Thanks, en leuk dat je meedoet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Tof ga het snel luisteren
alsmede tevens ook gereeksts
Ik probeer altijd mee te doen... Mijn vriendin was geloof ik ook van plan een nieuwe te bouwen... ik zag haar iig laatst in de weer met audacity.. eens kijken of we dit weer leven in kunnen blazenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Thanks, en leuk dat je meedoet!
Tot dusver nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik probeer altijd mee te doen... Mijn vriendin was geloof ik ook van plan een nieuwe te bouwen... ik zag haar iig laatst in de weer met audacity.. eens kijken of we dit weer leven in kunnen blazen
Onze inzending komt nog, bij een eerste luisterbeurt al een aantal geraden sommige kom ik nog wel opquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:00 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Tot dusver niet. Volgens mij zijn er veel met vakantie.
nr 13 is een leuke klassieker jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
13 en 15
Wij liggen ook echt best wel op 1 lijn he
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:26 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
nr 13 is een leuke klassieker ja
Nou, je inzending valt me niet tegen! Best veel punten. Uitslagen komen pas over 'n maand, maar ik zeg kanshebber voor het podium.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:22 schreef richolio het volgende:
Heb er niet veel goedWel weer leuke nummertjes gevonden die ik een tijd niet heb geluisterd
Goed om te lezen. Het is de bedoeling dat 'ie goed te doen is namelijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is iig goed te doen. Er is er maar eentje waar ik echt effe niet op kan komen die ik zeker ken..
Ik heb ergens een hele obscure.. die is dan vast foutquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:15 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Het is de bedoeling dat 'ie goed te doen is namelijk
Ik zie je antwoorden graag op de PM, maar er zit een enkel obscuur plaatje tussen jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ergens een hele obscure.. die is dan vast fout
Ik ga morgen op mijn werk beginnen met luisterenquote:
ik ook, nog steeds maar twee deelnemers namelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas is mijn lijstje aan uitgezochte nummers verdwenen. Hopelijk komt het snel terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |