Ja! Paar weken terug voor het eerst (!!) kalkoenschnitzel gehad, lekker man! Echt wat gemist in mijn levenquote:
Wanneer gaan we samen?!quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oh! Decibeldaar had ik graag heen gewild..maar er wou niemand mee
net als ground zero, mijn vrienden worden saai
lijstje vandaag
o: mugcake en koffie
l: spinazie omelet met kaas
en voor de rest van de week is het afwachten aangezien we met schoonfamilie een weekje weg zijn. Heb wel mijn eigen ontbijt mee
Is goed, gaan we voor zorgen!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
weekend van 8 november en weekend van 14 november kan ik niet en weekend erna is qlimax.
Dus mocht je een feest alleen willen doen dan kunnen we daar in elk geval treffen
qbase, dat is lang geleden
En modder is klote..de eerste paar uur, maar daarna voel je daar indd niks meer van meestal
Gewoon normaal eten en daarnaast je calorieën opvoeren. En dat kan mijn inziens prima met ijsjes, extra vlees bij je eten, sultana ''s, ontbijtkoek enzovoortquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich maakt het niet zo veel uit, als je maar zorgt voor een overschot in kcal. De vraag is echter in hoeverre het goed is voor je lichaam om dat te doen met gebak, ijs en fastfood en dergelijke. Het is wel makkelijk, maar lekker voor je lichaam is het niet. Verstandiger is om wel zo veel mogelijk 'clean' te eten (wellicht met Crohn ook geen slecht idee?). De lekkernijen als koek en ijs en zo kun je echt wel af en toe nemen. maar ik zou dat zeker niet te veel doen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |