En je gaat maar door...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, hoeveel boeren zijn er?
Je verzint zo'n beetje alles, alles is (en niet alleen door mij) ontkracht en het enige wat overblijft zijn beledigingen en op de man spelen. En als je het terugkrijgt is het zeuren.
Erger dan een random groep dronken Britten? Je woont in een toeristenstad, leer ermee om te gaan of verhuis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nog nooit een paar dronken achterhoekers op een terras in Amsterdam meegemaakt?
Nog nooit neequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
0 argumenten in deze post. Alleen "ik heb gelijk".quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En je gaat maar door...![]()
Zeik zeik zeik..
Dus kutstad... zoals ik in mn eerste post al zei...
Je zegt tegen mij dat je wilt stoppen en dat het persoonlijk is maar gaat zelf gewoon fijn verder...
Je roept dat je iets ontkracht, maar het word er echt niet minder waar van...
Fijn.. die echte Amsterdammers...
Erger inderdaad kan over het algemeen goed opschieten met de toerist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Erger dan een random groep dronken Britten? Je woont in een toeristenstad, leer ermee om te gaan of verhuis.
Jij hebt ook gelijk hoor...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
0 argumenten in deze post. Alleen "ik heb gelijk".
Nope, werkt niet.
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Alleen trotse Amsterdammer wanneer het je uitkomt en je er geen last van hebt.
De vrije, liberale wereldstad Amsterdam. Maar alleen als het me uitkomt hoorrrrrrquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?
Je hoeft er niet te komen hoor? Denk om je bloeddruk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En je gaat maar door...![]()
Zeik zeik zeik..
Dus kutstad... zoals ik in mn eerste post al zei...
Je zegt tegen mij dat je wilt stoppen en dat het persoonlijk is maar gaat zelf gewoon fijn verder...
Je roept dat je iets ontkracht, maar het word er echt niet minder waar van...
Fijn.. die echte Amsterdammers...
Als ze trots waren pakten ze een bezem en een hogedrukspuit... en lachten ze samen met elkaar op straat...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wat voor trotse Amsterdam is er nou blij mee dat er dagenlang troep ligt en dat het schijnbaar niemand iets boeit dat de halve straat wordt ondergepist?
nooit meegemaakt dat men pist tegen de barquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nooit meegemaakt dat men pist tegen de bar
Gr een boer
Klopt.. dat doe ik ook hooguit 24uur..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je hoeft er niet te komen hoor? Denk om je bloeddruk.
Of we voeren bezoek belasting in voor mensen van buiten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ze trots waren pakten ze een bezem en een hogedrukspuit... en lachten ze samen met elkaar op straat...
Dat bestaat al. Toeristenbelasting.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of we voeren bezoek belasting in voor mensen van buiten?Zodat er meer schoonmakers aangenomen kunnen worden. ook weer goed voor de economie.
ah... ook dat nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij doelt trouwens op de Bulldog, er was sprake dat die dicht moest, want dichtbij Barleus college. maar behold! Hij was nog gewoon open toen ik er net langs kwam!
Echt, niet 1 van zijn argumenten klopt, alleen zijn pure zure persoonlijke aanvallen blijven over.
en dan zijn ze allemaal ''leuk'' aangekleedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeesten etc. Ik heb 4 jaar in de horeca gewerkt, op het leidseplein. En de enige die echt lastig waren waren engelsen op stag party en "boeren". Echt, nog nooit meegemaakt verder, maar blijkbaar is tegen de bar pissen normaal in Nederland. Nou, hier niet
Stook stook stook...quote:
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan zijn ze allemaal ''leuk'' aangekleedde sukkels....
Kijk eigenlijk zou de gemeente samen met de organisatie van dit soort evenementen er voor moeten zorgen dat de overlast en mee valt en er snel opgeruimd wordt. Maar dat kost geld en gaat van de bonussen af en dergelijke van de evenementen directie. Maar als je de overlast wat beperkt houd en snel schoonmaakt niks aan de hand denk ik. En tja een paar van die grachten kakkers of zogenaamde vrienden van Amsterdam en parken en dergelijke die blijf je helaas altijd wel houden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Klopt.. dat doe ik ook hooguit 24uur..
Mijn bloeddruk is nog niet eens op peil joh..
en een lol dat ze hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!
dat is ook het doel immers, de amsterdammer iets nieuws laten zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In een kippnpak, da hebben die Amsterdmmers echt nog nooooooit zien man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |