Nice. Dank je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:00 schreef Gellarboy het volgende:
wonderer (en de rest), onwijs "leuk"/interessant artikel: http://www.theguardian.co(...)ave?CMP=share_btn_fb
Wat je ook nog kunt proberen is meetup.com en kijken of er een leuke meetup is in de buurt. Leer je in ieder geval IRL mensen kennen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:13 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ook allemaal online, heb echt nog nooit iets in het wild gevonden. Kom zelf ook niet op plaatsen waar men zich als gay bevind. Er zit hier wel aan de kassa echt een typische homootje van 16, schattig dat weer wel maar daar heb je niet zoveel aan
Wat ik wel denk is dat de apps voor de mobile telefoon het echte internet daten een beetje kapot maken. Voorheen moest je ervoor op een website, en dan ging je ook nog eens rondkijken. Nu legt men tegenwoordig de telefoon langs hun, en wachten maar.
JA!!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
best een 'ehmahgawd' momentquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Stel je voor dat je als kind kunt teruglezen hoe je ouders elkaar hebben leren kennen.
Die zijn er al plenty hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
Ah, zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk van dit topic, niet heel Fok.
Mij ook.quote:
En als hij ook nog eens die rol een beetje vervult binnen een relatie, is het helemaal mooi. Hoor dat overal, ja hij moet wel mannelijk/sportief zijn en vooral, vooral straight acting want dat ben ik zelf ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mij ook.
Die superstoere beren staan net zo lang voor de spiegel om hun look te perfectioneren. Als een feminiene jongen lekker in z'n vel zit is hij mans genoeg voor mij.
Asiansquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
Echt jongen. "Straight acting". En vooral ook "NO ASIANS!!!!!!!!!!".
Zelfs al IS dat je voorkeur, het zou ietsje (pietsje) chiquer zijn om hem niet te etaleren.
Dat.quote:
Patrick kan toch prima voor een Thai doorquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:31 schreef Renesite het volgende:
Gewoon jezelf zijn jonge
Maar nee, Asians is niet mijn ding!
Sommige wel, sommige niet (in my case).quote:
Twee thai'en in eenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Patrick kan toch prima voor een Thai door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |