Ja, dat klopt. En dat is ook echt niet zo'n ramp verder, er zijn er nog honderden wel gewoon open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk verschillende coffeeshops gesloten vanwege die regel.
Zo'n uitzonderlijke situatie rechtvaardigt het toch niet dat je de bewoners met de rotzooi laat zitten? Op zijn minst zorg je er toch voor dat de omgeving na afloop grofweg weer in dezelfde staat is als van te voren en dat je de ergste overlast probeert te beperken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Dat is namelijk een uitzonderlijke situatie, namelijk de Gay Parade waar honderduizenden mensen op af komen.
Je woont op de Prinsengracht, niet op de veluwe.
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feestje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vergeet even het belangrijkste, de meeste mensen die de zooi gemaakt hebben zitten weer in groningen te kankeren op Amsterdam.
Nee, en dat is dan ook gewoon, zoals al vaker gezegd, een valide punt. Maar dat staat los van Gay Pride, maar heeft meer te maken met de mentaliteit van de bezoekers natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo'n uitzonderlijke situatie rechtvaardigt het toch niet dat je de bewoners met de rotzooi laat zitten? Op zijn minst zorg je er toch voor dat de omgeving na afloop grofweg weer in dezelfde staat is als van te voren en dat je de ergste overlast probeert te beperken?
Zie de foto's eerder in dit topic en hou dan beschaamd je mond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het zijn dus de excentriekelingen die daar op een boot gaan staan in een string en roze vleugels op hun rug.
Normale mensen houden zich daar niet mee op.
Oh ja? Zoals waar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
niet alleen in amsterdam maar in het hele land
Moeilijk allemaal he, gaat het te snel voor je, te ingewikkelde taalconstructies? Sarcasme heb je niet in groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feetje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..![]()
"Het belangrijkste"![]()
![]()
Nee, jij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voelde je de spetters tegen je wangen kletteren toen je wou blazen?
En jij zou je er bij neerleggen als de gemeente in plaats van een bezemwagen door de straat te sturen het probleem van zich af schuift met de woorden "Tsja, dat is de mentaliteit van de bezoekers. Daar kunnen wij ook niet zo veel aan doen"?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is dan ook gewoon, zoals al vaker gezegd, een valide punt. Maar dat staat los van Gay Pride, maar heeft meer te maken met de mentaliteit van de bezoekers natuurlijk.
26 van de hoeveel? En voorlopig zeik jij harder dan deze Amsterdammer ooit kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jammer,jammer,zeik,zeik..![]()
De hoofdstad besloot eerder dat 26 coffeeshops op de Wallen dicht moeten om het gebied op te schonen ('project 1012'). Dat plan kan nu doorgaan.
De eerste coffeeshops verliezen begin volgend jaar hun gedoogverklaring. In 2015 loopt de laatste gedoogvergunning af.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feetje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..![]()
Er zijn meer dan 450 ramen opgekocht en gesloten.. en jij zegt dat er nog volop in het straatbeeld is... dat klopt niet en dat is een feit..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De prostitutie is nog volop in het straatbeeld en die afstandsregel is ook niet verkeerd. Er blijven nog honderden coffeeshops over. Dus ja, je weet echt niet wat je lult.
Mwah, denk het wel ja. Ik zeik namelijk niet zo snel om dingen. Ik zou het ook vervelend vinden hoor, maar als het dan na 2 dagen weg is kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En jij zou je er bij neerleggen als de gemeente in plaats van een bezemwagen door de straat te sturen het probleem van zich af schuift met de woorden Tsja, dat is de mentaliteit van de bezoekers. Daar kunnen wij ook niet zo veel aan doen"?
Rotterdam en arnhemquote:
dat denkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:15 schreef Megumi het volgende:
[..]Dat is juist het grappige er van. Iedereen roept kutstad maar komen wel massaal kijken naar mannen in een roze onderbroek.
Of stom dronken in hun kots rollen op koningsdag.
Op vast nog wel meer plekken maar deze weet ik uit het hoofd. Het is namelijk kabinetsbeleid.quote:
Gast, het stikt van de hoeren op de wallen, honderden op een rij. Hoe is dat NIET in het straatbeeld?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 450 ramen opgekocht en gesloten.. en jij zegt dat er nog volop in het straatbeeld is... dat klopt niet en dat is een feit..
Moord en brand schreeuwen? Is één brief sturen anno 2015 al moord en brand schreeuwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel ja. Ik zeik namelijk niet zo snel om dingen. Ik zou het ook vervelend vinden hoor, maar als het dan na 2 dagen weg is kan ik er wel mee leven.
En nogmaals, het hoort echt niet zo hoor, maar om er nou weer moord en brand om te gaan schreeuwen is ook weer zo overtrokken, je kind is niet vermoord ofzo, er ligt wat rotzooi op de grond.
Wederom, wat klopt er precies niet aan zijn post? Of kom je echt alleen maar dom trollen?quote:
Persoonlijke aanvallen... daarover gaan zeiken en wat doe je hier dan...?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal he, gaat het te snel voor je, te ingewikkelde taalconstructies? Sarcasme heb je niet in groningen?.
Ik was niet degene die tegen een vuurtje aan blaast die een ander aan het uitpissen was...quote:
Ze weten daar niet eens wat een vaasje is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, het stikt van de hoeren op de wallen, honderden op een rij. Hoe is dat NIET in het straatbeeld?!
Echt alles wat je zegt is te dom voor woorden, ik zal niet alle groningers over 1 kam scheren, ik ben jou niet, maar wat een dom volk heb je daar blijkbaar zeg.
Jij wil niet generaliseren zeg je net, je vriendje doet dat wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, wat klopt er precies niet aan zijn post? Of kom je echt alleen maar dom trollen?.
Dat doet 0,0 af aan het feit dat een enorm groot deel van de bezoekers niet uit Amsterdam kwamen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij wil niet generaliseren zeg je net, je vriendje doet dat wel.
Er zijn ook mensen die niet naar amsterdam komen. Niet om naar een stel flikkers te kijken en zeker niet op koningsdag.
Iets met moord en brand schreeuwen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, het stikt van de hoeren op de wallen, honderden op een rij. Hoe is dat NIET in het straatbeeld?!
Echt alles wat je zegt is te dom voor woorden, ik zal niet alle groningers over 1 kam scheren, ik ben jou niet, maar wat een dom volk heb je daar blijkbaar zeg.
Precies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doet 0,0 af aan het feit dat een enorm groot deel van de bezoekers niet uit Amsterdam kwamen.
Kerel, Ruysdaelkade, Spuistraat, Singel, de diverse stegen naar de Nieuwezijds en dan heb ik het nog niet over de wallen en de bordelen die er gewoon nog zijn. Ja, er zijn er een hoop gesloten en er zijn er heel veel meer over. En ja, ik weet waar ik over praat, in tegenstelling tot jij, die wat neiuwsdingetjes napraat en denkt de wijsheid in pacht te hebben. M'n vader heeft een zaak op de wallen,midden tussen de hoeren. Ik loop pas een jaartje of 25 mee in het wereldje en ken project 1012 tot in detail. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 450 ramen opgekocht en gesloten.. en jij zegt dat er nog volop in het straatbeeld is... dat klopt niet en dat is een feit..
Die afstandsregel is de grootste onzin die je kan bedenken... een kroeg hoeft zich er ook niet aan te houden.. dat is ook een feit...
Weet jij wel waar je over praat lult?
die zullen amsterdam vast geweldig vinden als homohoofdstad van de wereldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doet 0,0 af aan het feit dat een enorm groot deel van de bezoekers niet uit Amsterdam kwamen.
pls vertel me meer super interessantquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef IntensiveGary het volgende:
g zijn. Ja, er zijn er een hoop gesloten en er zijn er heel veel meer over. En ja, ik weet waar ik over praat, in tegenstelling tot jij, die wat neiuwsdingetjes napraat en denkt de wijsheid in pacht te hebben. M'n vader heeft een zaak op de wallen,midden tussen de hoeren. Ik loop pas een jaartje of 25 mee in het wereldje en ken project 1012 tot in detail. Nu jij weer.
Dat zou zomaar kunnen, maar homo's zijn zeker eng en vies?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
die zullen amsterdam vast geweldig vinden als homohoofdstad van de wereld
Nee hoor een beetje gay is okequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar homo's zijn zeker eng en vies?.
Dat is maar voor een dag in het jaar dus dat valt dan weer mee. Of juist niet. Afhankelijk hoe je er naar kijkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
die zullen amsterdam vast geweldig vinden als homohoofdstad van de wereld
Ah is het mijn beurt..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kerel, Ruysdaelkade, Spuistraat, Singel, de diverse stegen naar de Nieuwezijds en dan heb ik het nog niet over de wallen en de bordelen die er gewoon nog zijn. Ja, er zijn er een hoop gesloten en er zijn er heel veel meer over. En ja, ik weet waar ik over praat, in tegenstelling tot jij, die wat neiuwsdingetjes napraat en denkt de wijsheid in pacht te hebben. M'n vader heeft een zaak op de wallen,midden tussen de hoeren. Ik loop pas een jaartje of 25 mee in het wereldje en ken project 1012 tot in detail. Nu jij weer.
Niets natuurlijk. Maar dat heeft verder niet zoveel met Amsterdam te maken maar is gewoon normaal overheids/gemeente beleid plannen maken en bedenken die niet werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah is het mijn beurt..?![]()
Waarom moesten die panden opgekocht worden en niet gewoon onteigend..?
Omdat er geen reet waar was van misstanden.. dan had het de gemeente namelijk geen cent gekost ipv honderden miljoenen..
Waarom gaat de gemeente opeens vastgoedhandelaar worden?
Wat is er met de vrouwen gebeurt die in die panden zaten?
Wat is er sindsdien verbeterd aan de hele situatie?
Ja, jouw beurt. Je zet vanaf 150 kilometer verderop een grote bek op en uit die grote bek komt alleen maar onzin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah is het mijn beurt..?![]()
Waarom moesten die panden opgekocht worden en niet gewoon onteigend..?
Omdat er geen reet waar was van misstanden.. dan had het de gemeente namelijk geen cent gekost ipv honderden miljoenen..
Waarom gaat de gemeente opeens vastgoedhandelaar worden?
Wat is er met de vrouwen gebeurt die in die panden zaten?
Wat is er sindsdien verbeterd aan de hele situatie?
Veel te kort door de bocht. Ja, als je daar woont dan weet je dat je dit soort evenementen kunt verwachten. Dat betekent echter niet dat er geen enkele grens zit aan hetgeen je moet slikken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de nimby's van de binnenstad.
Geen huldiging Ajax meer op het museumplein, want overlast.
Geen 538feest meer op Koningsdag, want te druk.
Geen homofeest meer, want te harde muziek en afval.
Ga lekker met je bakfiets met moos en sterre naar de marQt. Je woont in Amsterdam, waar je dit soort dingen kunt verwachten. Het is geen dorp, al zouden sommigen dat graag willen.
Och woon ik te ver weg..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ja, jouw beurt. Je zet vanaf 150 kilometer verderop een grote bek op en uit die grote bek komt alleen maar onzin.
Dus wat is er precies onzin aan..?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik het eens ben met Project 1012. Newsflash: dat is hier niemand. Het is een opzetje van die pannekoek van een Asscher die z'n vastgoedvriendjes en partijgenoten (hoi Mei LI) z aan centjes en panden heeft geholpen. De gemeente heeft wat mij betreft geen moer in het vastgoed te zoeken. Overigens stond een groot deel van die panden al lang leeg, want de vraag is wat teruggelopen. De meeste meiden die raamloos zijn geworden zijn dan ook gewoon verkast naar andere ramen. Er zijn er genoeg over.
Tegenwoordig zie je toch meer de bierfiets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ga lekker met je bakfiets met moos en sterre naar de marQt. Je woont in Amsterdam, waar je dit soort dingen kunt verwachten. Het is geen dorp, al zouden sommigen dat graag willen.
Begrijp ook niet helemaal waarom dat niet werd gedaan. Met koninginnedag is de meeste zooi de volgende dag al weg. En dat is zowat in de hele stad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook het enige punt dat ze hebben, de rotzooi kan wel wat sneller opgeruimd worden
Die mocht toch ook al niet meer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je toch meer de bierfiets.
Klaarblijkelijk ver genoeg voor jou om totaal geen idee te hebben waar je het over hebt, getuige je posts in dit topic. Krijg ik trouwens nog een reactie op de eerste paar posts waarin ik je quotte en alles wat je zei ontkrachtte? Nee zeker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Och woon ik te ver weg..?
Het is ook zo'n afstand met dat achterlijk grote nederland he..?
Man, man, man.. die koeienmest tast je hersenen aan... Vastgoed hier is duur, heel duur. Het wallengebied is vrijwel net zo duur om te kopen als in de PC Hooftstraat, wat het duurste vastgoedgebied van Nederland is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Dus wat is er precies onzin aan..?
En het overgrote deel van die panden leeg..? Waarom kosten ze dan zoveel?
Ja hoor, wat jij wil. Het orakel van Groningen weet het beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Als die meiden zijn verkast, stond er dan nog meer leeg..? Joh waren er nog wel bezette ramen..?![]()
De meeste zijn gewoon of de stad uit, of uit het zicht verdwenen..
Kom ik nog op terug... Ik moet eerst het voedsel voor het volk oogsten...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk ver genoeg voor jou om totaal geen idee te hebben waar je het over hebt, getuige je posts in dit topic. Krijg ik trouwens nog een reactie op de eerste paar posts waarin ik je quotte en alles wat je zei ontkrachtte? Nee zeker?
[..]
Man, man, man.. die koeienmest tast je hersenen aan... Vastgoed hier is duur, heel duur. Het wallengebied is vrijwel net zo duur om te kopen als in de PC Hooftstraat, wat het duurste vastgoedgebied van Nederland is.
[..]
Ja hoor, wat jij wil. Het orakel van Groningen weet het beter
Nee die zijn gewoon gebleven en ondergronds gegaan. En de gemeente verdient weer een hoop centjes door de panden te verkopen. Aan hun vriendjes. Je snapt er niks van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Och woon ik te ver weg..?
Het is ook zo'n afstand met dat achterlijk grote nederland he..?
[..]
Dus wat is er precies onzin aan..?
En het overgrote deel van die panden leeg..? Waarom kosten ze dan zoveel?
Als die meiden zijn verkast, stond er dan nog meer leeg..? Joh waren er nog wel bezette ramen..?![]()
De meeste zijn gewoon of de stad uit, of uit het zicht verdwenen..
Natuurlijk jongen. Succes. Zet je wel een hoedje op je bol? Zou niet willen dat je door een zonnesteek straks onzin gaat uitkra...oh, laat maar...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Kom ik nog op terug... Ik moet eerst het voedsel voor het volk oogsten...![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:56 schreef Loekie1 het volgende:
Doe het anders in West, daar heeft het zin.
Klopt inderdaad. Maar neem even de huldiging die 'mis' ging in mei 2011. Op de zaterdag had de stad gerekend op 50.000 man en zette op 4 plekken een rijtje van 5 piskruizen van 4 neer met 3 dixies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als een huldiging van Ajax alleen een beetje juichen en speeches zou zijn en dan weer naar huis is er geen probleem.
Het probleem ontstaat pas omdat een enorme massa provincialen er op afkomt die voordat ze op Leidseplein aankomen al bezopen zijn en vaak ook andere drugs binnen hebben. Vervolgens spullen vernielen, de boel onderpissen, zooi achterlaten en tiefusherrie maken.
Zelfde volk komt ook naar 538 feest,, net zo opgefokt en aso.
Die wordt ook gemagniet door diezelfde nimby'squote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je toch meer de bierfiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |