Ja, dat klopt. En dat is ook echt niet zo'n ramp verder, er zijn er nog honderden wel gewoon open.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk verschillende coffeeshops gesloten vanwege die regel.
Zo'n uitzonderlijke situatie rechtvaardigt het toch niet dat je de bewoners met de rotzooi laat zitten? Op zijn minst zorg je er toch voor dat de omgeving na afloop grofweg weer in dezelfde staat is als van te voren en dat je de ergste overlast probeert te beperken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Dat is namelijk een uitzonderlijke situatie, namelijk de Gay Parade waar honderduizenden mensen op af komen.
Je woont op de Prinsengracht, niet op de veluwe.
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feestje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je vergeet even het belangrijkste, de meeste mensen die de zooi gemaakt hebben zitten weer in groningen te kankeren op Amsterdam.
Nee, en dat is dan ook gewoon, zoals al vaker gezegd, een valide punt. Maar dat staat los van Gay Pride, maar heeft meer te maken met de mentaliteit van de bezoekers natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo'n uitzonderlijke situatie rechtvaardigt het toch niet dat je de bewoners met de rotzooi laat zitten? Op zijn minst zorg je er toch voor dat de omgeving na afloop grofweg weer in dezelfde staat is als van te voren en dat je de ergste overlast probeert te beperken?
Zie de foto's eerder in dit topic en hou dan beschaamd je mond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het zijn dus de excentriekelingen die daar op een boot gaan staan in een string en roze vleugels op hun rug.
Normale mensen houden zich daar niet mee op.
Oh ja? Zoals waar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
niet alleen in amsterdam maar in het hele land
Moeilijk allemaal he, gaat het te snel voor je, te ingewikkelde taalconstructies? Sarcasme heb je niet in groningen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feetje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..![]()
"Het belangrijkste"![]()
![]()
Nee, jij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voelde je de spetters tegen je wangen kletteren toen je wou blazen?
En jij zou je er bij neerleggen als de gemeente in plaats van een bezemwagen door de straat te sturen het probleem van zich af schuift met de woorden "Tsja, dat is de mentaliteit van de bezoekers. Daar kunnen wij ook niet zo veel aan doen"?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is dan ook gewoon, zoals al vaker gezegd, een valide punt. Maar dat staat los van Gay Pride, maar heeft meer te maken met de mentaliteit van de bezoekers natuurlijk.
26 van de hoeveel? En voorlopig zeik jij harder dan deze Amsterdammer ooit kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jammer,jammer,zeik,zeik..![]()
De hoofdstad besloot eerder dat 26 coffeeshops op de Wallen dicht moeten om het gebied op te schonen ('project 1012'). Dat plan kan nu doorgaan.
De eerste coffeeshops verliezen begin volgend jaar hun gedoogverklaring. In 2015 loopt de laatste gedoogvergunning af.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja want in Groningen zijn geen mensen te bekennen die gewoon daar hun feetje hebben.. die zijn allemaal in die kutstad natuurlijk..![]()
Er zijn meer dan 450 ramen opgekocht en gesloten.. en jij zegt dat er nog volop in het straatbeeld is... dat klopt niet en dat is een feit..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:12 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De prostitutie is nog volop in het straatbeeld en die afstandsregel is ook niet verkeerd. Er blijven nog honderden coffeeshops over. Dus ja, je weet echt niet wat je lult.
Mwah, denk het wel ja. Ik zeik namelijk niet zo snel om dingen. Ik zou het ook vervelend vinden hoor, maar als het dan na 2 dagen weg is kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En jij zou je er bij neerleggen als de gemeente in plaats van een bezemwagen door de straat te sturen het probleem van zich af schuift met de woorden Tsja, dat is de mentaliteit van de bezoekers. Daar kunnen wij ook niet zo veel aan doen"?
Rotterdam en arnhemquote:
dat denkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:15 schreef Megumi het volgende:
[..]Dat is juist het grappige er van. Iedereen roept kutstad maar komen wel massaal kijken naar mannen in een roze onderbroek.
Of stom dronken in hun kots rollen op koningsdag.
Op vast nog wel meer plekken maar deze weet ik uit het hoofd. Het is namelijk kabinetsbeleid.quote:
Gast, het stikt van de hoeren op de wallen, honderden op een rij. Hoe is dat NIET in het straatbeeld?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 450 ramen opgekocht en gesloten.. en jij zegt dat er nog volop in het straatbeeld is... dat klopt niet en dat is een feit..
Moord en brand schreeuwen? Is één brief sturen anno 2015 al moord en brand schreeuwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel ja. Ik zeik namelijk niet zo snel om dingen. Ik zou het ook vervelend vinden hoor, maar als het dan na 2 dagen weg is kan ik er wel mee leven.
En nogmaals, het hoort echt niet zo hoor, maar om er nou weer moord en brand om te gaan schreeuwen is ook weer zo overtrokken, je kind is niet vermoord ofzo, er ligt wat rotzooi op de grond.
Wederom, wat klopt er precies niet aan zijn post? Of kom je echt alleen maar dom trollen?quote:
Persoonlijke aanvallen... daarover gaan zeiken en wat doe je hier dan...?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal he, gaat het te snel voor je, te ingewikkelde taalconstructies? Sarcasme heb je niet in groningen?.
Ik was niet degene die tegen een vuurtje aan blaast die een ander aan het uitpissen was...quote:
Ze weten daar niet eens wat een vaasje is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, het stikt van de hoeren op de wallen, honderden op een rij. Hoe is dat NIET in het straatbeeld?!
Echt alles wat je zegt is te dom voor woorden, ik zal niet alle groningers over 1 kam scheren, ik ben jou niet, maar wat een dom volk heb je daar blijkbaar zeg.
Jij wil niet generaliseren zeg je net, je vriendje doet dat wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, wat klopt er precies niet aan zijn post? Of kom je echt alleen maar dom trollen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |