Mooi, ben benieuwd, later op deze avond. Thx.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef Odaiba het volgende:
Voor de mensen die het debat terug willen kijken.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:12 schreef Odaiba het volgende:
Voor de mensen die het debat terug willen kijken.
Ik denk dat ze eerder een wat jongere VP kandidaat willen aangezien Hillary ook niet de jongste meer is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Bernie Sanders gaat het helaas niet worden bij de dems, maar waarom zou hij geen VP kunnen worden en toch invloed kunnen hebben als Hillary prez wordt?
Een linksradicale bejaarde gaat hem niet worden, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder een wat jongere VP kandidaat willen aangezien Hillary ook niet de jongste meer is.
wat een genot zou dat zijn, conservatieve mafkezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:22 schreef Gerolsteiner het volgende:
Trump als onafhankelijke kandidaat betekent winst voor Hilldog.
Als Trump de republikeinen wil straffen heeft 'ie in ieder geval voldoende geld.
Bernie Sanders is overgelopen naar de Republikeinen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:19 schreef martijnde3de het volgende:
Ben er 2 weken tussenuit geweest heb ik veel gemist?
quote:Fox News you should be ashamed of yourself. I got you the highest debate ratings in your history & you say nothing but bad. Dopey Charles Krauthammer should be fired.
The hatred that clown has for me is unbelievable – causes him to lie when many others say Trump easily won debate.
Nee die niet natuurlijk. Megyn Kelly had ik het over.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Fiorina? Nee, die kijkt steeds alsof ze op de WC zit.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
En kan iemand me vertellen wat ze precies bedoelen met 'Fighting the Teachers Union'? Ik hoorde het twee keer terugkomen, maar ben niet genoeg thuis in de Amerikaanse nieuwswereld om te weten waar dat over gaat.
Aha, dankjewel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |