Nice. Dank je wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:00 schreef Gellarboy het volgende:
wonderer (en de rest), onwijs "leuk"/interessant artikel: http://www.theguardian.co(...)ave?CMP=share_btn_fb
Wat je ook nog kunt proberen is meetup.com en kijken of er een leuke meetup is in de buurt. Leer je in ieder geval IRL mensen kennen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:13 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ook allemaal online, heb echt nog nooit iets in het wild gevonden. Kom zelf ook niet op plaatsen waar men zich als gay bevind. Er zit hier wel aan de kassa echt een typische homootje van 16, schattig dat weer wel maar daar heb je niet zoveel aan
Wat ik wel denk is dat de apps voor de mobile telefoon het echte internet daten een beetje kapot maken. Voorheen moest je ervoor op een website, en dan ging je ook nog eens rondkijken. Nu legt men tegenwoordig de telefoon langs hun, en wachten maar.
JA!!quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
best een 'ehmahgawd' momentquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Stel je voor dat je als kind kunt teruglezen hoe je ouders elkaar hebben leren kennen.
Die zijn er al plenty hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als we hetero's waren, dan waren er nu al Fok! kinderen geweest.
Ah, zo.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk van dit topic, niet heel Fok.
Mij ook.quote:
En als hij ook nog eens die rol een beetje vervult binnen een relatie, is het helemaal mooi. Hoor dat overal, ja hij moet wel mannelijk/sportief zijn en vooral, vooral straight acting want dat ben ik zelf ook.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mij ook.
Die superstoere beren staan net zo lang voor de spiegel om hun look te perfectioneren. Als een feminiene jongen lekker in z'n vel zit is hij mans genoeg voor mij.
Asiansquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
Echt jongen. "Straight acting". En vooral ook "NO ASIANS!!!!!!!!!!".
Zelfs al IS dat je voorkeur, het zou ietsje (pietsje) chiquer zijn om hem niet te etaleren.
Dat.quote:
Patrick kan toch prima voor een Thai doorquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:31 schreef Renesite het volgende:
Gewoon jezelf zijn jonge
Maar nee, Asians is niet mijn ding!
Sommige wel, sommige niet (in my case).quote:
Twee thai'en in eenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Patrick kan toch prima voor een Thai door
Meer omdat ik Asians in het hokje 'klein dun en iel' laat vallen. Maar als ik een schattige spleetoogke zie lopen kan ik op dat moment wel wat anders denkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet.
Ik val ook niet op alle beren en ook niet op alle twinks.
Die vraag krijg ik op Scruff wel eens: "Do you like bears?"
Ja, maar dat is geen garantie dat ik ook op jou val. (Sorry.)
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook zo'n ding op datingprofielen tegenwoordig. Eindeloze lijstjes met wat ze allemaal níet willen. Ja, weeeeergaloos interessant allemaal hoor, maar wat wil je nou eigenlijk wél?
"No Lady Gaga fans."
Zou je de liefde van je leven nou echt direct laten lopen als hij van commerciële popmuziek houdt? Je kunt er maar een ding van maken.
Echt? Val je op typetjes?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.
Niet gelijk alles negatief opvatten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Cosmo.quote:
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Cosmo..
Patrick is je man, als ik het goed lees?
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Dat is interessant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
we gaan in september ons als partners laten registreren.
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is interessant!
Waarom een partnerschap en geen trouwerij?
Hebben wij elkaar nooit gezien?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)
Patrick is mijn aanstaande () we gaan in september ons als partners laten registreren.
Dat kan dat kan... ligt er aan in hoeverre je infiltreert in de lifestyle.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen..
Negativequote:
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Renesite het volgende:
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.
'We did it our way'
Hoe oud is 'ie, 42?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:54 schreef Cosmo. het volgende:
Een of andere bejaarde kerel spreekt me aan op Grindr met mijn naam, maar ik heb mijn naam helemaal nergens staan. Hoe weet hij dit?
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!.
Ja maar ik heb al een vader. Moet je dat zeggen. Hebben ze vást niet van terug!quote:
Waarom vind je dat belangrijk dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:57 schreef Renesite het volgende:
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.
principequote:Op zondag 9 augustus 2015 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom vind je dat belangrijk dan?
Die Egyptenaren en de Irakezen zoeken het maar lekker uit hoor.
Of wil je emigreren?
Afrika maar zijn wel leuk ja.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn Marokkanen eigenlijk wel arabieren?
Anyway, ik reken 't goed..
Dat doe ik ook niet en zelfs mijn ouders ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:07 schreef Renesite het volgende:
principe
Net als 'geen orgaandonor'. Ik mag immers ook geen bloeddoneren.
Oh leuk! Was een goede videoquote:Op zondag 9 augustus 2015 17:16 schreef Gellarboy het volgende:
Ander binnenlands nieuws! Kunt u zich nog herinneren dat ik vorige zomer een videoclip geproduceerd heb voor een zanger uit New York? Er komen binnenkort remixen uit voor die single en ik heb dit weekend 19 uur gewerkt ([ afbeelding ]) om de REMIX VIDEO in elkaar te flansen. *drumroll* Nou, hou je vast... Het is mooiste wat ik ooit gemaakt heb!!! Ben er A-PEN-TROTS op..
Het staat al op Vimeo, mag de link alleen pas delen als de tracks op iTunes zijn toegevoegd.
Dank!quote:
Oooh, ik ken iemand die heeft echt van dat soort eisen. Naast allemaal vrij specifieke uiterlijke kenmerken, ook allemaal praktische randvoorwaarden, die echt helemaal *niets* te maken hebben met een (liefdevolle) relatie. Zoals wel of niet in het bezit van een fiets en een auto met trekhaak.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook zo'n ding op datingprofielen tegenwoordig. Eindeloze lijstjes met wat ze allemaal níet willen. Ja, weeeeergaloos interessant allemaal hoor, maar wat wil je nou eigenlijk wél?
"No Lady Gaga fans."
Zou je de liefde van je leven nou echt direct laten lopen als hij van commerciële popmuziek houdt? Je kunt er maar een ding van maken.
Alsof ik dat niet weet, en dat ook niet prima vind.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:39 schreef Gellarboy het volgende:
Grindr is denk ik het platste plat(whehe)form van allemaal. Afstand doet immers niet ter zake voor een gezellig kletspraatje. Die app draait maar om één ding (hint: ze hebben 't niet Chatr genoemd).
Was leuk, beetje saai hedendaags er gebeurt niets meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:41 schreef Gellarboy het volgende:
En PlanetRomeo is natuurlijk geweeeeeeeeeldig.. #HelpDirkDeZomerDoor
Ga er vanuit dat iedereen kijkt naar mensen die binnen een zekere bandbreedte ongeveer net zo mooi of lelijk zijn als zijzelf. Dus als je zelf een 6'je bent, dan kijk je naar mensen tussen de 5,5 en de 6,5.quote:
Ga jij eens gauw je mond spoelen!quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:43 schreef Alvi het volgende:
Was leuk, beetje saai hedendaags er gebeurt niets meer
Heb altijd knappe ventjes gehad maar met andere gebreken, doet er verder niet aan toe. Wat mij gewoon opvalt is dat men heel erg kijkt naar heel mannelijk... In het echt ben ik zeer mannelijk heb jaren in een bepaald wereldje meegedraaid dus dat zit wel goed. Maar thuis ben ik gewoon mijzelf, en niets anders. Ik ben gewoon niet mannelijk, ook nooit willen zijnquote:Op zondag 9 augustus 2015 19:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat iedereen kijkt naar mensen die binnen een zekere bandbreedte ongeveer net zo mooi of lelijk zijn als zijzelf. Dus als je zelf een 6'je bent, dan kijk je naar mensen tussen de 5,5 en de 6,5.
Statisch gezien zijn er veel mensen die "gemiddeld" scoren. Dus als je zelf gemiddeld mooi/lelijk bent, dan heb je geluk, want er zijn veel mensen met een vergelijkbare score.
Als je heel knap bent of heel lelijk, dan zijn er minder mensen die jouw in bandbreedte vallen. Dus dan is het of lastiger om iemand te vinden, of je moet je eisen bij stellen, je bandbreedte vergroten. Dus als je heel knap bent, dan ook met lelijkere mensen daten, of je als je heel lelijk bent, met mensen die mooier zijn dan jij zelf.
Maar de grote middengroep, die snappen dat niet. Die willen niet met een hele knappe ("want dat kan toch niets worden"), terwijl ze zich te goed voelen voor de lelijkerds.
En daardoor kan het gebeuren dat de hele mooie mensen en de hele lelijke mensen elkaar vinden.![]()
![]()
En de middengroep begrijpt daar dan niets van. "Hoe kan het dat zo'n griezel en zo'n schoonheid voor elkaar vallen?!". Nou, statistiek dus. (
)
Dus als je echt heel lelijk bent, dan moet je juist voor de super-knappe mannen gaan.
Watskegeburt?quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je mond spoelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |