abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155285304
Lijst:

O: Havermout ontbijt;
T: Banana;
L: 4 volkoren, 150gr kipfilet;
T: 300 g kwark, 2 kiwi's;
D: 800 kcal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155285344
O- kwark
T- geen idee moet nog ontbijten...
L- 2bh met rosbief
T- kwark
D- pasta
T- toetje
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 augustus 2015 @ 08:58:58 #103
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155285504
O: overnight oats
L: 4x spelt, kip, tomaat, komkommer, sla, mayo, mosterd
Ts: eierkoek, appel, 2x gekookt ei, 1x kleine spelt met pindakaas
D: sperziebonen, kalkoenschnitzel
S: borst
T: shake
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_155285699
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:58 schreef -Peach het volgende:
D: sperziebonen, kalkoenschnitzel
_O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155285904
Lijstje van gisteren, was aardig verrot van het feestje zaterdag (Decibel) :')

L: 2 bolletjes van de bakker met een grillburger
D: chinees besteld *O*

Vandaag:
L: omelet met paprika, tomaat & 200gr aardbeien
T: 100gr rijst, Ko Lo Yuk & Chap Tjoy (restjes van gisteren)
S: LB
D: 100gr rijst, Ko Lo Yuk & Sate (restjes van gisteren)
T: 500gr magere kwark & 2 kiwi's

Denk dat er nog zoveel Chinees over is dat ik er morgen ook nog wel van kan eten :+ *O*
pi_155285950
oh! Decibel :D daar had ik graag heen gewild..maar er wou niemand mee :( net als ground zero, mijn vrienden worden saai ;)

lijstje vandaag
o: mugcake en koffie
l: spinazie omelet met kaas

en voor de rest van de week is het afwachten aangezien we met schoonfamilie een weekje weg zijn. Heb wel mijn eigen ontbijt mee :')
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:36:11 #107
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155285972
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:16 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O_
Ja! Paar weken terug voor het eerst (!!) kalkoenschnitzel gehad, lekker man! Echt wat gemist in mijn leven :{
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_155285990
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oh! Decibel :D daar had ik graag heen gewild..maar er wou niemand mee :( net als ground zero, mijn vrienden worden saai ;)

lijstje vandaag
o: mugcake en koffie
l: spinazie omelet met kaas

en voor de rest van de week is het afwachten aangezien we met schoonfamilie een weekje weg zijn. Heb wel mijn eigen ontbijt mee :')
Wanneer gaan we samen?! :P. Moet ook altijd nog een keer alleen naar een festival toe. En dan wel zien bij wie en waar ik terecht kom :o O+

Mijn vrienden zijn ook een beetje saai aan het worden. Die gaan nog maar 1 of 2 keer per jaar mee naar een festival :+
pi_155286018
Prik maar een feest :P

Hier gaan we alleen nog naar Solar omdat het dichtbij is :')

We hebben nu wel een groep voor Qlimax bij elkaar, dus ik duim dat ze tegen die tijd ook echt meegaan ;)
pi_155286073
Ground Zero ben ik op vakantie :( Voor de rest staat 12 september Q-Base op de agenda en 4 oktober X-Qlusive Holland.

In november Euphoria of Loudness? :P
pi_155286076
Decibel _O_

Ook wel heen gewild inderdaad, maar achteraf blij niet gegaan. Kut weer man :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155286149
Had dat op een gegeven moment toch niet meer door, de regen :+ :@ Maar het heeft bijna de hele dag geregend inderdaad. Het is denk ik een uurtje of 2 droog gebleven bij elkaar.

Ondanks dat toch een super feest gehad! Wel zat het bagger tot aan mn onderbroek. Ook maar een keer of 5/6 in een volle plas modder gestapt tot aan m'n enkels o|O
pi_155286338
weekend van 8 november en weekend van 14 november kan ik niet en weekend erna is qlimax.
Dus mocht je een feest alleen willen doen dan kunnen we daar in elk geval treffen :P

qbase, dat is lang geleden :)

En modder is klote..de eerste paar uur, maar daarna voel je daar indd niks meer van meestal :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 11:12:01 #114
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_155287459
Mogguh
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_155287790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
weekend van 8 november en weekend van 14 november kan ik niet en weekend erna is qlimax.
Dus mocht je een feest alleen willen doen dan kunnen we daar in elk geval treffen :P

qbase, dat is lang geleden :)

En modder is klote..de eerste paar uur, maar daarna voel je daar indd niks meer van meestal :P
Is goed, gaan we voor zorgen! *O*

Q-base is echt 1 van de weinige feesten waar ik nog niet ben geweest. Heb ik vorig jaar eindelijk mensen geronseld die mee willen.. heb ik zelf een bruiloft die dag :') :')

Dit jaar ook dat weekend weer een bruiloft, gelukkig wel op vrijdagavond. Maar ik heb het al heel jaar gezegd dat ik hoe dan ook ga dus die bruiloft had dan maar mooi even pech gehad :@ *O*
pi_155288148
Ghehe :D ik ben er 1 x geweest, maar toen was het echt ruk, vrienden hadden het niet naar hun zin en de sfeer zat er op het feest zelf ook niet echt in.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:48:30 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_155291107
lijstje:
O: 3 crackers, halve plak kaas, 2x kip, 1 pindakaas
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2x gekookt ei, 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D:weet nog niet welke van de opties
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
pi_155291273
Wat zijn de opties?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155296470
Wat zijn makkelijke, gezonde en goedkope bronnen van calorieen voor mensen die niet uitgebreid kunnen danwel willen koken? Met behulp van de OP weet ik hoeveel ik binnen moet krijgen zo ongeveer, alleen hoe vind ik lastig.

Wordt dat gekookte aardappelen voor ontbijt en avondeten voor mij? :P
pi_155297473
In principe is dat juist het mooie, puur vanuit een afval perspectief boeit het totaal niet waar die kcal wegkomen. Zolang je daar maar binnen blijft.

Maar paar goede opties zijn:
- Pasta / rijst / aardappelen;
- Veel groente;
- Veel mager vlees/vis.

Zou gedurende de dag ook zorgen voor de voldoende eiwitten, dit geeft je een goed vol gevoel :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155298127
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
pi_155298308
Maakt niet uit, gaat om de kilocalorieën. Dat vind ik.
pi_155298532
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Hier iemand die niet hoeft af te vallen, maar aan moet komen. Even een vraagje. Hoe kijken jullie tegen zoetigheden aan? Mijn ene diëtist is lyrisch over ontbijtkoek, Liga's en Sultana's en vindt gebak, ijs etc. uit den boze. De ander zegt: maakt geen fuck uit, gewoon nemen waar je zin in hebt, het gaat om de kilocalorieën. En weer een andere Einstein vindt suiker helemaal niks.
Gewoon normaal eten en daarnaast je calorieën opvoeren. En dat kan mijn inziens prima met ijsjes, extra vlees bij je eten, sultana ''s, ontbijtkoek enzovoort :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155300912
Echt kindervoer, die koekjes. Mijn idee was eigenlijk dat ze niet heel veel nuttig voedingswaarde hebben. Ja, suiker, maar daar bouw je geen spieren mee op. Eten jullie Liga's, Sultana's en dat soort tussendoortjes?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:14:00 #125
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155301683
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Skeletor. het volgende:
Op zich maakt het niet zo veel uit, als je maar zorgt voor een overschot in kcal. De vraag is echter in hoeverre het goed is voor je lichaam om dat te doen met gebak, ijs en fastfood en dergelijke. Het is wel makkelijk, maar lekker voor je lichaam is het niet. Verstandiger is om wel zo veel mogelijk 'clean' te eten (wellicht met Crohn ook geen slecht idee?). De lekkernijen als koek en ijs en zo kun je echt wel af en toe nemen. maar ik zou dat zeker niet te veel doen.
Fear is the path to the Dark Side.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')