abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155302529
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
Naast transvetten zijn te veel suikers uit snelle koolhydraten (zoals ontbijtkoek) het slechtste wat je kunt eten. Het moet mogelijk zijn om op een gezondere manier je kcal te verhogen, in plaats van die enorm suikerrijke producten.

Noten en zaden *O*
Zalm *O*
Vloeibare kcal *O*

Grote porties zoals een vol bord pasta etc. Shakes of smoothies met pindakaas erdoor, hoppa.
pi_155305199
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:14 schreef Artoo het volgende:

[..]

Op zich maakt het niet zo veel uit, als je maar zorgt voor een overschot in kcal. De vraag is echter in hoeverre het goed is voor je lichaam om dat te doen met gebak, ijs en fastfood en dergelijke. Het is wel makkelijk, maar lekker voor je lichaam is het niet. Verstandiger is om wel zo veel mogelijk 'clean' te eten (wellicht met Crohn ook geen slecht idee?). De lekkernijen als koek en ijs en zo kun je echt wel af en toe nemen. maar ik zou dat zeker niet te veel doen.
Nou, kijk. Dat vind ik dus ook. Ik probeer verder zo clean mogelijk te eten, behalve dan die tussendoortjes (want inderdaad makkelijk) en die Nutri's kun je ook niet echt clean noemen :') . Misschien mueslibollen, krentenbollen en dat soort meuk dan maar? Hoewel mijn gebakjes en croissantjes relatief clean zijn, want puur roomboter, van de echte bakker :D .
pi_155305492
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast transvetten zijn te veel suikers uit snelle koolhydraten (zoals ontbijtkoek) het slechtste wat je kunt eten. Het moet mogelijk zijn om op een gezondere manier je kcal te verhogen, in plaats van die enorm suikerrijke producten.

Noten en zaden *O*
Zalm *O*
Vloeibare kcal *O*

Grote porties zoals een vol bord pasta etc. Shakes of smoothies met pindakaas erdoor, hoppa.
Noten en zaden: check! Zalm: check! Die vloeibare kcal...check niet...behalve via de Nutri's. Melkproducten vallen niet zo goed, thee drink ik altijd zwart en ik ben niet zo van de sapjes en smoothies. Qua frisdrank: van kinds af aan altijd suikervrij gekregen en met suiker krijg ik gewoon niet weg. Noem me een mietje, maar ik heb het geprobeerd. Je zou zeggen: als je die vieze Nutri's weg kunt krijgen, kun je alles zuipen. Qua smaak misschien vergelijkbaar met whey en andere vieze shakes, denk ik. Driemaal daags zo'n flesje is echt genoeg, geloof me. Laat me lekker mijn Pepsi Max zuipen :9 .

Ooooh, en pasta. No-go food met de Crohn voor mij.

Dank voor alle tips!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:14:59 #129
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155316990
Lijstje:

O: overnight oats
L: 4x spelt, kipfilet, komkommer, sla, tomaat, mayo, mosterd
Ts: 1x spelt met pindakaas, 2x gekookt ei, eierkoek, appel, 2 pruimen
D: rundersaucijs, wortels
S: rug
T: shake
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:51:49 #130
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155317554
Lijstje gisteren:

O: Kwarktaart :9
S: 1,5 uur benen + borst
T: AH fruitsalade
L: IJsbergsla, maïs, 125g gerookte kip en citroen-mosterddressing
T: 250g optimel kwark
D: Kipsaté wraps
T: Kwarktaart, Mars ijsje

Vandaag weet ik allemaal nog niet zo goed :')
O: 40g havermout, 200ml sojamelk, sinaasappel, koekkruiden
S: Hardlopen
T: Magere kwark met WF caramel syrup
L: ?
T: ?
D: ? :')
Ik ben alleen vanavond dus het kan nog alle kanten op :P
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:47:08 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155318691
lijstje:
O: rijstepap met whey
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2x gekookt ei, appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: Griekse sperziebonen, gekookte aardappels. duitse biefstuk
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:35:34 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_155319749
Lijstje:

O: kwark met wat honing + 1 pannekoek (over van gisteren)
T: appeltje
L: 4 volkoren met runder rookvlees
T: banaan
D: Spagetti met zelfgemaakte saus
T: kwark met wat honing

Door de prive omstandigheden zal ik een stuk minder kunnen gaan sporten in de toekomt. Voorheen redde ik het makkelijk om 2-3x per week te gaan. Straks zal ik me moeten beperken tot de ene week 1x, de andere week 2x (en heel soms kan ik een 3e keer plannen) -O-
Zal dus over die laatste paar kg's en dat kleine buikrolletje nog wel even doen ben ik bang.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:50 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155323098
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:35 schreef sanger het volgende:
Lijstje:

O: kwark met wat honing + 1 pannekoek (over van gisteren)
T: appeltje
L: 4 volkoren met runder rookvlees
T: banaan
D: Spagetti met zelfgemaakte saus
T: kwark met wat honing

Door de prive omstandigheden zal ik een stuk minder kunnen gaan sporten in de toekomt. Voorheen redde ik het makkelijk om 2-3x per week te gaan. Straks zal ik me moeten beperken tot de ene week 1x, de andere week 2x (en heel soms kan ik een 3e keer plannen) -O-
Zal dus over die laatste paar kg's en dat kleine buikrolletje nog wel even doen ben ik bang.
dus nog beter op je eten (en drinken, alco!) letten! Dan kan het best
Heb je nu zelf in de hand dus nog beter!
pi_155323465
Gisteren niet gaan sporten, had echt nog teveel last van m'n kater van zaterdag :+ Terwijl het vaak gewoon beter is om toch even te gaan.. maar goed daar kon ik me mentaal niet overheen zetten.

Straks gaan wel weer braaf, wat ook inhoud dat ik zaterdag voor het voetballen nog een keer moet gaan :P

L: 4 volkoren crackers met chocoladepasta
T: omelet van 3 eieren met paprika & tomaat
S: LB
D: 100gr pandan rijst, 150gr kipfilet & fijne groenten
T: 40gr night protein & 2 kiwi's
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:55:34 #135
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155326129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:05 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren niet gaan sporten, had echt nog teveel last van m'n kater van zaterdag :+ Terwijl het vaak gewoon beter is om toch even te gaan.. maar goed daar kon ik me mentaal niet overheen zetten.

Op maandag nóg last van je zaterdagkater? Damn :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:30:44 #136
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155328900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:51 schreef Artoo het volgende:

Vandaag weet ik allemaal nog niet zo goed :')
O: 40g havermout, 200ml sojamelk, sinaasappel, koekkruiden
L: 2 gegrillde puntpaprika's, 2 gekookte eitjes
S: Hardlopen, 5 km met 8x 1 minuut hoog tempo
D: Kip pizzaiola met parmezaan

T1: Magere kwark met WF caramel syrup, meloen
T2: Mars ijsje, wellicht nog iets
I lied, ik ben pas vanmiddag gaan hardlopen :o Also aanvullingen! Had vanwege visite en laat hardlopen geen tijd voor T's. Vanavond maar inhalen. :P
pi_155342680
Leugens :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155345238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:55 schreef Artoo het volgende:

[..]

Op maandag nóg last van je zaterdagkater? Damn :P
In dit geval gaat het meer om een mentale kater :@
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:17:37 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_155346080
Mogguh
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_155346312
Lijstje van vandaag:

L: omelet met paprika & tomaat
T1: 100gr noodles, 150gr kipfilet & paprika
T2: 200gr aardbeien
T3: 1x B'tween reep & blikje coca cola zero
S: UB
D: 350gr aardappelen, 200gr spinazie & 1x saucijzenworst
T4: 40gr night protein & 2 kiwi's
pi_155347504
Whoeehoee :o

Voor de vakantie stond m'n weegschaal op 68,8 kg. Vannochtend stond er 67,1 kg. Terwijl ik nog best ongezond gegeten heb. Bijna iedere ochtend ei met bacon. Verschillende keren een donut op. Ook een keer een ijsje, en paar cocktails. En Kipburger. Ik moet straks nog m'n best gaan doen om op gewicht te blijven :') (grapje).
pi_155347576
Lekker gevoel toch? Dat je ook afvalt zonder er echt keihard mee bezig te zijn?! :D
pi_155347636
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef sandertjuh het volgende:
Lekker gevoel toch? Dat je ook afvalt zonder er echt keihard mee bezig te zijn?! :D
Ik was zo blij dat ik m'n vriend wakker maakte met m'n gestuiter :@
pi_155347664
Het is alleen wel allemaal bij m'n tieten weg volgens mij.

heb op vakantie ook echt een heel lief compliment gekregen van meisjes die ik amper kende over m'n figuur. Toen ik zei dat ik net 32 kg was afgevallen hing hun mond op hun knieeen.
pi_155347766
32 kg, super toch?! *O*

Het moet op een gegeven moment ook wel een keertje genoeg zijn! En tevreden zijn met jezelf!
pi_155347803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:06 schreef sandertjuh het volgende:
32 kg, super toch?! *O*

Het moet op een gegeven moment ook wel een keertje genoeg zijn! En tevreden zijn met jezelf!
Nog 2 kg dan zit ik op de 65 kg. Ik kan officieel zeggen dat ik een thight gap heb omg *O* twee maanden geleden had ik je uitgelachen als je gezegd had dat dat mogelijk was.
pi_155347847
Die 2 kg ga je dan ook wel redden!

Bij ons samen gaat het ook goed, merk ook dat als ik er niet te streng en te hard mee bezig ben het veel makkelijker gaat. En dan eten we ook echt wel eens ongezond of een zak chips samen weg op zondag.

Het moet ook een beetje leuk blijven, ik merk dat als ik te streng ben voor mezelf toch ook wel de neiging heb om stiekem te snoepen.

Heb net voor mezelf eens een collage gemaakt met foto's van januari, maart, juni en deze maand. Ik dacht dat ik in januari al gespierd was :+ Valt dat dan even tegen als ik kijk naar nu. Maar ik ben dan ook al ruim 1,5 jaar bezig alweer. Is eigenlijk niet eerlijk hoe hard het werken is om in vorm te raken O-)
pi_155347966
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:10 schreef sandertjuh het volgende:
Die 2 kg ga je dan ook wel redden!

Bij ons samen gaat het ook goed, merk ook dat als ik er niet te streng en te hard mee bezig ben het veel makkelijker gaat. En dan eten we ook echt wel eens ongezond of een zak chips samen weg op zondag.

Het moet ook een beetje leuk blijven, ik merk dat als ik te streng ben voor mezelf toch ook wel de neiging heb om stiekem te snoepen.

Heb net voor mezelf eens een collage gemaakt met foto's van januari, maart, juni en deze maand. Ik dacht dat ik in januari al gespierd was :+ Valt dat dan even tegen als ik kijk naar nu. Maar ik ben dan ook al ruim 1,5 jaar bezig alweer. Is eigenlijk niet eerlijk hoe hard het werken is om in vorm te raken O-)
Mag ik zien? O-)

En dat van te streng is zo waar. Het grappige vind ik ook altijd dat ik juist de dagen nadat ik bijvoorbeeld een weekendje wat minder streng heb gedaan juist als een gek afval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 11:21:20 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:53:49 #149
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155348742
right get a room you 2
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:54:57 #150
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155348771
quote: