Jouw billenpic van de Pride mag er ook wel tussenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
Moet het nou altijd zo overdreven?!
Een furry?quote:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:39 schreef Gellarboy het volgende:
Bloter dan dit wordt het niet (want Nederland is toleranter dan Instagram.)
https://instagram.com/p/52PfB5KG9a/
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zochtquote:
You perverted freak!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zocht
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?quote:
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingen
Of ben ik dan de pervert?
Echt waar?! Hahaha.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaar
Aan de overkant van de gracht van waar wij stonden.
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stondquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt waar?! Hahaha.
Voor het Hampshire Hotel lagen we.
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stond![]()
Ik ben trots op je. Je doet t goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!
En terecht (de ophef).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Lekker representatieve film dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Kijkt lekker makkelijk weg voor de blanke heteroman, die wel enorm openminded is maar gewoon niets hoeft te zien over zwarte transvrouwen. Die hadden immers best gewoon normaal kunnen doen. Eenheidsworst, wooooooo!quote:
Ja ik vond t erg interessanrt. En dan merk je pas hoeveel van Rupauls Dragrace daar vanaf komt (mocht je dat kijken)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef Gellarboy het volgende:
Nee!
Die staat wel gewoon op Netflix.
Docu over zwarte drag houses, toch? Aanrader?
Het schijnt dus een enorm Oscar vehikel te zijn die totaal geen recht doet aan het echte verhaal en de echte mensen en dus ook niet "de oorsprong van de pride en roze zaterdag" vertelt zoals het is gebeurd. Maar goed, het is ook van fucking Roland Emmerich... veel kun je er eigenlijk ook niet van verwachten (de man maakte films als 2012, Godzilla, The day after tomorrow, white house down, 10.000BC, independence day etc etc etc).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijkt lekker makkelijk weg voor de blanke heteroman, die wel enorm openminded is maar gewoon niets hoeft te zien over zwarte transvrouwen. Die hadden immers best gewoon normaal kunnen doen. Eenheidsworst, wooooooo!.
Preciesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:35 schreef Gellarboy het volgende:
Huh, waarom moet DIE MAN deze film maken?! Gaat hij de hele bar laten ontploffen ofzo?.
.
World War Stonewall!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:39 schreef Gellarboy het volgende:
"We wooooon't take it anymoooooooooooooooooore!"
[ afbeelding ]
Ach. Het is weer een vorm van schijn tolerantie. Maar ik heb nog altijd liever dat regisseurs en bedrijven ons gebruiken op een "positieve manier" dan helemaal niet of negatief. Ook al is t alleen maar voor eigen gewin op dit moment. Small steps, small steps.quote:
Wist ik niet. Dat zou idd kunnen. Verklaart nog niet waarom ie dan zo gata rommelen met de feiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:05 schreef wonderer het volgende:
Emmerich is zelf homo, dus daar zal het wel iets mee te maken hebben.
Waarom? Ik ben voor "de beste acteur voor de rol". Als dat een trans acteur/actrice is prima. Als t dat niet is ook prima. Er ZIJN nou eenmaal minder trans acteurs/actrices in het vak. En dus statistisch gezien ook minder goede trans acteurs/actrices. Dat je ze als consultant o.i.d. mee laat werken dat snap , want zo iemand weet er gewoon qua gevoel en dergelike veel meer vanaf dat een cis ooit zal weten. Dat wil niet zegen dat het dan dus ook de beeste keuze is voor de rol.quote:Verder eens (hoewel ik toch liever heb dat trans personages (post-transitie) gespeeld worden door trans acteurs).
twitter:dylanjakemorris twitterde op donderdag 06-08-2015 om 12:28:12Marsha P Johnson is played by a cis man in the #Stonewall movie, and is billed SIX PLACES below "Woman with poodle." http://t.co/q9MF0UUnWh reageer retweet
Sorry, maar dat is echt een redelijke onzin vergelijkingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:15 schreef wonderer het volgende:
Om dezelfde reden dat Tyrion Lannister door een dwerg gespeeld wordt en niet door een acteur van normale lengte die doet alsof hij dwerg is.
Een (post-transitie) transvrouw laten spelen door een cis man versterkt het "man in a dress"-beeld dat toch al te sterk de overhand heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef Gellarboy het volgende:
Maar acteren draait toch om doen alsof?
Ik kan me wel voorstellen dat het (voor jou) dan sneller authentiek aanvoelt, bijvoorbeeld.
Misschien zijn er wel minder trans rollen...... omdat er ook minder trans in de wereld zijn! Ever think about that? En ja, dan blijft er inderdaad weinig over, maar dat is gewoon dikke vette shit voor de beroepskeuze zeg ik dan. Ik ben helemaal pro je passie volgen hoor, maar ga niet zeuren dat er zo weinig voor je is op dat gebied. You have NO entitlement whatsoever als je niet goed genoeg bent. Dat "ik ben gepasseeeeerd" gemiep vind ik echt heel tenenkrommend. Kies the best person for the job! En ja, dat is een utopie, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een (post-transitie) transvrouw laten spelen door een cis man versterkt het "man in a dress"-beeld dat toch al te sterk de overhand heeft.
Verder zijn er zat transgender acteurs die gewoon nooit aan de bak komen, omdat ze niet worden gecast in cis-rollen, en er veel te weinig trans-rollen zijn. Als die trans-rollen ook nog eens door cis acteurs worden ingevuld, blijft er wel heel weinig over.
Ze maken veelal films. Geen maatschappelijke statements. En ja als dat samen zou gaan is het een pre, maar geen must. Ik ben zeker voor het in series schrijven van dat soort rollen, om het zichtbaar te maken. Maar feit blijft dat dat soorrt rollen er niet zo veel zijn OMDAT ze er in t echte leven ook niet zo veel zijn. Het zou ook behoorlijk onrealistisch zijn als in iedere serie 5 transgenders en 7 homo's zouden zitten. Wederom: tell it like it is.quote:En je hebt gezien hoe verdomde belangrijk Laverne Cox is geweest, in haar rol in OitNB.
Ja. Dikke tieten bijvoorbeeld. En naamsbekendheid. Cash en zo.quote:Alsof er alleen maar gecast wordt op mensen die het beste kunnen acteren, laat me niet lachenEr speelt echt veel meer mee, hoor.
WAAROM NIET?!?!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ga niet op de barricaden staan en het eisen of zo.
Ik formuleer het voor mij anders:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
Je maakt het veel groter/extremer dan het is. Ik zou graag zien dat (post-transitie) trans-rollen vaker gespeeld werden door trans personen, om bovenstaande redenen. Ik ga niet op de barricaden staan en het eisen of zo.
De regiseusse ook hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik las vandaag dat die actrice uit Sense8 die die transrol vertolkt ook echt trans is. Wel tof.
Mag niet van de chirugquote:
Nog ff wachten tot alles dicht is en de nietjes niet knallen.quote:
Ja, Wachowski!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
De regiseusse ook he
1 van de.
Ik heb alleen de pilot nog maar gezien,
Ik geloof gewoon niet dat er altijd de beste persoon voor de beste rol wordt gekozen op basis van hoe goed ze kunnen acteren. Net zoals ik niet geloof dat er voornamelijk (hetero) mannen in de hogere regionen van het bedrijfsleven zitten omdat die nu eenmaal de betere kandidaat zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik formuleer het voor mij anders:
Ik zou graag zien dat (post-transitie) trans-personen een even zo gelijke kans zouden krijgen als iedere andere acteur om trans-rollen te spelen.
Kies the best person for the job.
Is dat een man van 1.90 voor een dwerg rol, dan wordt dat wat lastig en moet je t dus maar niet doen.
Is dat een blanke man die je moet gaan schminken om Martin Luther King te spelen, is dat ook wat onhandig.
Is dat een transgender die een cis rol neerzet en dat het beste kan? Kiezen.
Is dat een cis die een transgender rol super mooi neerziet. Kiezen.
Is dat een hetero die een homo geweldig vertolkt? Kies die dan.
Wellicht wat te idealistisch gedacht. Maar zowel begatieve als positieve discriminatie als entitlement verwachten, daar krijg ik echt jeuk van.
Doet nog een beetje pijn maar gaat veel beterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog ff wachten tot alles dicht is en de nietjes niet knallen.
Hoes't met pissen?
Nee. Dat is inderdaad zo gegroeid vanuit niet accepteren en dergelijke. Ik hoop dat die tijd nu over is (vast niet) en dat we nu dat soort zaken de keuze niet laten beinvloeden. DAT zou ik willen. Maar positieve discriminatie kantelt voor mij weer de andere kant op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat er altijd de beste persoon voor de beste rol wordt gekozen op basis van hoe goed ze kunnen acteren. Net zoals ik niet geloof dat er voornamelijk (hetero) mannen in de hogere regionen van het bedrijfsleven zitten omdat die nu eenmaal de betere kandidaat zijn.
Dat snap ik ook wel.quote:Ik las laatst een artikeltje over een blinde auditie voor een groot symfonisch orkest. De mensen die moesten beslissen welke nieuwe muzikanten er werden aangenomen, zaten achter een scherm en hoorden de kandidaten alleen. In plaats van 10% (of zo) vrouwen die er normaal werden aangenomen, steeg dat aantal ineens naar 30%. En dat aantal steeg naar 50% toen de kandidaten over tapijt aan kwamen lopen, zodat de "jury" het verschil tussen damesschoenen en herenschoenen niet konden horen.
De keuze voor een kandidaat is niet objectief.
Irrriteren is jeuken en dus teken van genezing wellicht?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet nog een beetje pijn maar gaat veel beterKomt wel goed. Heb nu meer last van de wonden die beginnen te irriteren (de hechtingen vooral).
Positieve discriminatie hoeft van mij ook niet hoor. Het helpt niemand als er een brakke acteur op een rol gezet wordt, al is ie dan trans.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat is inderdaad zo gegroeid vanuit niet accepteren en dergelijke. Ik hoop dat die tijd nu over is (vast niet) en dat we nu dat soort zaken de keuze niet laten beinvloeden. DAT zou ik willen. Maar positieve discriminatie kantelt voor mij weer de andere kant op.
[..]
Dat snap ik ook wel.
Nee, irriteren als in lekken en pusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Irrriteren is jeuken en dus teken van genezing wellicht?
Ohhhhhh, da's gewoon gonorroe. Welkom bij de club.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:55 schreef wonderer het volgende:
Nee, irriteren als in lekken en pus![]()
Nee ik zie (hopelijk) de fysieke kenmerken niet over t hoofd. Bij een zwarte/blanke man of een Tyrion lannister zijn die voor mij duidelijker. En redelijk onoverkomelijk. Veel duidelijker dan brede heupen of stoppels. Maar een Felicity Huffman in Transamerica, een Jared Leto in Dallas Buyers Club, een Hilary Swank in Boy's don't cry... voor MIJ zetten die een hele mooie integer goede rol neer en ik heb niet t idee dat ik naar een "guy in a dress" of iets dergelijks kijk. Maar mijn blik er op (details etc) is anders dan die van jou natuurlijk, als meer insider.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Positieve discriminatie hoeft van mij ook niet hoor. Het helpt niemand als er een brakke acteur op een rol gezet wordt, al is ie dan trans.
Dus volgens mij zijn we het wel eens wat dat betreft. Ik kreeg alleen het idee dat je de fysieke verschillen een beetje over het hoofd zag en dat vind ik juist wel belangrijk, dat dat goed in beeld gebracht wordt. Geen vent in een jurk, maar iemand die het effect van de hormonen en eventuele operaties te zien is. Geen meisje met een opgeplakte baard, of een cis jongen, maar een transman die nog niet zo'n goede baardgroei heeft en bredere heupen. Dat soort dingen. Juist omdat de goegemeente een nogal beperkt idee heeft van hoe een trans persoon eruit moet zien.
Ligt er aan wat voor sort film. Bij een belangrijke historische film als Stonewall zie ik de maatschappelijke functie er wel in ja. Bij eeen Orange is the new black wat minder. Al heeeft de rol van Laverne echt wel iets tegweeg gebracht.quote:Ik zie film en TV niet alleen als vermaak, maar ook een manier om mensen bloot te stellen aan dingen, net als boeken. En dan is het fijn als het klopt. Vergelijk het met die twee boten die in de media komen waar Gemmie uit Alphen haar mening over homo's op baseert.
Transamerica ken ik niet goed genoeg, maar zowel Leto als Swank speelden pre-transitie rollen, dus dan is het logisch dat je er geen trans persoon in zet. Daarom benadrukte ik dat ook steeds. Je laat Laverne Cox geen rol spelen zoals in Transparent, dat klopt net goed niet als een cis man in haar rol.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zie (hopelijk) de fysieke kenmerken niet over t hoofd. Bij een zwarte/blanke man of een Tyrion lannister zijn die voor mij duidelijker. En redelijk onoverkomelijk. Veel duidelijker dan brede heupen of stoppels. Maar een Felicity Huffman in Transamerica, een Jared Leto in Dallas Buyers Club, een Hilary Swank in Boy's don't cry... voor MIJ zetten die een hele mooie integer goede rol neer en ik heb niet t idee dat ik naar een "guy in a dress" of iets dergelijks kijk. Maar mijn blik er op (details etc) is anders dan die van jou natuurlijk, als meer insider.
[..]
Ligt er aan wat voor sort film. Bij een belangrijke historische film als Stonewall zie ik de maatschappelijke functie er wel in ja. Bij eeen Orange is the new black wat minder. Al heeeft de rol van Laverne echt wel iets tegweeg gebracht.
Lekker dan. Geen seks, wel een soaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ohhhhhh, da's gewoon gonorroe. Welkom bij de club..
In Transamerica wordt de rol van pre-transitie man gespeeld door een vrouw. Vaak zie je dat het gespeeld wordt door een man. Maar nu was t dus andersom. Ik vind t een mooie (en leuke) film.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Transamerica ken ik niet goed genoeg, maar zowel Leto als Swank speelden pre-transitie rollen, dus dan is het logisch dat je er geen trans persoon in zet. Daarom benadrukte ik dat ook steeds. Je laat Laverne Cox geen rol spelen zoals in Transparent, dat klopt net goed niet als een cis man in haar rol.
Het probleem is dat exact hetzelfde opgaat voor series en films met niet-blanke rollen. In Hollywood zijn die nog altijd zwaar in de minderheid. Tot op heden zijn er wel geteld zes Afro-American actrices die een oscar hebben gekregen. En in series is het aantal "zwarte" rollen nog steeds niet representatief.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel minder trans rollen...... omdat er ook minder trans in de wereld zijn! Ever think about that?
Ik kom niet aan met het feit dat er te weinig zwarte acteurs zijn. Ik kom aan met het feit dat er voor bepaalde op feiten gebaseerde films gewoonweg destijds meer blanke mensen waren dan zwarte. Dus is het realistischer blanke mensen te casten. Dat het feit DAT er meer blanke waren dan zwarten een racistische oorsprong heeft, dat is waar. But hey. It happened.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Het probleem is dat exact hetzelfde opgaat voor series en films met niet-blanke rollen. In Hollywood zijn die nog altijd zwaar in de minderheid. Tot op heden zijn er wel geteld zes Afro-American actrices die een oscar hebben gekregen. En in series is het aantal "zwarte" rollen nog steeds niet representatief.
Er is zelfs een term voor, "white-washing", waarbij zwarte personages uit het bronmateriaal (bijvoorbeeld een boek) door Hollywood zijn vervangen door blanke personages.
En kom dan niet aan met het argument dat er te weinig zwarte acteurs zijn, of dat die niet goed genoeg waren.
Als dat zo is en het duidelijk uit t boek blijkt, dan snap ik ook niet waarom ze dat niet zo gehouden hebben. Ik spreek ook helemaal niet tegen dat er whitewashing bestaat hoor en dat dat een slecht teken is. Nogmaals: tell it like it is. Show it like it is. And cast the best fittting man/woman for the job. (best fitting wil ook niet altijd zeggen best acting, er is meer dan alleen acteren nodig voor een rol)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:13 schreef wonderer het volgende:
Katniss uit de Hongerspelen was ook een POC, geloof ik (heb het zelf niet zo uit de boeken gehaald, maar dat kan aan mij liggen). Ook whitewash.
Ja ik vind dat dus behoorlijk irritant. Dat is dus wat ik bedoelde met de realistische films en tijden waarin er nou eenmaal meer blanken liepen dan zwarte mensen. Het bewust wegwassen van huidskleuren (whitewashing) vind ik stom. Het bewust "kleuren" van een film om niemand uit te sluiten ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:13 schreef wonderer het volgende:
Overigens zijn die token black people in Britse producties nog veel duidelijker. Vooral in Doctor Who, waar ook in tijden dat het niet zo logisch was om ze tegen te komen, er altijd wel precies een zwarte acteur rondliep.
Ja, met die aantekening dat ik me wel kan voorstellen dat sommige minderheden ook dit soort kleine tekens dat ze niet helemaal genegeerd worden wel fijn vinden. Dus dan maar liever wel, dat ik maar even met mijn ogen rol.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus behoorlijk irritant. Dat is dus wat ik bedoelde met de realistische films en tijden waarin er nou eenmaal meer blanken liepen dan zwarte mensen. Het bewust wegwassen van huidskleuren (whitewashing) vind ik stom. Het bewust "kleuren" van een film om niemand uit te sluiten ook.
Een beetje zoals dat ik eerder op de dag zei dat t beter is dat een reclame op een positieve manier een homo laat zien (ook al is t puur omdat ze nu hip zijn) dan dat niemand ze ziet of ze negatief gebruikt worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, met die aantekening dat ik me wel kan voorstellen dat sommige minderheden ook dit soort kleine tekens dat ze niet helemaal genegeerd worden wel fijn vinden. Dus dan maar liever wel, dat ik maar even met mijn ogen rol.
RACIST!!!!!!!!!!!!quote:Er liep een hele discussie in het musical fandom over Norm Lewis die eerst Javert speelde (die volgens het bronmateriaal zigeunerbloed had dus ook niet blank was) en daarna Phantom. Dat ging dus precies de andere kant op en ik voelde me toen wel even privileged white trash omdat een zwarte man niet paste in het beeld wat ik van die rollen had.
Ik moest trouwens ff nadenken over POC. Net als dat ik moest nadenken over TWOC in dat artikel. Al die afkortingen altijd. Ik blijgf bij LGBT hangen. Ik snap die LGBTQPRUQTGHJ toch nooitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:13 schreef wonderer het volgende:
Katniss uit de Hongerspelen was ook een POC, geloof ik (heb het zelf niet zo uit de boeken gehaald, maar dat kan aan mij liggen). Ook whitewash.
Overigens zijn die token black people in Britse producties nog veel duidelijker. Vooral in Doctor Who, waar ook in tijden dat het niet zo logisch was om ze tegen te komen, er altijd wel precies een zwarte acteur rondliep.
Ik weet niet of dat racistisch is, maar zo ja, dan accepteer ik dat maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat ik eerder op de dag zei dat t beter is dat een reclame op een positieve manier een homo laat zien (ook al is t puur omdat ze nu hip zijn) dan dat niemand ze ziet of ze negatief gebruikt worden.
[..]
RACIST!!!!!!!!!!!!
Tijdens de Pride ging Art dinges even uitleggen waar al die letters voor staan, en noemde hij de A voor Allyquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest trouwens ff nadenken over POC. Net als dat ik moest nadenken over TWOC in dat artikel. Al die afkortingen altijd. Ik blijgf bij LGBT hangen. Ik snap die LGBTQPRUQTGHJ toch nooit
I was kiddingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat racistisch is, maar zo ja, dan accepteer ik dat maar.
quote:Volgens mij zijn we het voor 90% met elkaar eens
Ik weet echt serieus niet waar de rest allemaal voor staat. Q is Queer en P is Pan en.... ik hou t allemaal niet meer bijquote:[..]
Tijdens de Pride ging Art dinges even uitleggen waar al die letters voor staan, en noemde hij de A voor Ally
Maar voor al die andere dingen weet ik niet goed wat de Nederlandse term is dus hou ik maar de Amerikaanse aan.
A = asexual, I = intersex, en met Queer/Questioning en Pan heb je het wel weer gehad, toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I was kiddingEveryone's a little bit racist sometimes
[..]
[..]
Ik weet echt serieus niet waar de rest allemaal voor staat. Q is Queer en P is Pan en.... ik hou t allemaal niet meer bij#homo #teveelhokjesenletters
De A snap ik. De Q voor Questioning ook, maar is Queer hetzelfde?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
A = asexual, I = intersex, en met Queer/Questioning en Pan heb je het wel weer gehad, toch?
Wow, dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik las vandaag dat die actrice uit Sense8 die die transrol vertolkt ook echt trans is. Wel tof.
Intersex, is als je fysiek niet 100% man of 100% vrouw bent (denk aan onduidelijk gevormde geslachtsdelen, een chromosoomafwijking zoals XXX of XX-male, syndromen als Turner, Klinefelter en androgen insensitivity etc).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De A snap ik. De Q voor Questioning ook, maar is Queer hetzelfde?
En wat is I? P weet ik ook, maar vind ik een vrij overbodige letter.
Maar dat is toch geen seksuele voorkeur?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Intersex, is als je fysiek niet 100% man of 100% vrouw bent (denk aan onduidelijk gevormde geslachtsdelen, een chromosoomafwijking zoals XXX of XX-male, syndromen als Turner, Klinefelter en androgen insensitivity etc).
Misschien zijn het allemaal seksuele identiteitenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen seksuele voorkeur?
Daarom vind ik de T in LGBT ook zo vreemd.
Want de L, de G, de B.... het zijn seksuele voorkeuren. De P ook, de Q ook, de A ook.
Wat zegt de B over je seksuele identiteit? Dan ben je biseksueel en dat is een seksuele voorkeur. Niet echt een identiteit. En de T is dat wel. De I dus ook. Dat zegt iets over wie je bent, niet waar je van houdt. Want als T of I kun je nog steeds L of H of B zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Misschien zijn het allemaal seksuele identiteiten
Sowieso!quote:
Oeiiiiiiiiiiii, dit vind ik een gevaarlijke aanname.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Dan ben je biseksueel en dat is een seksuele voorkeur. Niet echt een identiteit.
Ja ik weet het. Ik BEN homoseksueel, hetgeen een groot gedeelte van mij identitet bepaald. En mijn seksuele voorkeur IS homoseksualiteit. Beide dus. Identiteit en voorkeur.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiiiiii, dit vind ik een gevaarlijke aanname..
Hetzelfde als hetero's die zeggen dat er geen homocultuur bestaat.
Biseksualiteit zal best bij personen onderdeel van hun identiteit uit kunnen maken.
Yeah, daar zijn meer discussies over gevoerd. De T wordt ook meestal vergeten. Maar op dit moment is het handiger om een grotere groep te vormen dan apart voor hetzelfde proberen te vechten, is geloof ik de uitkomst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen seksuele voorkeur?
Daarom vind ik de T in LGBT ook zo vreemd.
Want de L, de G, de B.... het zijn seksuele voorkeuren. De P ook, de Q ook, de A ook.
Primaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, daar zijn meer discussies over gevoerd. De T wordt ook meestal vergeten. Maar op dit moment is het handiger om een grotere groep te vormen dan apart voor hetzelfde proberen te vechten, is geloof ik de uitkomst.
Zolang je maar een beetje je best doet en niet bij voorbaat al gaat jammeren dat het te moeilijk isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PrimaMaar dan moeten "ze" niet boos worden als ik weer eens een nieuwe letter vergeet!
Ik heb sowieso het idee dat er in al die groepen en tussen al die groepen al gevochten wordt en gediscrimineerd. Zijn net mensen wat dat betreft.
Disclaimer: het is traag en vaag. Maar geweldig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:54 schreef Tally het volgende:
Die serie moet ik zien dus. Mn pretty little liers en Orange is the new black zijn nu op!
De H van Hetero mag ook best naast de mijne staanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:53 schreef Gellarboy het volgende:
In Sense8 zitten een aantal scenes waarbij die transvrouw contact heeft met haar (bitch-tiran-kuthoer-slet van een) moeder en die blijft haar dan stelselmatig "Michael" noemen. Zo'n scene maakt dan zulke diepe emoties (viel 't op?.) bij me los, ik voel me dan echt enorm verbonden met zo'n karakter en meen me ook in te kunnen denken hoe zoiets voelt. Dus wat dat betreft zitten we, naar mijn gevoel, wel in hetzelfde schuitje. Mogen hun letter best naast de mijne zetten.
.
Mag je dan nog met de Olympische spelen meedoen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang je maar een beetje je best doet en niet bij voorbaat al gaat jammeren dat het te moeilijk is![]()
En ja. Net mensen![]()
Overigens, totaal iets anders, maar ik besef net dat ik minder oestrogeen in mijn lichaam heb dan de meeste cis-mannen
Hetero's zijn nooit onderdrukt, nooit uit de kast gekomen, nooit in elkaar geslagen vanwege hun geaardheid. Die mogen geen letter!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
De H van Hetero mag ook best naast de mijne staan
O, maar dan mag the N-word er bij!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hetero's zijn nooit onderdrukt, nooit uit de kast gekomen, nooit in elkaar geslagen vanwege hun geaardheid. Die mogen geen letter!.
Daar ben ik te oud voorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je dan nog met de Olympische spelen meedoen?
Ik ook, ik ookquote:
Niet trans.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Cosmo. het volgende:
Maar wat is cis? Ik snap niks meer van dit topic![]()
![]()
Cis is als je geboren wordt als een jongen of meisje, en je ook een jongen of een meisje bent. Dus geen transgender. Of "normaal" in de wiskundige zin van het woord ("dat wat het vaakste voorkomt.")quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Cosmo. het volgende:
Maar wat is cis? Ik snap niks meer van dit topic![]()
![]()
Hmm... Fascinerend.quote:Homonormativity dictates that the most worthy in the LGBT community are those that come the closest to mimicking heteronormative standards.
(...)
For example, one empirical study found that in the Netherlands, transgender people and other gender non-conforming LGBTQ people are often looked down upon within their communities for not acting "normal." Those who do assimilate often become invisible in society and experience constant fear and shame about the non-conformers within their communities.
En aan de reacties van homo's op de Canal Parade te zien, dead onquote:
Ook wel typisch Nederlands hoor. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
En aan de reacties van homo's op de Canal Parade te zien, dead on
Vind je? Als t zo is vind ik t nog best wel terechte klachten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Renesite het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)er-canal-parade.html
Stelletje zeikerds
Ik vind het zeikerds omdat ze er genoeg zelf aan kunnen doen. Dat is net zoiets als klagen over herrie van voetbalvandalisme terwijl je hier woont:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Als t zo is vind ik t nog best wel terechte klachten.
Ik verbaasde me trouwens dat er nog auto's geparkeerd stonden aan de prinsengracht. Dat de gemeente niet verplicht ze weg te zetten dat kan, maar ik zou ZELF m'n auto er niet willen laten staanIedereen stond er omheen geplakt en overheen en..... da's toch schade waiting to happen?
Vind ik bullshit wat je zegtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het zeikerds omdat ze er genoeg zelf aan kunnen doen. Dat is net zoiets als klagen over herrie van voetbalvandalisme terwijl je hier woont:
[ afbeelding ]
Je weet dat je woont aan de Prinsengracht en de auto met verplaatsen op zulke momenten.
Je hebt t dus echt niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:30 schreef Renesite het volgende:
Je weet dat deze 'festiviteiten' zijn...
Maar ik ben heel erg aanpasserig van mijzelf. Wanneer er staat in mijn straat 'u moet uw auto tussen 7-8 en 10-8 hier niet zetten dan haal ik hem 5-8 al weg
Ja precies. Is toch een redelijk normale klacht? Zeker met dit weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:38 schreef wonderer het volgende:
Dat ze pas op maandag en dinsdag gaan opruimen vind ik ook echt niet kunnen...
Je hoofdlettergebruik is Telegraaf-waardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t dus echt niet gelezen.
Ten eerste: T ging niet om die auto. Niemand klaagde over de auto. Noxch dat ie er nog stond, noch dat er mensen omheen zaten. Ik ZELF dacht "Oei, die had ik hier niet laten staan". Het hele auto goede was MIJN verhaal en niet gerelateerd aan t artikel. Misschien hadden ze m niet eens hoeven weghalen. Weet jij dat? nee. Ik ook niet. maar ik ZELF had m daar niert laten staan vanwege meutes mensen.
Ten tweede: de klacht ging niet over de pride! De klacht ging over de Rommel na de pride en hoe de gemeente die niet op kwam halen en ze dus met overvolle pisbakken voor de deur zaten opgescheept 3 dagen lang.
Je bent beroemd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Pieter. het volgende:
Ik tweette dat artikel met de opmerking dat ze een punt hebben. Staat die als link op Geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_dit_topic_uit.html
Mja, zit ook wel wat in, zoals hij het brengt. Maar daar een commerciële horecaboot aanleggen en vervolgens klakkeloos de zooi achterlaten vind ik niet kunnen.quote:Lammert heeft er weer een reactie op geschreven die wel grappig is:
http://binnenland.eenvand(...)s_stel_u_niet_zo_aan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat is het fijn, om jezelf te mogen zijn.
Ik denk ik kan t vet maken of onderstrepen, maar ik wilde er de nadruk op leggen en dit is luiheidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoofdlettergebruik is Telegraaf-waardig
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winningquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!
Onfatsoenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Pieter. het volgende:
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winning
Dat is ook weer waar. Maar soms kan ik echt blij worden van het feit dat ik op jongens val.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat 'wij' (huuuuuuuu!.) een zoveel bredere blik op de wereld hebben. Als ik dingen lees als "de heteromaatschappij bestaat helemaal niet" of "er is geen homocultuur" dan ben ik ZO blij dat ik niet zo'n beperkt wereldbeeld heb (disclaimer: al zullen er uiteraard ook bergen met hetero's zijn die niet zo denken en homo's die toch zo denken.
.). Dat vind ik wel leuk aan homo zijn.
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!
Heb je volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef wonderer het volgende:
Al is het natuurlijk wel een beetje "alle aziaten lijken op elkaar", wat de Aziaten zelf helemaal niet vinden. Als je er middenin zit, zie je de verschillen veel beter dan als je af en toe naar binnen gluurt.
Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in.
Al zal ik nooit ontkennen dat Aziaten hun eigen cultuur hebben (ook binnen Nederland).
Ik snapte wat je bedoelde, maar trok de vergelijking door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef wonderer het volgende:
Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:24 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
"Normale vrienden."
Een museum beroven in drag en ontsnappen via de Canal Parade. Zo lekker gewoon..
Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil volgend jaar echt de pride meer bezoeken
Ja. Ik ben enkel naar de botentocht en de feesten tot 12 uur erna geweest. Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?
Was je in je eentje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.
Met een vriend.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:50 schreef Gellarboy het volgende:
Ha, deze jongen is onderweg naar ons huis!.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_bladblazer.html
Hij is welkom..
hier is geen sprake van homofobie bij, daar zij zelf homo zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
AT5 reaguurder:
"Ik snap die bewoners van de prinsengracht. Dit is een achterlijk gebeuren. Ik heb een neef die 26 jaar met een man samen woont, dus echt wel homo is, draaien niet met hun reet en geen raar stemmetje, zij zijn echt anti Gay Pride, net als meerdere kennissen van hun. Het standpunt van hun is wij zijn niet bijzonder, de deelnemers aan de Pride proberen dit wel uitgedragen. Zij zien het als provoceren naar de maatschappij. Daarbij is het motto hun, ik val op mannen en niet op verwijfde pisnichten, dan kan ik wel met een vrouw gaan samenwonen. En voor de rest gaat schreeuwen, hier is geen sprake van homofobie bij, daar zij zelf homo zijn."
Nee, die klinken inderdaad helemaal niet als zelfhatende homofoben, nee..
M'n scharrel zegt dat dat t eerste is wat ie wil doen als ie in NL is: I wanna fuck you in a bar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winning
Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een Chineesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel een beetje "alle aziaten lijken op elkaar", wat de Aziaten zelf helemaal niet vinden. Als je er middenin zit, zie je de verschillen veel beter dan als je af en toe naar binnen gluurt.
En Irak Iran etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een ChineesDan lijken Europeanen veel meer op elkaar.
Toch typisch dat "de homo" in een film altijd de vrouwelijke nichterige is en dat "men" dat ook altijd zo wil zien. Maar dat "de homo" in het echte leven een "normale rustige kerel" moet zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind dat sowieso niet Klaassen's sterkste punt. Als Nederland iets te zeuren wil hebben over een kwalijke stereotypering van homo's dan mogen ze eerder bij hem aan de bel trekken dan bij Gordon (maar ze mogen het alsnog niet!.).
[ afbeelding ]
(Ik vind 'm overigens in Chez Nous wel heel leuk.)
Thanks for proving my pointquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een ChineesDan lijken Europeanen veel meer op elkaar.
Precies. Azie is ZO groot dan je nauwelijks kan spreken over "alle Aziaten doen..."quote:
Ja ik krikte onze samenhang van 90% naar 91%quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik krikte onze samenhang van 90% naar 91%
Is al weer een tijd geleden ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten maar weer eens meeten of zo, kijken of het in het echt net zo gaat
Ja, twee jaar terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is al weer een tijd geleden ja.
Geloof op eeen pride toen even? Met Theatermama.
Klopt jaquote:
En alsof iedere nicht into watersport isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:02 schreef Gellarboy het volgende:
"ik val op mannen en niet op verwijfde pisnichten, dan kan ik wel met een vrouw gaan samenwonen."
Het is trouwens niet alleen homofoob, maar ook nog eens seksistisch (vrouw = pisnicht).
quote:
Super knusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Club Church. Voor een gezellig avondje neuken met gelijk gestemden.
De was doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend, homo's?
Vanavond sporten en sushi eten met de ex Buuf terwijl we OITNB kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een "date"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
quote:
Die skipt leg day nietquote:
Omdat ik er 0,0 van verwacht. Dude had me bijna anderhalf jaar geleden een keer een bericht gestuurd en paar dagen terug weer. Hij stelde al vrij snel voor om iets te gaan drinken of zo en ik vond het wel best, maar daarna werd ie een beetje pushy qua facebook/whatsapp vragen en alles.quote:
Ja, dat vind ik dus juist niet zo mooiquote:
Ah, zo'n datequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik er 0,0 van verwacht. Dude had me bijna anderhalf jaar geleden een keer een bericht gestuurd en paar dagen terug weer. Hij stelde al vrij snel voor om iets te gaan drinken of zo en ik vond het wel best, maar daarna werd ie een beetje pushy qua facebook/whatsapp vragen en alles.
We hebben weinig gemeen, verder, maar ik zie wel. Ben ik in ieder geval de deur even uit zondag.
Paar weken terug afgesproken met een gozer die heel wat interessanter was, dat moet ik wel even warm houden.
Mja, over 20 min of zo denk ikquote:
Ik sta overal voor openquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Gellarboy het volgende:
Met die insteek wordt het sowieso niks denk ik. Misschien wordt het wel onwijs leuk.
Ik wel, stevige benenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus juist niet zo mooi
1 grote brok spierwit lichtgevend vlees.
Ik ben meer een chest guy.quote:
Niet te ver open staan he. Denk aan je nietjes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sta overal voor openMaar ik verwacht er niet zo veel van. Ik hou jullie op de hoogte
Shut up, lachen doet pijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te ver open staan he. Denk aan je nietjes!
vandaag even naar de markt en tussendoor wat netflix en vanavond naar de griek. En zondag sportschool en pootjes geven/vakantieverhalen horen van ouders. Saaiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Grind pakt toch gewoon een X-aantal mannen die het dichtst bij zijn? Of dat nou 20 meter of 20 kilometer is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:24 schreef Alvi het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje een leuke app, waar je ook tenminste echt eens iets bij elkaar kent scharrelen? Bullchat laat maar, () Planetromeo coole site maar het leid maar tot weinig helaas... Grindr heeft hier geen nut woon vrij afgelegen
![]()
Dus iemand nog een idee?
Ben jij de bottom??quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n scharrel zegt dat dat t eerste is wat ie wil doen als ie in NL is: I wanna fuck you in a bar!
Uhm. Ok. Prima. Wat jij wil schatje.
Woon in het grensgebied, maakt het allemaal wat anders. En bovenal is het vaak een hoop gezever, maar eens gewoon afspreken dan zijn ze ineens foetsie. OF je krijgt van die ellenlange Whatsapp gesprekken, waarbij ondervraging door de recherche nog een eitje bij is, en dan uiteindelijk weer hetzelfde effect. Ben meer van gewoon ontmoeten en we zien wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Grind pakt toch gewoon een X-aantal mannen die het dichtst bij zijn? Of dat nou 20 meter of 20 kilometer is...
Dudesnude? Scruff? Fok? Verhuizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:49 schreef Alvi het volgende:
[..]
Woon in het grensgebied, maakt het allemaal wat anders. En bovenal is het vaak een hoop gezever, maar eens gewoon afspreken dan zijn ze ineens foetsie. OF je krijgt van die ellenlange Whatsapp gesprekken, waarbij ondervraging door de recherche nog een eitje bij is, en dan uiteindelijk weer hetzelfde effect. Ben meer van gewoon ontmoeten en we zien wel wat er gebeurt.
Zal eens naar de eerste twee kijken, bedankt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:14 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dudesnude? Scruff? Fok? Verhuizen?
Zoek je gewoon seks of een relatie?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:53 schreef Alvi het volgende:
[..]
Zal eens naar de eerste twee kijken, bedankt.
Overigens had ik tot een jaar of twee geleden wel altijd leuk contact en soms eens een afspraakje. Toch tegenwoordig moet alles eerst via Whatsapp, of andere kanalen en heb gewoon ergens ook geen zin om daar eerst dagen mee bezig te moeten zijn.
Tijdje terug ook, hele avond een gesprek met eentje gevoerd,wat voor mij een prestatie is (via Whatsapp). Zegt hij de volgende ochtend via Whatsapp maak eens een selfie van je. Had die nacht maar wat slecht geslapen, ongeschoren moest eigenlijk ook naar de kapper.
Dus ik met mijn brakke camera, in de spiegel een foto gemaakt, zag er niet uit natuurlijk. Stuur die naar hem toe, reactie daarop, je ziet er oud op. En niets meer van gehoord.
En zo gaat dat iedere keer, hoop moeite erin steken via Whatsapp en dan na een paar dagen poef zijn ze verdwenen, zucht.
Ben daar ook helemaal niet zo naar op zoek, gebeurt dat, dan is hartstikke tof. maar neen, gewoon ontmoeten, dingen doen en als het op seks aankomt verder ook prima. Maar niet dat geforceerde. En ergens enorme haast mee hebben, alles op zijn tijd. Dat zie je ook met de gesprekken op die sites,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Zoek je gewoon seks of een relatie?
Want misschien zijn al die dating-apps ook niet *de* manier om de Man Van Je Leven te vinden, als zoiets al bestaat. Het is natuurlijk niet uitgesloten dat je op die manier een leuke kerel vindt, maar wat ik zo hoor in mijn omgeving zijn Grindr e.d. vooral handig om aan een ONS te komen.
En iedereen presenteert zichzelf en selecteert anderen op een nogal oppervlakkige manier, namelijk in de vorm van een foto + wat stats. Alsof het daarom gaat. Zaken als leeftijd, lichaamsbeharing, haarkleur en penislengte zijn echt niet het belangrijkste, in een duurzame liefdevolle relatie.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:50 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ben daar ook helemaal niet zo naar op zoek, gebeurt dat, dan is hartstikke tof. maar neen, gewoon ontmoeten, dingen doen en als het op seks aankomt verder ook prima. Maar niet dat geforceerde. En ergens enorme haast mee hebben, alles op zijn tijd.
Tsja, als je naar de MacDonalds gaat, dan moet je geen drie-Michelin-sterren-zesgangen-diner verwachten.quote:Dat zie je ook met de gesprekken op die sites,
-Hi/Hoi/hello.
-Hoe gaat hij?/alles lekker gast?
-Wat voor werk doe je?/Wat zoek je?
9/10 keer gaan de gesprekken zo, dan ben ik al verveeld. En dat oppervlakkige is enkel erger geworden lijkt het sinds de apps voor de mobiele telefoon. Maar dan nog ben niet in eerste instantie op zoek naar een relatie. Dat gebeurt van zelf wel, als het klikt met iemand. Heb Grindr nu al meerdere keren gebruikt en niets echt helemaal niets, en Jack'd idem dito.
Ik ken mensen die het ook als een soort Bol.com zien voor mannen. Een catalogus waar je een leuk model kunt uitzoeken, maar vergeten dat ze zelf dan ook maar een artikel zijn in die catalogus.quote:Wat vaak het probleem is, dat men oude foto's gebruikt, zich beter voor doet dan de werkelijkheid en zelf enorme hoge eisen stelt, terwijl ze zelf niet eens iets voorstellen.
Zilver inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:38 schreef Peter het volgende:
Deze Twee zwemmers hebben goud behaald ( met nog 2 vrouwen..)
Zwemmersquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:38 schreef Peter het volgende:
Deze Twee zwemmers hebben goud een medaille behaald ( met nog 2 vrouwen..)
quote:This week, New Yorkers woke up to find Calvin Klein Jeans' new fall campaign, which features a gay couple for the first time in the brand's history, posted on one of the biggest billboards in the city.
The picture, lensed by Mario Sorrenti, shows models Reid Rohling and Ethan James Green entwined, visibly about to lock lips, while a suggestive text conversation appears on the corner of the frame. The image was chosen to appear on the brand's most visible advertising space, at the corner of Houston Street and Lafayette Street, which is one of the busiest intersections in Manhattan.
Bron: http://www.out.com/2015/8(...)t-billboard-new-york
Ik heb wel leuke/goeie ervaringen met OKCupid. Da's wat meer op relaties en minder op seks gericht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:53 schreef Alvi het volgende:
[..]
Zal eens naar de eerste twee kijken, bedankt.
Overigens had ik tot een jaar of twee geleden wel altijd leuk contact en soms eens een afspraakje. Toch tegenwoordig moet alles eerst via Whatsapp, of andere kanalen en heb gewoon ergens ook geen zin om daar eerst dagen mee bezig te moeten zijn.
Tijdje terug ook, hele avond een gesprek met eentje gevoerd,wat voor mij een prestatie is (via Whatsapp). Zegt hij de volgende ochtend via Whatsapp maak eens een selfie van je. Had die nacht maar wat slecht geslapen, ongeschoren moest eigenlijk ook naar de kapper.
Dus ik met mijn brakke camera, in de spiegel een foto gemaakt, zag er niet uit natuurlijk. Stuur die naar hem toe, reactie daarop, je ziet er oud op. En niets meer van gehoord.
En zo gaat dat iedere keer, hoop moeite erin steken via Whatsapp en dan na een paar dagen poef zijn ze verdwenen, zucht.
Dit dus.quote:
Misschien moet je wat meer lachen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pfft. Ik ben oud geworden.
Wat je zegt, maar voor mij is het lastig om via Facebook/Twitter/Instagram te gaan werken. Heb het allereerst niet eens. En kan daar nooit te persoonlijk zijn, wat het wat lastiger maakt. Denk dat zovelen het als een soort, catalogus gebruiken, voorheen had je vaak meer tekst in het profiel nu hooguit een foto. Kijk voorheen moest men achter een PC schuiven nu swipen ze overal doorheen, kijkend naar enkel de foto's. voor mij werkt het anders,quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
[..]
Tsja, als je naar de MacDonalds gaat, dan moet je geen drie-Michelin-sterren-zesgangen-diner verwachten.
[..]
Ik ken mensen die het ook als een soort Bol.com zien voor mannen. Een catalogus waar je een leuk model kunt uitzoeken, maar vergeten dat ze zelf dan ook maar een artikel zijn in die catalogus.
Persoonlijk denk ik dat iedere andere vorm dan Grindr (en vergelijkbare dating app) beter is. Dus (om het ff online te houden) dat je beter een leuke jongen kunt volgen/aanspreken op Facebook/Twitter/Instagram, omdat dan in ieder geval dat pik/date-gerichte een beetje af is. En je een wat breder beeld van iemand hebt dat alleen maar een foto met wat stats.
Of gewoon ouderwets oogcontact maken bij de Albert Heijn.
Check ik die dan ook maar eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke/goeie ervaringen met OKCupid. Da's wat meer op relaties en minder op seks gericht.
Ja idd zegquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor mij ook
Welke FOK!ker heb jij aan de haak geslagen dan?
Niemand meer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Voor mij ook
Welke FOK!ker heb jij aan de haak geslagen dan?
Ah joh, niet dat mijn postgeschiedenis nou zo intelligent overkomt. In DM's kun je veel goedmakenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:39 schreef Alvi het volgende:
Het lijkt mij niet zo handig om een user alhier aan de haak te slaan. En bovenal, zijn mijn gedragingen op FOK! erg verschillend. Dat is wel een beetje een ding, niemand krijgt echt een hoogte van mij en waar ik mij mee bezig houd
Ik niet!quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:44 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik wil een lijst van alle [homo]'s die het met elkaar hebben gedaan.
I hope soquote:Op zondag 9 augustus 2015 01:12 schreef Cosmo. het volgende:
Ah joh, niet dat mijn postgeschiedenis nou zo intelligent overkomt. In DM's kun je veel goedmaken
Weinig eigenlijk... op de een of andere manier is het op FOK! makkelijker. Je kan via de potgeschiedenis interesses meten en gedragingen zien. En als ze lopen te trollen weet je gelijk dat hij daar ook tegen kan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Wat een opgewonden bedrijvigheid hier!.
Al mijn relaties zijn online ontstaan. Nooit in 't wild.. Zag wel ooit hier op Fok een foto van een vent voorbij komen waarbij ik dacht: "die moet ik hebben". Inmiddels zijn we getrouwd en 12 jaar verder.
. Zijn jullie wel eens relatiewaardige homo's in de supermarkt (oid) tegen gekomen dan?
Ook allemaal online, heb echt nog nooit iets in het wild gevonden. Kom zelf ook niet op plaatsen waar men zich als gay bevind. Er zit hier wel aan de kassa echt een typische homootje van 16, schattig dat weer wel maar daar heb je niet zoveel aanquote:Op zondag 9 augustus 2015 10:59 schreef Gellarboy het volgende:
Wat een opgewonden bedrijvigheid hier!.
Al mijn relaties zijn online ontstaan. Nooit in 't wild.. Zag wel ooit hier op Fok een foto van een vent voorbij komen waarbij ik dacht: "die moet ik hebben". Inmiddels zijn we getrouwd en 12 jaar verder.
. Zijn jullie wel eens relatiewaardige homo's in de supermarkt (oid) tegen gekomen dan?
Nice. Dank je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:00 schreef Gellarboy het volgende:
wonderer (en de rest), onwijs "leuk"/interessant artikel: http://www.theguardian.co(...)ave?CMP=share_btn_fb
Wat je ook nog kunt proberen is meetup.com en kijken of er een leuke meetup is in de buurt. Leer je in ieder geval IRL mensen kennen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:13 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ook allemaal online, heb echt nog nooit iets in het wild gevonden. Kom zelf ook niet op plaatsen waar men zich als gay bevind. Er zit hier wel aan de kassa echt een typische homootje van 16, schattig dat weer wel maar daar heb je niet zoveel aan
Wat ik wel denk is dat de apps voor de mobile telefoon het echte internet daten een beetje kapot maken. Voorheen moest je ervoor op een website, en dan ging je ook nog eens rondkijken. Nu legt men tegenwoordig de telefoon langs hun, en wachten maar.
JA!!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
best een 'ehmahgawd' momentquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Stel je voor dat je als kind kunt teruglezen hoe je ouders elkaar hebben leren kennen.
Die zijn er al plenty hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
Ah, zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk van dit topic, niet heel Fok.
Mij ook.quote:
En als hij ook nog eens die rol een beetje vervult binnen een relatie, is het helemaal mooi. Hoor dat overal, ja hij moet wel mannelijk/sportief zijn en vooral, vooral straight acting want dat ben ik zelf ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mij ook.
Die superstoere beren staan net zo lang voor de spiegel om hun look te perfectioneren. Als een feminiene jongen lekker in z'n vel zit is hij mans genoeg voor mij.
Asiansquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
Echt jongen. "Straight acting". En vooral ook "NO ASIANS!!!!!!!!!!".
Zelfs al IS dat je voorkeur, het zou ietsje (pietsje) chiquer zijn om hem niet te etaleren.
Dat.quote:
Patrick kan toch prima voor een Thai doorquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:31 schreef Renesite het volgende:
Gewoon jezelf zijn jonge
Maar nee, Asians is niet mijn ding!
Sommige wel, sommige niet (in my case).quote:
Twee thai'en in eenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Patrick kan toch prima voor een Thai door
Meer omdat ik Asians in het hokje 'klein dun en iel' laat vallen. Maar als ik een schattige spleetoogke zie lopen kan ik op dat moment wel wat anders denkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet.
Ik val ook niet op alle beren en ook niet op alle twinks.
Die vraag krijg ik op Scruff wel eens: "Do you like bears?"
Ja, maar dat is geen garantie dat ik ook op jou val. (Sorry.)
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook zo'n ding op datingprofielen tegenwoordig. Eindeloze lijstjes met wat ze allemaal níet willen. Ja, weeeeergaloos interessant allemaal hoor, maar wat wil je nou eigenlijk wél?
"No Lady Gaga fans."
Zou je de liefde van je leven nou echt direct laten lopen als hij van commerciële popmuziek houdt? Je kunt er maar een ding van maken.
Echt? Val je op typetjes?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.
Niet gelijk alles negatief opvatten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Cosmo.quote:
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Cosmo..
Patrick is je man, als ik het goed lees?
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Dat is interessant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
we gaan in september ons als partners laten registreren.
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is interessant!
Waarom een partnerschap en geen trouwerij?
Hebben wij elkaar nooit gezien?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)
Patrick is mijn aanstaande () we gaan in september ons als partners laten registreren.
Dat kan dat kan... ligt er aan in hoeverre je infiltreert in de lifestyle.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen..
Negativequote:
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Renesite het volgende:
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.
'We did it our way'
Hoe oud is 'ie, 42?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:54 schreef Cosmo. het volgende:
Een of andere bejaarde kerel spreekt me aan op Grindr met mijn naam, maar ik heb mijn naam helemaal nergens staan. Hoe weet hij dit?
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!.
Ja maar ik heb al een vader. Moet je dat zeggen. Hebben ze vást niet van terug!quote:
Waarom vind je dat belangrijk dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:57 schreef Renesite het volgende:
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.
principequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat belangrijk dan?
Die Egyptenaren en de Irakezen zoeken het maar lekker uit hoor.
Of wil je emigreren?
Afrika maar zijn wel leuk ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn Marokkanen eigenlijk wel arabieren?
Anyway, ik reken 't goed..
Dat doe ik ook niet en zelfs mijn ouders ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:07 schreef Renesite het volgende:
principe
Net als 'geen orgaandonor'. Ik mag immers ook geen bloeddoneren.
Oh leuk! Was een goede videoquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:16 schreef Gellarboy het volgende:
Ander binnenlands nieuws! Kunt u zich nog herinneren dat ik vorige zomer een videoclip geproduceerd heb voor een zanger uit New York? Er komen binnenkort remixen uit voor die single en ik heb dit weekend 19 uur gewerkt ([ afbeelding ]) om de REMIX VIDEO in elkaar te flansen. *drumroll* Nou, hou je vast... Het is mooiste wat ik ooit gemaakt heb!!! Ben er A-PEN-TROTS op..
Het staat al op Vimeo, mag de link alleen pas delen als de tracks op iTunes zijn toegevoegd.
Dank!quote:
Oooh, ik ken iemand die heeft echt van dat soort eisen. Naast allemaal vrij specifieke uiterlijke kenmerken, ook allemaal praktische randvoorwaarden, die echt helemaal *niets* te maken hebben met een (liefdevolle) relatie. Zoals wel of niet in het bezit van een fiets en een auto met trekhaak.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook zo'n ding op datingprofielen tegenwoordig. Eindeloze lijstjes met wat ze allemaal níet willen. Ja, weeeeergaloos interessant allemaal hoor, maar wat wil je nou eigenlijk wél?
"No Lady Gaga fans."
Zou je de liefde van je leven nou echt direct laten lopen als hij van commerciële popmuziek houdt? Je kunt er maar een ding van maken.
Alsof ik dat niet weet, en dat ook niet prima vind.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Gellarboy het volgende:
Grindr is denk ik het platste plat(whehe)form van allemaal. Afstand doet immers niet ter zake voor een gezellig kletspraatje. Die app draait maar om één ding (hint: ze hebben 't niet Chatr genoemd).
Was leuk, beetje saai hedendaags er gebeurt niets meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:41 schreef Gellarboy het volgende:
En PlanetRomeo is natuurlijk geweeeeeeeeeldig.. #HelpDirkDeZomerDoor
Ga er vanuit dat iedereen kijkt naar mensen die binnen een zekere bandbreedte ongeveer net zo mooi of lelijk zijn als zijzelf. Dus als je zelf een 6'je bent, dan kijk je naar mensen tussen de 5,5 en de 6,5.quote:
Ga jij eens gauw je mond spoelen!quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef Alvi het volgende:
Was leuk, beetje saai hedendaags er gebeurt niets meer
Heb altijd knappe ventjes gehad maar met andere gebreken, doet er verder niet aan toe. Wat mij gewoon opvalt is dat men heel erg kijkt naar heel mannelijk... In het echt ben ik zeer mannelijk heb jaren in een bepaald wereldje meegedraaid dus dat zit wel goed. Maar thuis ben ik gewoon mijzelf, en niets anders. Ik ben gewoon niet mannelijk, ook nooit willen zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat iedereen kijkt naar mensen die binnen een zekere bandbreedte ongeveer net zo mooi of lelijk zijn als zijzelf. Dus als je zelf een 6'je bent, dan kijk je naar mensen tussen de 5,5 en de 6,5.
Statisch gezien zijn er veel mensen die "gemiddeld" scoren. Dus als je zelf gemiddeld mooi/lelijk bent, dan heb je geluk, want er zijn veel mensen met een vergelijkbare score.
Als je heel knap bent of heel lelijk, dan zijn er minder mensen die jouw in bandbreedte vallen. Dus dan is het of lastiger om iemand te vinden, of je moet je eisen bij stellen, je bandbreedte vergroten. Dus als je heel knap bent, dan ook met lelijkere mensen daten, of je als je heel lelijk bent, met mensen die mooier zijn dan jij zelf.
Maar de grote middengroep, die snappen dat niet. Die willen niet met een hele knappe ("want dat kan toch niets worden"), terwijl ze zich te goed voelen voor de lelijkerds.
En daardoor kan het gebeuren dat de hele mooie mensen en de hele lelijke mensen elkaar vinden.![]()
![]()
En de middengroep begrijpt daar dan niets van. "Hoe kan het dat zo'n griezel en zo'n schoonheid voor elkaar vallen?!". Nou, statistiek dus. (
)
Dus als je echt heel lelijk bent, dan moet je juist voor de super-knappe mannen gaan.
Watskegeburt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je mond spoelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |