Thanks, en leuk dat je meedoet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Tof ga het snel luisteren
alsmede tevens ook gereeksts
Ik probeer altijd mee te doen... Mijn vriendin was geloof ik ook van plan een nieuwe te bouwen... ik zag haar iig laatst in de weer met audacity.. eens kijken of we dit weer leven in kunnen blazenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Thanks, en leuk dat je meedoet!
Tot dusver nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik probeer altijd mee te doen... Mijn vriendin was geloof ik ook van plan een nieuwe te bouwen... ik zag haar iig laatst in de weer met audacity.. eens kijken of we dit weer leven in kunnen blazen
Onze inzending komt nog, bij een eerste luisterbeurt al een aantal geraden sommige kom ik nog wel opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Tot dusver niet. Volgens mij zijn er veel met vakantie.
nr 13 is een leuke klassieker jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
13 en 15
Wij liggen ook echt best wel op 1 lijn he
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:26 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nr 13 is een leuke klassieker ja
Nou, je inzending valt me niet tegen! Best veel punten. Uitslagen komen pas over 'n maand, maar ik zeg kanshebber voor het podium.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:22 schreef richolio het volgende:
Heb er niet veel goedWel weer leuke nummertjes gevonden die ik een tijd niet heb geluisterd
Goed om te lezen. Het is de bedoeling dat 'ie goed te doen is namelijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is iig goed te doen. Er is er maar eentje waar ik echt effe niet op kan komen die ik zeker ken..
Ik heb ergens een hele obscure.. die is dan vast foutquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:15 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Het is de bedoeling dat 'ie goed te doen is namelijk
Ik zie je antwoorden graag op de PM, maar er zit een enkel obscuur plaatje tussen jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele obscure.. die is dan vast fout
Ik ga morgen op mijn werk beginnen met luisterenquote:
ik ook, nog steeds maar twee deelnemers namelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas is mijn lijstje aan uitgezochte nummers verdwenen. Hopelijk komt het snel terug
Niet zo goed, zeg je? Een eerste of tweede plaats volgens mij, en er zijn nu 8 deelnemers. Later deze week volgt nogmaals de eerste tussenstand (zonder punten).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:38 schreef Bloesem. het volgende:
Ook ingestuurdNiet zo goed, maar a la, het is dan ook de eerste keer
Ingevuld samen met Zoef
dat klinkt best vaagquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:13 schreef Sfeermaker het volgende:
volgt nogmaals de eerste tussenstand
ik had het al eens beloofd, vandaarquote:
De rangordequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:16 schreef richolio het volgende:
Een tussenstand zonder punten? Wat kan ik me daarbij voorstellen dan
blijkbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:59 schreef pipster het volgende:
3fmluisteren werpt zijn vruchten af.
Top 10 it isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:20 schreef MyTiredFeet het volgende:
Ingestuurd. Ik ga voor een top10 notering!
Al jaren niet meer gehoordquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Als je de laatste 10 jaar veel naar commerciële radiostations als een 3FM hebt geluisterd, ben je wel in het voordeel denk ik.
Ik zorg dan ook voor voldoende afwisseling in de jaartallen, van jaren '70 - '10quote:
Het viel te verwachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:33 schreef Sfeermaker het volgende:
En daar is de eerste tussenstand:
1. Bloesem & Zoef
2. pipster
3. Gehenna
4. Dagoduck
5. richolio
6. Bosbeetle
7. belsen
8. MyTiredFeet
9. ranja
Komt me bekend voor. Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Beregd het volgende:
Ik heb er na een eerste luisterbeurt nog maar 8 9 genoteerdMar er zitten nog een hoop pvdt's bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:12 schreef Sfeermaker het volgende:
Twaalf deelnemers die samen alles geraden hebben, zelfs dat Japanse fragment (hoewel de spelling van de artiest niet helemaal correct was, maar vooruit)! Bedankt voor het meedoen. Proficiat Mexi! Het was me weer een genoegen om deze te organiseren en ik hoop de reeks weer nieuw leven ingeblazen te hebben.
01 | Mexicanobakker 51
02 | Bloesem 50
03 | Pipster 48
04 | Gehenna 43
05 | Dagoduck 37
06 | Richolio 36
07 | Bosbeetle 32
08 | ACT-F 30
09 | Blogman 25
10 | Belsen 23
11 | Ranja 22
12 | MyTiredFeet 22
Ik had er echt meer moeten weten (oa tff en moby, diplo/snake en gust of wind)quote:
Michelle branch komt in mijn zeroes top 100, had je wat?quote:Op donderdag 10 september 2015 09:40 schreef Gehenna het volgende:
Moby en Wings niet herkendEn Michelle Branch op een of andere manier ook niet, maar daar schaam ik me minder voor
Voor de rest er wel redelijk uitgehaald wat ik moest weten.
Leuke quiz weer, bedankt voor het maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |