Ja niet zo denk ik, bedoelde ook omvang meten. Vind ik zelf ook wel een goede indicator.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sta wel wekelijks op zo'n weegschaal die ook vetmassa enzo weegt. Maar in hoeverre dat nu echt betrouwbaar is?
Nee, dat doe ik eigenlijk niet.. heb wel zo'n meetlint in huis daarvoor, maar vergeet het steedsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja niet zo denk ik, bedoelde ook omvang meten. Vind ik zelf ook wel een goede indicator.
Ah ja. Das klote, niet forceren in ieder geval.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein beetje door het in- en uitklikken. Vanmiddag weer even zitten oefenen, maar kan er echt geen kracht op zetten. Denk dat ik toch voor andere pedalen ga, want dit schiet gewoon niet op.
Heb de winkel waar ik de fiets heb gekocht even een mail gestuurdquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ah ja. Das klote, niet forceren in ieder geval.
Probeer anders dat andere type, kijken als dat wel wil. Misschien zijn die soepeler in te stellenSPD dus.
Hm, misschien is er inderdaad nog iets te fixen met de winkel. Shit dat je hardloopblessure hierdoor weer opspeelt :/quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb de winkel waar ik de fiets heb gekocht even een mail gestuurdWil iig even geen kliksysteem, omdat ik merk dat het ervoor zorgt dat mijn oude hardloopblessure weer terugkomt. Dus even kijken wat zij mij aanbevelen.
Ja, ook maar even mail gestuurd naar de fysioquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hm, misschien is er inderdaad nog iets te fixen met de winkel. Shit dat je hardloopblessure hierdoor weer opspeelt :/
Goed plan!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb de winkel waar ik de fiets heb gekocht even een mail gestuurdWil iig even geen kliksysteem, omdat ik merk dat het ervoor zorgt dat mijn oude hardloopblessure weer terugkomt. Dus even kijken wat zij mij aanbevelen.
Aww yissquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:01 schreef CrunchySelf het volgende:
Mooi. Nu niks meer eten en ik zit perfect op de kcal.
Gaat de hele week al goed
Je hebt ook spa rood met een smaakjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:18 schreef DeLuna het volgende:
Lastig hoor, om steeds nee te zeggen tegen alle zoete limonade en voor water of thee te kiezen.
Het is betrouwbaar in die zin dat je wel vooruitgang kunt meten. Als het goed is, is het wel iedere keer "dezelfde fout" zeg maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sta wel wekelijks op zo'n weegschaal die ook vetmassa enzo weegt. Maar in hoeverre dat nu echt betrouwbaar is?
Owh echt? Maar eens even naar kijken dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je hebt ook spa rood met een smaakje![]()
Niks nada noppes aan calorieën
Citroen, zwarte bessen, grapefruit en mintquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh echt? Maar eens even naar kijken dan.
ik eet liever groenequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:02 schreef madeliefff het volgende:
wie weet hoe het met linzen zit bij afvallen, zijn alle soorten even gezond? Ik eet graag de oranje linzen
Tussen oranje en groen zit niet heel veel verschil. Als je echt gezonde linzen wilt hebben moet je paarse halen. Alleen deze kun je niet in de supermarkt halen, maar bij bepaalde speciaalzaken (natuurwinkel ed). Als je er bij eentje bent, gewoon even vragen aan een verkoopster.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar weet je ook of ze gezonder zijn?
die oranje vind ik trouwens lekker in de soep.
Klopt, dat is hier ook zo. Ik had toen even gevraagd, ze staan apart en je kunt ze meestal niet zo pakken. Onder toonbank houden ze ze apart.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen oranje en groen zit niet heel veel verschil. Als je echt gezonde linzen wilt hebben moet je paarse halen. Alleen deze kun je niet in de supermarkt halen, maar bij bepaalde speciaalzaken (natuurwinkel ed). Als je er bij eentje bent, gewoon even vragen aan een verkoopster.
die had ik eens gegeten! echt veel lekkerder! en zooo gezond echt jammer dat ze bijna nergens te koop zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tussen oranje en groen zit niet heel veel verschil. Als je echt gezonde linzen wilt hebben moet je paarse halen. Alleen deze kun je niet in de supermarkt halen, maar bij bepaalde speciaalzaken (natuurwinkel ed). Als je er bij eentje bent, gewoon even vragen aan een verkoopster.
hoe heten die ijsjes? klinkt lekker!quote:Op zondag 16 augustus 2015 08:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Geen idee, heb hou me niet vast aan die hendels dus let ook niet op mijn hardslag. Word daar sowiezo zenuwachtig van![]()
hoeveel wil je afvallen?
Gister nog een ijsje van 100 kcal aan mijn lijstje toegevoegd, zijn echt lekker, een soort van bosbessenkwark ijset daaromheen een laagje bevroren fruitsap..vor, van een magnum ongeveer.
Ga ik vaker halen![]()
Vandaag
O: mugcake
S: benen en buik en mischien cardio
L: 3x rijstwafel met pindakaas en bak kwark met beetje honing
T: taart of vlaai want verjaardag
D: chicken tonight
T: ligt aan wat de verjaardag nog meer bracht
Kan dat ook zonder whey? Ik heb dat namelijk nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
2 eetlepels speltmeel, 2 whey, 2 eetlepels kwark, beetje bakpoeder en 2 eetlepels eiwit (ik doe eiwit van 1 ei) en dat 2,5 minuut in de magnetron
ahquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
2 eetlepels speltmeel, 2 whey, 2 eetlepels kwark, beetje bakpoeder en 2 eetlepels eiwit (ik doe eiwit van 1 ei) en dat 2,5 minuut in de magnetron
google is het met je eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |