Meer omdat ik Asians in het hokje 'klein dun en iel' laat vallen. Maar als ik een schattige spleetoogke zie lopen kan ik op dat moment wel wat anders denkenquote:Op zondag 9 augustus 2015 16:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet.
Ik val ook niet op alle beren en ook niet op alle twinks.
Die vraag krijg ik op Scruff wel eens: "Do you like bears?"
Ja, maar dat is geen garantie dat ik ook op jou val. (Sorry.)
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook zo'n ding op datingprofielen tegenwoordig. Eindeloze lijstjes met wat ze allemaal níet willen. Ja, weeeeergaloos interessant allemaal hoor, maar wat wil je nou eigenlijk wél?
"No Lady Gaga fans."
Zou je de liefde van je leven nou echt direct laten lopen als hij van commerciële popmuziek houdt? Je kunt er maar een ding van maken.
Echt? Val je op typetjes?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef Alvi het volgende:
[..]
Ik val op typetjes, ze zijn zeldzaam aan het worden want ze worden zo afgebrand vaak dat het zielig is.
Niet gelijk alles negatief opvatten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Cosmo.quote:
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Cosmo..
Patrick is je man, als ik het goed lees?
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:41 schreef Renesite het volgende:
Echt? Val je op typetjes?
Ik val meer op het echte, want een typetje zie ik doorgaans meer als een masker/een beperkt deel.
Dat is interessant.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
we gaan in september ons als partners laten registreren.
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is interessant!
Waarom een partnerschap en geen trouwerij?
Hebben wij elkaar nooit gezien?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cosmo, nee. Patrick kent Cosmo weer wel (van ESF gebeuren)
Patrick is mijn aanstaande () we gaan in september ons als partners laten registreren.
Dat kan dat kan... ligt er aan in hoeverre je infiltreert in de lifestyle.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal typetjes zijn. Onze homoseksualiteit is aangeboren, de lifestyle eromheen is cultureel: aangeleerd. Sommigen zijn alleen wat meer typetje dan anderen..
Negativequote:
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:50 schreef Renesite het volgende:
Trouwerij geeft mij, heel cliché, het heterogebeuren aan. We willen het klein doen (met z'n tweeën en twee getuigen) en is voor een deel ook uit praktisch oogpunt (huis/financiën). We willen geen ceremonie en gaan onze achternamen niet delen. Gecombineerd wat punten waardoor het niet een huwelijk wordt.
'We did it our way'
Hoe oud is 'ie, 42?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:54 schreef Cosmo. het volgende:
Een of andere bejaarde kerel spreekt me aan op Grindr met mijn naam, maar ik heb mijn naam helemaal nergens staan. Hoe weet hij dit?
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heerlijk! Dit is exact waar ik op kick: geen heteronormativiteit, maar gewoon je eigen plan trekken. De reden dat wij wel voor 't burgerlijk huwelijk hebben gekozen is vanwege de gelijke rechten. Zeg nooit nooit, maar wij gaan dus echt NOOIT een kind adopteren, maar we wilden wel het récht om een kind te kunnen adopteren. Dat was 't voor ons. Maar power to you!.
Ja maar ik heb al een vader. Moet je dat zeggen. Hebben ze vást niet van terug!quote:
Waarom vind je dat belangrijk dan?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:57 schreef Renesite het volgende:
GP is ook gelijke rechten maar niet overal te wereld. Ik wil heus trouwen in de toekomst. Maar zeg gerust: nooit. Want eigenlijk wil ik trouwen zodra het overal ter wereld geldt. Never gonna happen dus doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |