Misschien helpt het om in de weekenden/wanneer je even tijd hebt wat te mealpreppen? Als je kant en klare gezonde maaltijden in je koelkast hebt staan hoef je je geen zorgen te maken over koken en/of over genoeg/gezond etenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:47 schreef Susi het volgende:
Afvallen gaat ruk, veel stress door afronden stage en daardoor onregelmatig eten en niet meer de tijd nemen om uitgebreid te koken. Vanaf half september wordt het gelukkig rustiger.
Ik werk onregelmatig en dat is juist hetgeen wat het zo lastig maakt. Ik werk al met weekmenu's normaliter, maar die heb ik de afgelopen twee weken laten varenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:19 schreef Artoo het volgende:
[..]
Misschien helpt het om in de weekenden/wanneer je even tijd hebt wat te mealpreppen? Als je kant en klare gezonde maaltijden in je koelkast hebt staan hoef je je geen zorgen te maken over koken en/of over genoeg/gezond eten
Begrijpelijk, in 't voren koken kost ook tijd. Maar als het je helpt om beter te eten is het misschien wel de moeite waard om er even een uurtje voor vrij te plannenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik werk onregelmatig en dat is juist hetgeen wat het zo lastig maakt. Ik werk al met weekmenu's normaliter, maar die heb ik de afgelopen twee weken laten varenEn die weekmenu's hielden mij een beetje op de been zogezegd.
lolquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef Fripsel het volgende:
Gister trouwensik was bij mijn ouders en m'n oom kwam daar binnen vallen. Die had ik al super lang niet gezien. Zijn reactie "zo fripsel je bent wel dun nu" en toen bleef hij even stil "je bent net een eeuhh Barbie". Zoiets zij hij. M'n broers en vriend lagen echt onder tafel van het lachen.
Heeft er al eens gestaan maar:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
lol
zet is een before en after foto neer dan. ik ben wel benieuwd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2015 15:36:11 ]
Ja die heb ik nog steeds. Hij is ook een beetje te zwaarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:37 schreef Ryuuzen het volgende:
wow dat is een flink verschil. heb je nog steeds dezelfde vriend? ik kan me voorstellen dat die dit ook wel erg leuk vindt
ja maar deze versie lijkt me de beste toch. Ook veel gezonder. wel jammer dat je vriend het dan niet zo makkelijk volhoudtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog steeds. Hij is ook een beetje te zwaarwe wogen precies evenveel. Alleen bij de 85 is hij blijven hangen en weer terug gegaan naar de 91. Maar hij heeft de draad nu weer opgepakt
en ach.. Mijn vriend heeft me al in zoveel versies meegemaakt. We hebben al sinds m'n 13e
Hij slikt medicijnen waar hij vreetkicks van krijgt, dus hij heeft wat extra discipline nodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ja maar deze versie lijkt me de beste toch. Ook veel gezonder. wel jammer dat je vriend het dan niet zo makkelijk volhoudt
ow dat is wel ruk. nou ja iig een mooi resultaatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij slikt medicijnen waar hij vreetkicks van krijgt, dus hij heeft wat extra discipline nodig.
Thnxquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:44 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ow dat is wel ruk. nou ja iig een mooi resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |