En je gaat maar door...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, hoeveel boeren zijn er?
Je verzint zo'n beetje alles, alles is (en niet alleen door mij) ontkracht en het enige wat overblijft zijn beledigingen en op de man spelen. En als je het terugkrijgt is het zeuren.
Erger dan een random groep dronken Britten? Je woont in een toeristenstad, leer ermee om te gaan of verhuis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nog nooit een paar dronken achterhoekers op een terras in Amsterdam meegemaakt?
Nog nooit neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
0 argumenten in deze post. Alleen "ik heb gelijk".quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En je gaat maar door...![]()
Zeik zeik zeik..
Dus kutstad... zoals ik in mn eerste post al zei...
Je zegt tegen mij dat je wilt stoppen en dat het persoonlijk is maar gaat zelf gewoon fijn verder...
Je roept dat je iets ontkracht, maar het word er echt niet minder waar van...
Fijn.. die echte Amsterdammers...
Erger inderdaad kan over het algemeen goed opschieten met de toerist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Erger dan een random groep dronken Britten? Je woont in een toeristenstad, leer ermee om te gaan of verhuis.
Jij hebt ook gelijk hoor...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 argumenten in deze post. Alleen "ik heb gelijk".
Nope, werkt niet.
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Alleen trotse Amsterdammer wanneer het je uitkomt en je er geen last van hebt.
De vrije, liberale wereldstad Amsterdam. Maar alleen als het me uitkomt hoorrrrrrquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?
Je hoeft er niet te komen hoor? Denk om je bloeddruk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En je gaat maar door...![]()
Zeik zeik zeik..
Dus kutstad... zoals ik in mn eerste post al zei...
Je zegt tegen mij dat je wilt stoppen en dat het persoonlijk is maar gaat zelf gewoon fijn verder...
Je roept dat je iets ontkracht, maar het word er echt niet minder waar van...
Fijn.. die echte Amsterdammers...
Als ze trots waren pakten ze een bezem en een hogedrukspuit... en lachten ze samen met elkaar op straat...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?
nooit meegemaakt dat men pist tegen de barquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nooit meegemaakt dat men pist tegen de bar
Gr een boer
Klopt.. dat doe ik ook hooguit 24uur..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te komen hoor? Denk om je bloeddruk.
Of we voeren bezoek belasting in voor mensen van buiten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ze trots waren pakten ze een bezem en een hogedrukspuit... en lachten ze samen met elkaar op straat...
Dat bestaat al. Toeristenbelasting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of we voeren bezoek belasting in voor mensen van buiten?Zodat er meer schoonmakers aangenomen kunnen worden. ook weer goed voor de economie.
ah... ook dat nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doelt trouwens op de Bulldog, er was sprake dat die dicht moest, want dichtbij Barleus college. maar behold! Hij was nog gewoon open toen ik er net langs kwam!
Echt, niet 1 van zijn argumenten klopt, alleen zijn pure zure persoonlijke aanvallen blijven over.
en dan zijn ze allemaal ''leuk'' aangekleedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier niet
Stook stook stook...quote:
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan zijn ze allemaal ''leuk'' aangekleedde sukkels....
Kijk eigenlijk zou de gemeente samen met de organisatie van dit soort evenementen er voor moeten zorgen dat de overlast en mee valt en er snel opgeruimd wordt. Maar dat kost geld en gaat van de bonussen af en dergelijke van de evenementen directie. Maar als je de overlast wat beperkt houd en snel schoonmaakt niks aan de hand denk ik. En tja een paar van die grachten kakkers of zogenaamde vrienden van Amsterdam en parken en dergelijke die blijf je helaas altijd wel houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt.. dat doe ik ook hooguit 24uur..
Mijn bloeddruk is nog niet eens op peil joh..
en een lol dat ze hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!
dat is ook het doel immers, de amsterdammer iets nieuws laten zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!
Nogmaals: Op wat voor manier is het precies liberaal om je er maar bij neer te leggen als andere mensen een gigantische bende van je stad maken? Ik weet ook wel dat de mensen die hierover klagen doorgaans zeikstralen zijn die liever alles verboden zouden zien maar dat betekent toch niet dat ze op sommige punten wel gelijk kunnen hebben en dat je ze ook als gemeente tegemoet kunt komen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De vrije, liberale wereldstad Amsterdam. Maar alleen als het me uitkomt hoorrrrrr
Das toch lachen man! bietje gek doen in de staaad, daar kan toch alles!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en een lol dat ze hebben![]()
[ afbeelding ]
Tja het geld is opgegaan aan het vastgoedbedrijf dat de gemeente amsterdam heet... (sterker, er zijn actieve hoerenpanden in bezit van de gemeente, of iig geweest)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk eigenlijk zou de gemeente samen met de organisatie van dit soort evenementen er voor moeten zorgen dat de overlast en mee valt en er snel opgeruimd wordt. Maar dat kost geld en gaat van de bonussen af en dergelijke van de evenementen directie. Maar als je de overlast wat beperkt houd en snel schoonmaakt niks aan de hand denk ik. En tja een paar van die grachten kakkers of zogenaamde vrienden van Amsterdam en parken en dergelijke die blijf je helaas altijd wel houden.
Laat die lullo's maar betalen, brengt geld in het laatjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das toch lachen man! bietje gek doen in de staaad, daar kan toch alles!
Op het vuilnis deel hebben ze dan ook wel gewoon gelijk. Maar dat geldt voor elk evenement. Opzich kunnen mensen ook wel eens wat netter zijn zelf ipv anderen het te laten opruimen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nogmaals: Op wat voor manier is het precies liberaal om je er maar bij neer te leggen als andere mensen een gigantische bende van je stad maken? Ik weet ook wel dat de mensen die hierover klagen doorgaans zeikstralen zijn die liever alles verboden zouden zien maar dat betekent toch niet dat ze op sommige punten wel gelijk kunnen hebben en dat je ze ook als gemeente tegemoet kunt komen?
Want dat klopt niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef fathank het volgende:
"moet je maar niet in amsterdam gaan wonen"
altijd leuk die snobs over 'hun' amsterdam
Ik vindt ze wel een puntje hebben de bewoners. Meer dan dat het wel zo is dat rotzooi lang blijft liggen. Je verder druk maken dat je stad voor een dag wordt overgenomen door idioten ach je kan ook dan een dagje de stad uitgaan. Of als je in een andere buurt woont het centrum vermijden zoals je dat met de zwarte pest ook zou doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja het geld is opgegaan aan het vastgoedbedrijf dat de gemeente amsterdam heet...
Nee joh.. het is zeiken om het zeiken.. is dit er niet, dan verzinnen ze wel weer iets anders om over te zeuren..
Moet je kijken wat die boeren voor zooi achterlaten op Koninginnedag/Koningsdag, moeten wij dáárquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt ze wel een puntje hebben de bewoners. Meer dan dat het wel zo is dat rotzooi lang blijft liggen. Je verder druk maken dat je stad voor een dag wordt overgenomen door idioten ach je kan ook dan een dagje de stad uitgaan. Of als je in een andere buurt wonen het centrum vermijden zoals je dat met de zwarte pest ook zou doen.
Bij iemand voor de deur een teringzooi maken is nergens normaal, behalve in amsterdam blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat klopt niet?
Als ik naar Dance valley ga en ga klagen dat er teveel dance muziek is moet het festival maar AC/DC draaien?
Ik zou dit pertinent weigeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en een lol dat ze hebben![]()
[ afbeelding ]
Ja maar als er sneeuw op je stoep ligt schuif je dat toch ook weg? (en de stoep van je buur ook?)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt ze wel een puntje hebben de bewoners. Meer dan dat het wel zo is dat rotzooi lang blijft liggen. Je verder druk maken dat je stad voor een dag wordt overgenomen door idioten ach je kan ook dan een dagje de stad uitgaan. Of als je in een andere buurt wonen het centrum vermijden zoals je dat met de zwarte pest ook zou doen.
Nee, dat is niet normaal. Dat is namelijk een uitzonderlijke situatie, namelijk de Gay Parade waar honderduizenden mensen op af komen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij iemand voor de deur een teringzooi maken is nergens normaal, behalve in amsterdam blijkbaar.
Je woont op de Prinsengracht, niet op een woonwagenkamp.
Nee, da's niet normaal, daar mag ook best iets tegen gedaan worden vind ik, geef die boerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij iemand voor de deur een teringzooi maken is nergens normaal, behalve in amsterdam blijkbaar.
Je woont op de Prinsengracht, niet op een woonwagenkamp.
je vergeet even het belangrijkste, de meeste mensen die de zooi gemaakt hebben zitten weer in groningen te kankeren op Amsterdamquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar als er sneeuw op je stoep ligt schuif je dat toch ook weg? (en de stoep van je buur ook?)
Wat is dan het probleem om een feestje (wat goed voor de stad is) met zn allen even aan te pakken..?
Wij doen dat gewoon met zn allen.. en iedereen doet mee..
Om eerlijk te zijn lukt het mij wel om Amsterdam voor een paar dagen te verlaten dan. Ben al jaren weg uit Amsterdam op koningsdag. En kom pas terug als de hordes barbaren en Batavieren de stad verlaten hebben. En de boel weer een beetje genormaliseerd is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je kijken wat die boeren voor zooi achterlaten op Koninginnedag/Koningsdag, moeten wij dáár
een proberen
Harder blazen.. je vuurtje dooft...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je kijken wat die boeren voor zooi achterlaten op Koninginnedag/Koningsdag, moeten wij dáár
eens proberen
Als een huldiging van Ajax alleen een beetje juichen en speeches zou zijn en dan weer naar huis is er geen probleem.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:59 schreef Red_85 het volgende:
Ah, de nimby's van de binnenstad.
Geen huldiging Ajax meer op het museumplein, want overlast.
Geen 538feest meer op Koningsdag, want te druk.
Geen homofeest meer, want te harde muziek en afval.
Ga lekker met je bakfiets met moos en sterre naar de marQt. Je woont in Amsterdam, waar je dit soort dingen kunt verwachten. Het is geen dorp, al zouden sommigen dat graag willen.
Maar omdat het amsterdam is mag je er niks over zeggen want amsterdam is de allerbestequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Dat is namelijk een uitzonderlijke situatie, namelijk de Gay Parade waar honderduizenden mensen op af komen.
Je woont op de Prinsengracht, niet op de veluwe.
Eerder dat pisvlammetje van jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Harder blazen.. je vuurtje dooft...
Er zijn wel degelijk verschillende coffeeshops gesloten vanwege die regel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doelt trouwens op de Bulldog, er was sprake dat die dicht moest, want dichtbij Barleus college. maar behold! Hij was nog gewoon open toen ik er net langs kwam!
Nee hoor, maar dit is een zeiktopicquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar omdat het amsterdam is mag je er niks over zeggen want amsterdam is de allerbeste
Goeie conclusie zeg, echt precies wat iedereen hier zegt. Ik zie idd niemand zeggen dat ze qua afval een punt hebben idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar omdat het amsterdam is mag je er niks over zeggen want amsterdam is de allerbeste
De prostitutie is nog volop in het straatbeeld en die afstandsregel is ook niet verkeerd. Er blijven nog honderden coffeeshops over. Dus ja, je weet echt niet wat je lult.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oke.. vertel me het dan eens..?
Hoeveel heeft de gemeente uitgegeven aan het uit het straatbeeld halen van de prostitutie, en hoeveel is daarvan buiten het zicht gewoon verder gegaan..?
Waarom moeten shops die al kweenie hoelang bestaan nu opeens weg omdat er een afstandsregel word ingevoerd?
niet alleen in amsterdam maar in het hele landquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk verschillende coffeeshops gesloten vanwege die regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |