet eens iets waar ik moeite voor hoef te doen en ik ben echt niet de meest fitte persoon die er is.
Nu stel ik hem meestal in tussen de 150 en 160 maar heeft dit nou een negatief effect op de vetverbranding of niet? Hiermee heb ik na afloop tenminste ook echt het idee dat ik me ingespannen heb :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_155257928
Geen idee, heb hou me niet vast aan die hendels dus let ook niet op mijn hardslag. Word daar sowiezo zenuwachtig van :')

hoeveel wil je afvallen?

Gister nog een ijsje van 100 kcal aan mijn lijstje toegevoegd, zijn echt lekker, een soort van bosbessenkwark ijset daaromheen een laagje bevroren fruitsap..vor, van een magnum ongeveer.
Ga ik vaker halen :9

Vandaag
O: mugcake
S: benen en buik en mischien cardio
L: 3x rijstwafel met pindakaas en bak kwark met beetje honing
T: taart of vlaai want verjaardag
D: chicken tonight
T: ligt aan wat de verjaardag nog meer bracht ;)
  zondag 16 augustus 2015 @ 09:15:33 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155258114
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 08:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Geen idee, heb hou me niet vast aan die hendels dus let ook niet op mijn hardslag. Word daar sowiezo zenuwachtig van :')

hoeveel wil je afvallen?

Gister nog een ijsje van 100 kcal aan mijn lijstje toegevoegd, zijn echt lekker, een soort van bosbessenkwark ijset daaromheen een laagje bevroren fruitsap..vor, van een magnum ongeveer.
Ga ik vaker halen :9

Vandaag
O: mugcake
S: benen en buik en mischien cardio
L: 3x rijstwafel met pindakaas en bak kwark met beetje honing
T: taart of vlaai want verjaardag
D: chicken tonight
T: ligt aan wat de verjaardag nog meer bracht ;)
hoe heten die ijsjes? klinkt lekker!
pi_155258412
Zal straks thuis even voor je kijken :)
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:37:28 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_155259026
Zijn dat niet solero's?
disclaimer
  zondag 16 augustus 2015 @ 10:51:38 #88
202348 Susi
Temple of Love
pi_155259236

Zit maar 94 calorieën in, als ik google mag geloven.
pi_155259617
Deze
  zondag 16 augustus 2015 @ 11:54:14 #90
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155260317
Oh ken ik niet! Ziet er wel lekker uit, waar heb je ze gekocht?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_155260965
Bij de jumbo :) 1,99 voor 3 stuks
  zondag 16 augustus 2015 @ 16:09:47 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155267229
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Deze [ afbeelding ]
Thanks eens naar kijken binnenkort!
pi_155269907
* littledrummergirl komt even uit lurkstand :@

Wat is toch die mugcake die hier zo massaal als ontbijt wordt gegeten :o :D?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_155271364
2 eetlepels speltmeel, 2 whey, 2 eetlepels kwark, beetje bakpoeder en 2 eetlepels eiwit (ik doe eiwit van 1 ei) en dat 2,5 minuut in de magnetron
pi_155271477
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
2 eetlepels speltmeel, 2 whey, 2 eetlepels kwark, beetje bakpoeder en 2 eetlepels eiwit (ik doe eiwit van 1 ei) en dat 2,5 minuut in de magnetron
Kan dat ook zonder whey? Ik heb dat namelijk niet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155272459
geen idee waar je dat mee zou kunnen vervangen, het geef niet alleen smaak natuurlijk, maar is ook best wel een groot deel van het droog gedeelte van de mix
pi_155272679
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah :D

Zou t ook met amandelmeel kunnen denk je?
pi_155272946
ik denk met elk soort meel :)
pi_155272971
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik denk met elk soort meel :)
google is het met je eens ^O^ binnenkort eens n pakje kopen
pi_155272988
is echt lekker :Y
pi_155285304
Lijst:

O: Havermout ontbijt;
T: Banana;
L: 4 volkoren, 150gr kipfilet;
T: 300 g kwark, 2 kiwi's;
D: 800 kcal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155285344
O- kwark
T- geen idee moet nog ontbijten...
L- 2bh met rosbief
T- kwark
D- pasta
T- toetje
  maandag 17 augustus 2015 @ 08:58:58 #103
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155285504
O: overnight oats
L: 4x spelt, kip, tomaat, komkommer, sla, mayo, mosterd
Ts: eierkoek, appel, 2x gekookt ei, 1x kleine spelt met pindakaas
D: sperziebonen, kalkoenschnitzel
S: borst
T: shake
pi_155285699
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:58 schreef -Peach het volgende:
D: sperziebonen, kalkoenschnitzel
_O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155285904
Lijstje van gisteren, was aardig verrot van het feestje zaterdag (Decibel) :')

L: 2 bolletjes van de bakker met een grillburger
D: chinees besteld *O*

Vandaag:
L: omelet met paprika, tomaat & 200gr aardbeien
T: 100gr rijst, Ko Lo Yuk & Chap Tjoy (restjes van gisteren)
S: LB
D: 100gr rijst, Ko Lo Yuk & Sate (restjes van gisteren)
T: 500gr magere kwark & 2 kiwi's

Denk dat er nog zoveel Chinees over is dat ik er morgen ook nog wel van kan eten :+ *O*
pi_155285950
oh! Decibel :D daar had ik graag heen gewild..maar er wou niemand mee :( net als ground zero, mijn vrienden worden saai ;)

lijstje vandaag
o: mugcake en koffie
l: spinazie omelet met kaas

en voor de rest van de week is het afwachten aangezien we met schoonfamilie een weekje weg zijn. Heb wel mijn eigen ontbijt mee :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:36:11 #107
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155285972
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:16 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O_
Ja! Paar weken terug voor het eerst (!!) kalkoenschnitzel gehad, lekker man! Echt wat gemist in mijn leven :{
pi_155285990
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oh! Decibel :D daar had ik graag heen gewild..maar er wou niemand mee :( net als ground zero, mijn vrienden worden saai ;)

lijstje vandaag
o: mugcake en koffie
l: spinazie omelet met kaas

en voor de rest van de week is het afwachten aangezien we met schoonfamilie een weekje weg zijn. Heb wel mijn eigen ontbijt mee :')
Wanneer gaan we samen?! :P. Moet ook altijd nog een keer alleen naar een festival toe. En dan wel zien bij wie en waar ik terecht kom :o O+

Mijn vrienden zijn ook een beetje saai aan het worden. Die gaan nog maar 1 of 2 keer per jaar mee naar een festival :+
pi_155286018
Prik maar een feest :P

Hier gaan we alleen nog naar Solar omdat het dichtbij is :')

We hebben nu wel een groep voor Qlimax bij elkaar, dus ik duim dat ze tegen die tijd ook echt meegaan ;)
pi_155286073
Ground Zero ben ik op vakantie :( Voor de rest staat 12 september Q-Base op de agenda en 4 oktober X-Qlusive Holland.

In november Euphoria of Loudness? :P
pi_155286076
Decibel _O_

Ook wel heen gewild inderdaad, maar achteraf blij niet gegaan. Kut weer man :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155286149
Had dat op een gegeven moment toch niet meer door, de regen :+ :@ Maar het heeft bijna de hele dag geregend inderdaad. Het is denk ik een uurtje of 2 droog gebleven bij elkaar.

Ondanks dat toch een super feest gehad! Wel zat het bagger tot aan mn onderbroek. Ook maar een keer of 5/6 in een volle plas modder gestapt tot aan m'n enkels o|O
pi_155286338
weekend van 8 november en weekend van 14 november kan ik niet en weekend erna is qlimax.
Dus mocht je een feest alleen willen doen dan kunnen we daar in elk geval treffen :P

qbase, dat is lang geleden :)

En modder is klote..de eerste paar uur, maar daarna voel je daar indd niks meer van meestal :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:12:01 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_155287459
Mogguh
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_155287790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
weekend van 8 november en weekend van 14 november kan ik niet en weekend erna is qlimax.
Dus mocht je een feest alleen willen doen dan kunnen we daar in elk geval treffen :P

qbase, dat is lang geleden :)

En modder is klote..de eerste paar uur, maar daarna voel je daar indd niks meer van meestal :P
Is goed, gaan we voor zorgen! *O*

Q-base is echt 1 van de weinige feesten waar ik nog niet ben geweest. Heb ik vorig jaar eindelijk mensen geronseld die mee willen.. heb ik zelf een bruiloft die dag :') :')

Dit jaar ook dat weekend weer een bruiloft, gelukkig wel op vrijdagavond. Maar ik heb het al heel jaar gezegd dat ik hoe dan ook ga dus die bruiloft had dan maar mooi even pech gehad :@ *O*
pi_155288148
Ghehe :D ik ben er 1 x geweest, maar toen was het echt ruk, vrienden hadden het niet naar hun zin en de sfeer zat er op het feest zelf ook niet echt in.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:48:30 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155291107
lijstje:
O: 3 crackers, halve plak kaas, 2x kip, 1 pindakaas
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2x gekookt ei, 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D:weet nog niet welke van de opties
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
pi_155291273
Wat zijn de opties?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155296470
Wat zijn makkelijke, gezonde en goedkope bronnen van calorieen voor mensen die niet uitgebreid kunnen danwel willen koken? Met behulp van de OP weet ik hoeveel ik binnen moet krijgen zo ongeveer, alleen hoe vind ik lastig.

Wordt dat gekookte aardappelen voor ontbijt en avondeten voor mij? :P
pi_155297473
In principe is dat juist het mooie, puur vanuit een afval perspectief boeit het totaal niet waar die kcal wegkomen. Zolang je daar maar binnen blijft.

Maar paar goede opties zijn:
- Pasta / rijst / aardappelen;
- Veel groente;
- Veel mager vlees/vis.

Zou gedurende de dag ook zorgen voor de voldoende eiwitten, dit geeft je een goed vol gevoel :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155298127
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
pi_155298308
Maakt niet uit, gaat om de kilocalorieën. Dat vind ik.
pi_155298532
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
Gewoon normaal eten en daarnaast je calorieën opvoeren. En dat kan mijn inziens prima met ijsjes, extra vlees bij je eten, sultana ''s, ontbijtkoek enzovoort :)
pi_155300912
Echt kindervoer, die koekjes. Mijn idee was eigenlijk dat ze niet heel veel nuttig voedingswaarde hebben. Ja, suiker, maar daar bouw je geen spieren mee op. Eten jullie Liga's, Sultana's en dat soort tussendoortjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:14:00 #125
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155301683
quote:
Op zich maakt het niet zo veel uit, als je maar zorgt voor een overschot in kcal. De vraag is echter in hoeverre het goed is voor je lichaam om dat te doen met gebak, ijs en fastfood en dergelijke. Het is wel makkelijk, maar lekker voor je lichaam is het niet. Verstandiger is om wel zo veel mogelijk 'clean' te eten (wellicht met Crohn ook geen slecht idee?). De lekkernijen als koek en ijs en zo kun je echt wel af en toe nemen. maar ik zou dat zeker niet te veel doen.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_155302529
quote:
Naast transvetten zijn te veel suikers uit snelle koolhydraten (zoals ontbijtkoek) het slechtste wat je kunt eten. Het moet mogelijk zijn om op een gezondere manier je kcal te verhogen, in plaats van die enorm suikerrijke producten.

Noten en zaden *O*
Zalm *O*
Vloeibare kcal *O*

Grote porties zoals een vol bord pasta etc. Shakes of smoothies met pindakaas erdoor, hoppa.
pi_155305199
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:14 schreef Artoo het volgende:

[..]

Op zich maakt het niet zo veel uit, als je maar zorgt voor een overschot in kcal. De vraag is echter in hoeverre het goed is voor je lichaam om dat te doen met gebak, ijs en fastfood en dergelijke. Het is wel makkelijk, maar lekker voor je lichaam is het niet. Verstandiger is om wel zo veel mogelijk 'clean' te eten (wellicht met Crohn ook geen slecht idee?). De lekkernijen als koek en ijs en zo kun je echt wel af en toe nemen. maar ik zou dat zeker niet te veel doen.
Nou, kijk. Dat vind ik dus ook. Ik probeer verder zo clean mogelijk te eten, behalve dan die tussendoortjes (want inderdaad makkelijk) en die Nutri's kun je ook niet echt clean noemen :') . Misschien mueslibollen, krentenbollen en dat soort meuk dan maar? Hoewel mijn gebakjes en croissantjes relatief clean zijn, want puur roomboter, van de echte bakker :D .
pi_155305492
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast transvetten zijn te veel suikers uit snelle koolhydraten (zoals ontbijtkoek) het slechtste wat je kunt eten. Het moet mogelijk zijn om op een gezondere manier je kcal te verhogen, in plaats van die enorm suikerrijke producten.

Noten en zaden *O*
Zalm *O*
Vloeibare kcal *O*

Grote porties zoals een vol bord pasta etc. Shakes of smoothies met pindakaas erdoor, hoppa.
Noten en zaden: check! Zalm: check! Die vloeibare kcal...check niet...behalve via de Nutri's. Melkproducten vallen niet zo goed, thee drink ik altijd zwart en ik ben niet zo van de sapjes en smoothies. Qua frisdrank: van kinds af aan altijd suikervrij gekregen en met suiker krijg ik gewoon niet weg. Noem me een mietje, maar ik heb het geprobeerd. Je zou zeggen: als je die vieze Nutri's weg kunt krijgen, kun je alles zuipen. Qua smaak misschien vergelijkbaar met whey en andere vieze shakes, denk ik. Driemaal daags zo'n flesje is echt genoeg, geloof me. Laat me lekker mijn Pepsi Max zuipen :9 .

Ooooh, en pasta. No-go food met de Crohn voor mij.

Dank voor alle tips!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:14:59 #129
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155316990
Lijstje:

L: 4x spelt, kipfilet, komkommer, sla, tomaat, mayo, mosterd
Ts: 1x spelt met pindakaas, 2x gekookt ei, eierkoek, appel, 2 pruimen
D: rundersaucijs, wortels
S: rug
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:51:49 #130
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155317554
Lijstje gisteren:

O: Kwarktaart :9
S: 1,5 uur benen + borst
T: AH fruitsalade
L: IJsbergsla, maïs, 125g gerookte kip en citroen-mosterddressing
T: 250g optimel kwark
D: Kipsaté wraps
T: Kwarktaart, Mars ijsje

Vandaag weet ik allemaal nog niet zo goed :')
O: 40g havermout, 200ml sojamelk, sinaasappel, koekkruiden
S: Hardlopen
T: Magere kwark met WF caramel syrup
L: ?
T: ?
D: ? :')
Ik ben alleen vanavond dus het kan nog alle kanten op :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:47:08 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155318691
lijstje:
O: rijstepap met whey
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2x gekookt ei, appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: Griekse sperziebonen, gekookte aardappels. duitse biefstuk
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:35:34 #132
65960 sanger
pi_155319749
Lijstje:

O: kwark met wat honing + 1 pannekoek (over van gisteren)
T: appeltje
L: 4 volkoren met runder rookvlees
T: banaan
D: Spagetti met zelfgemaakte saus
T: kwark met wat honing

Door de prive omstandigheden zal ik een stuk minder kunnen gaan sporten in de toekomt. Voorheen redde ik het makkelijk om 2-3x per week te gaan. Straks zal ik me moeten beperken tot de ene week 1x, de andere week 2x (en heel soms kan ik een 3e keer plannen) -O-
Zal dus over die laatste paar kg's en dat kleine buikrolletje nog wel even doen ben ik bang.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:50 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155323098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:35 schreef sanger het volgende:
Lijstje:

O: kwark met wat honing + 1 pannekoek (over van gisteren)
T: appeltje
L: 4 volkoren met runder rookvlees
T: banaan
D: Spagetti met zelfgemaakte saus
T: kwark met wat honing

Door de prive omstandigheden zal ik een stuk minder kunnen gaan sporten in de toekomt. Voorheen redde ik het makkelijk om 2-3x per week te gaan. Straks zal ik me moeten beperken tot de ene week 1x, de andere week 2x (en heel soms kan ik een 3e keer plannen) -O-
Zal dus over die laatste paar kg's en dat kleine buikrolletje nog wel even doen ben ik bang.
dus nog beter op je eten (en drinken, alco!) letten! Dan kan het best
Heb je nu zelf in de hand dus nog beter!
pi_155323465
Gisteren niet gaan sporten, had echt nog teveel last van m'n kater van zaterdag :+ Terwijl het vaak gewoon beter is om toch even te gaan.. maar goed daar kon ik me mentaal niet overheen zetten.

Straks gaan wel weer braaf, wat ook inhoud dat ik zaterdag voor het voetballen nog een keer moet gaan :P

L: 4 volkoren crackers met chocoladepasta
T: omelet van 3 eieren met paprika & tomaat
S: LB
D: 100gr pandan rijst, 150gr kipfilet & fijne groenten
T: 40gr night protein & 2 kiwi's
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:55:34 #135
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155326129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren niet gaan sporten, had echt nog teveel last van m'n kater van zaterdag :+ Terwijl het vaak gewoon beter is om toch even te gaan.. maar goed daar kon ik me mentaal niet overheen zetten.

Op maandag nóg last van je zaterdagkater? Damn :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:30:44 #136
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155328900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:51 schreef Artoo het volgende:

Vandaag weet ik allemaal nog niet zo goed :')
O: 40g havermout, 200ml sojamelk, sinaasappel, koekkruiden
L: 2 gegrillde puntpaprika's, 2 gekookte eitjes
S: Hardlopen, 5 km met 8x 1 minuut hoog tempo
D: Kip pizzaiola met parmezaan

T1: Magere kwark met WF caramel syrup, meloen
T2: Mars ijsje, wellicht nog iets
I lied, ik ben pas vanmiddag gaan hardlopen :o Also aanvullingen! Had vanwege visite en laat hardlopen geen tijd voor T's. Vanavond maar inhalen. :P
pi_155342680
Leugens :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155345238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:55 schreef Artoo het volgende:

[..]

Op maandag nóg last van je zaterdagkater? Damn :P
In dit geval gaat het meer om een mentale kater :@
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:17:37 #139
65960 sanger
pi_155346080
Mogguh
pi_155346312
Lijstje van vandaag:

L: omelet met paprika & tomaat
T1: 100gr noodles, 150gr kipfilet & paprika
T2: 200gr aardbeien
T3: 1x B'tween reep & blikje coca cola zero
S: UB
D: 350gr aardappelen, 200gr spinazie & 1x saucijzenworst
T4: 40gr night protein & 2 kiwi's
pi_155347504
Whoeehoee :o

Voor de vakantie stond m'n weegschaal op 68,8 kg. Vannochtend stond er 67,1 kg. Terwijl ik nog best ongezond gegeten heb. Bijna iedere ochtend ei met bacon. Verschillende keren een donut op. Ook een keer een ijsje, en paar cocktails. En Kipburger. Ik moet straks nog m'n best gaan doen om op gewicht te blijven :') (grapje).
pi_155347576
Lekker gevoel toch? Dat je ook afvalt zonder er echt keihard mee bezig te zijn?! :D
pi_155347636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef sandertjuh het volgende:
Lekker gevoel toch? Dat je ook afvalt zonder er echt keihard mee bezig te zijn?! :D
Ik was zo blij dat ik m'n vriend wakker maakte met m'n gestuiter :@
pi_155347664
Het is alleen wel allemaal bij m'n tieten weg volgens mij.

heb op vakantie ook echt een heel lief compliment gekregen van meisjes die ik amper kende over m'n figuur. Toen ik zei dat ik net 32 kg was afgevallen hing hun mond op hun knieeen.
pi_155347766
32 kg, super toch?! *O*

Het moet op een gegeven moment ook wel een keertje genoeg zijn! En tevreden zijn met jezelf!
pi_155347803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
32 kg, super toch?! *O*

Het moet op een gegeven moment ook wel een keertje genoeg zijn! En tevreden zijn met jezelf!
Nog 2 kg dan zit ik op de 65 kg. Ik kan officieel zeggen dat ik een thight gap heb omg *O* twee maanden geleden had ik je uitgelachen als je gezegd had dat dat mogelijk was.
pi_155347847
Die 2 kg ga je dan ook wel redden!

Bij ons samen gaat het ook goed, merk ook dat als ik er niet te streng en te hard mee bezig ben het veel makkelijker gaat. En dan eten we ook echt wel eens ongezond of een zak chips samen weg op zondag.

Het moet ook een beetje leuk blijven, ik merk dat als ik te streng ben voor mezelf toch ook wel de neiging heb om stiekem te snoepen.

Heb net voor mezelf eens een collage gemaakt met foto's van januari, maart, juni en deze maand. Ik dacht dat ik in januari al gespierd was :+ Valt dat dan even tegen als ik kijk naar nu. Maar ik ben dan ook al ruim 1,5 jaar bezig alweer. Is eigenlijk niet eerlijk hoe hard het werken is om in vorm te raken O-)
pi_155347966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:10 schreef sandertjuh het volgende:
Die 2 kg ga je dan ook wel redden!

Bij ons samen gaat het ook goed, merk ook dat als ik er niet te streng en te hard mee bezig ben het veel makkelijker gaat. En dan eten we ook echt wel eens ongezond of een zak chips samen weg op zondag.

Het moet ook een beetje leuk blijven, ik merk dat als ik te streng ben voor mezelf toch ook wel de neiging heb om stiekem te snoepen.

Heb net voor mezelf eens een collage gemaakt met foto's van januari, maart, juni en deze maand. Ik dacht dat ik in januari al gespierd was :+ Valt dat dan even tegen als ik kijk naar nu. Maar ik ben dan ook al ruim 1,5 jaar bezig alweer. Is eigenlijk niet eerlijk hoe hard het werken is om in vorm te raken O-)
Mag ik zien? O-)

En dat van te streng is zo waar. Het grappige vind ik ook altijd dat ik juist de dagen nadat ik bijvoorbeeld een weekendje wat minder streng heb gedaan juist als een gek afval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 11:21:20 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:53:49 #149
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155348742
right get a room you 2
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:54:57 #150
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155348771
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:53 schreef Ryuuzen het volgende:
right get a room you 2

*like
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:55:58 #151
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155348793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:54 schreef Artoo het volgende:

[..]

*like
dat doen wij 2 ook *;
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_155348808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:53 schreef Ryuuzen het volgende:
right get a room you 2

Sorry! :+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:06:09 #153
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155349016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:55 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

dat doen wij 2 ook *;
O+ 8} lovin'
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:15:11 #154
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155349220
Lijstje!

O: 30g havermout, 1 banaan, 200ml sojamelk
S: 1,5 uur UB @ gym
T: 250g magere kwark met WF caramel syrup
L: ? (even kijken wat er nog in de koelkast ligt dat op moet)
T: Meloen en nog iets
D: Stamppot andijvie met spekjes, bij ouders. Kcal onbekend (600? 650?) en ik laat de slavink staan :P
T: ?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:47:36 #155
202348 Susi
Temple of Love
pi_155350049
Afvallen gaat ruk, veel stress door afronden stage en daardoor onregelmatig eten en niet meer de tijd nemen om uitgebreid te koken. Vanaf half september wordt het gelukkig rustiger.

O - Twee kadetjes met kaas en komkommer.
T - Bak kwark met wat zaadjes en noten.
L - Restje preisoep met een boterham.
T - Iets lekkers.
D - Groente-omelet, maaltijdsalade
B - 5 kilometer wandelen
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:19:45 #156
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155352404
quote:
8s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:47 schreef Susi het volgende:
Afvallen gaat ruk, veel stress door afronden stage en daardoor onregelmatig eten en niet meer de tijd nemen om uitgebreid te koken. Vanaf half september wordt het gelukkig rustiger.

Misschien helpt het om in de weekenden/wanneer je even tijd hebt wat te mealpreppen? Als je kant en klare gezonde maaltijden in je koelkast hebt staan hoef je je geen zorgen te maken over koken en/of over genoeg/gezond eten :)
pi_155352609
O- kwark
L- 2bh met runderrookvlees en een gebakken ei
T- aardbeien
D- Zweedse balletjes (jup die van de ikea mjummie) , toscaanse aardappel partjes, peultjes
T- Toetje
T- chai latte
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:47:29 #158
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155353127
Werk thuis vandaag, altijd chaotische lijstjes:

L: spelttwister kaas :9, 1 kaas-uien bol
T: klein bakje Ben & Jerry peanut butter cup, was meh
D: provencaalse aardappelpartjes, kalkoenlapje, wortels

1500 kcal, nog 300 om op te brassen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:49:28 #159
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155373895
Lijstje van vandaag:

L: 4x spelt, kipfilet, mayo, mosterd, sla, tomaat, komkommer
Ts: 3 pruimen, 1 appel, 2 digestive puur, wortels, paar dropfruit duo's
D: provencaalse aardappelpartjes, kalkoenlapje, wortels
S: benen

Wortels moeten op :')
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:21:15 #160
65960 sanger
pi_155374508
Mogguh :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')