En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winningquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!
Onfatsoenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Pieter. het volgende:
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winning
Dat is ook weer waar. Maar soms kan ik echt blij worden van het feit dat ik op jongens val.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat 'wij' (huuuuuuuu!.) een zoveel bredere blik op de wereld hebben. Als ik dingen lees als "de heteromaatschappij bestaat helemaal niet" of "er is geen homocultuur" dan ben ik ZO blij dat ik niet zo'n beperkt wereldbeeld heb (disclaimer: al zullen er uiteraard ook bergen met hetero's zijn die niet zo denken en homo's die toch zo denken.
.). Dat vind ik wel leuk aan homo zijn.
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!
Heb je volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef wonderer het volgende:
Al is het natuurlijk wel een beetje "alle aziaten lijken op elkaar", wat de Aziaten zelf helemaal niet vinden. Als je er middenin zit, zie je de verschillen veel beter dan als je af en toe naar binnen gluurt.
Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in.
Al zal ik nooit ontkennen dat Aziaten hun eigen cultuur hebben (ook binnen Nederland).
Ik snapte wat je bedoelde, maar trok de vergelijking door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef wonderer het volgende:
Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:24 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
"Normale vrienden."
Een museum beroven in drag en ontsnappen via de Canal Parade. Zo lekker gewoon..
Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil volgend jaar echt de pride meer bezoeken
Ja. Ik ben enkel naar de botentocht en de feesten tot 12 uur erna geweest. Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?
Was je in je eentje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.
Met een vriend.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:50 schreef Gellarboy het volgende:
Ha, deze jongen is onderweg naar ons huis!.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_bladblazer.html
Hij is welkom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |