Jouw billenpic van de Pride mag er ook wel tussenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
Moet het nou altijd zo overdreven?!
Een furry?quote:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:39 schreef Gellarboy het volgende:
Bloter dan dit wordt het niet (want Nederland is toleranter dan Instagram.)
https://instagram.com/p/52PfB5KG9a/
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zochtquote:
You perverted freak!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zocht
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?quote:
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingen
Of ben ik dan de pervert?
Echt waar?! Hahaha.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaar
Aan de overkant van de gracht van waar wij stonden.
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stondquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt waar?! Hahaha.
Voor het Hampshire Hotel lagen we.
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stond![]()
Ik ben trots op je. Je doet t goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!
En terecht (de ophef).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Lekker representatieve film dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Kijkt lekker makkelijk weg voor de blanke heteroman, die wel enorm openminded is maar gewoon niets hoeft te zien over zwarte transvrouwen. Die hadden immers best gewoon normaal kunnen doen. Eenheidsworst, wooooooo!quote:
Ja ik vond t erg interessanrt. En dan merk je pas hoeveel van Rupauls Dragrace daar vanaf komt (mocht je dat kijken)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef Gellarboy het volgende:
Nee!
Die staat wel gewoon op Netflix.
Docu over zwarte drag houses, toch? Aanrader?
Het schijnt dus een enorm Oscar vehikel te zijn die totaal geen recht doet aan het echte verhaal en de echte mensen en dus ook niet "de oorsprong van de pride en roze zaterdag" vertelt zoals het is gebeurd. Maar goed, het is ook van fucking Roland Emmerich... veel kun je er eigenlijk ook niet van verwachten (de man maakte films als 2012, Godzilla, The day after tomorrow, white house down, 10.000BC, independence day etc etc etc).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijkt lekker makkelijk weg voor de blanke heteroman, die wel enorm openminded is maar gewoon niets hoeft te zien over zwarte transvrouwen. Die hadden immers best gewoon normaal kunnen doen. Eenheidsworst, wooooooo!.
Preciesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:35 schreef Gellarboy het volgende:
Huh, waarom moet DIE MAN deze film maken?! Gaat hij de hele bar laten ontploffen ofzo?.
.
World War Stonewall!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:39 schreef Gellarboy het volgende:
"We wooooon't take it anymoooooooooooooooooore!"
[ afbeelding ]
Ach. Het is weer een vorm van schijn tolerantie. Maar ik heb nog altijd liever dat regisseurs en bedrijven ons gebruiken op een "positieve manier" dan helemaal niet of negatief. Ook al is t alleen maar voor eigen gewin op dit moment. Small steps, small steps.quote:
Wist ik niet. Dat zou idd kunnen. Verklaart nog niet waarom ie dan zo gata rommelen met de feiten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:05 schreef wonderer het volgende:
Emmerich is zelf homo, dus daar zal het wel iets mee te maken hebben.
Waarom? Ik ben voor "de beste acteur voor de rol". Als dat een trans acteur/actrice is prima. Als t dat niet is ook prima. Er ZIJN nou eenmaal minder trans acteurs/actrices in het vak. En dus statistisch gezien ook minder goede trans acteurs/actrices. Dat je ze als consultant o.i.d. mee laat werken dat snap , want zo iemand weet er gewoon qua gevoel en dergelike veel meer vanaf dat een cis ooit zal weten. Dat wil niet zegen dat het dan dus ook de beeste keuze is voor de rol.quote:Verder eens (hoewel ik toch liever heb dat trans personages (post-transitie) gespeeld worden door trans acteurs).
twitter:dylanjakemorris twitterde op donderdag 06-08-2015 om 12:28:12Marsha P Johnson is played by a cis man in the #Stonewall movie, and is billed SIX PLACES below "Woman with poodle." http://t.co/q9MF0UUnWh reageer retweet
Sorry, maar dat is echt een redelijke onzin vergelijkingquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:15 schreef wonderer het volgende:
Om dezelfde reden dat Tyrion Lannister door een dwerg gespeeld wordt en niet door een acteur van normale lengte die doet alsof hij dwerg is.
Een (post-transitie) transvrouw laten spelen door een cis man versterkt het "man in a dress"-beeld dat toch al te sterk de overhand heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef Gellarboy het volgende:
Maar acteren draait toch om doen alsof?
Ik kan me wel voorstellen dat het (voor jou) dan sneller authentiek aanvoelt, bijvoorbeeld.
Misschien zijn er wel minder trans rollen...... omdat er ook minder trans in de wereld zijn! Ever think about that? En ja, dan blijft er inderdaad weinig over, maar dat is gewoon dikke vette shit voor de beroepskeuze zeg ik dan. Ik ben helemaal pro je passie volgen hoor, maar ga niet zeuren dat er zo weinig voor je is op dat gebied. You have NO entitlement whatsoever als je niet goed genoeg bent. Dat "ik ben gepasseeeeerd" gemiep vind ik echt heel tenenkrommend. Kies the best person for the job! En ja, dat is een utopie, dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een (post-transitie) transvrouw laten spelen door een cis man versterkt het "man in a dress"-beeld dat toch al te sterk de overhand heeft.
Verder zijn er zat transgender acteurs die gewoon nooit aan de bak komen, omdat ze niet worden gecast in cis-rollen, en er veel te weinig trans-rollen zijn. Als die trans-rollen ook nog eens door cis acteurs worden ingevuld, blijft er wel heel weinig over.
Ze maken veelal films. Geen maatschappelijke statements. En ja als dat samen zou gaan is het een pre, maar geen must. Ik ben zeker voor het in series schrijven van dat soort rollen, om het zichtbaar te maken. Maar feit blijft dat dat soorrt rollen er niet zo veel zijn OMDAT ze er in t echte leven ook niet zo veel zijn. Het zou ook behoorlijk onrealistisch zijn als in iedere serie 5 transgenders en 7 homo's zouden zitten. Wederom: tell it like it is.quote:En je hebt gezien hoe verdomde belangrijk Laverne Cox is geweest, in haar rol in OitNB.
Ja. Dikke tieten bijvoorbeeld. En naamsbekendheid. Cash en zo.quote:Alsof er alleen maar gecast wordt op mensen die het beste kunnen acteren, laat me niet lachenEr speelt echt veel meer mee, hoor.
WAAROM NIET?!?!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
Ik ga niet op de barricaden staan en het eisen of zo.
Ik formuleer het voor mij anders:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:33 schreef wonderer het volgende:
Je maakt het veel groter/extremer dan het is. Ik zou graag zien dat (post-transitie) trans-rollen vaker gespeeld werden door trans personen, om bovenstaande redenen. Ik ga niet op de barricaden staan en het eisen of zo.
De regiseusse ook hequote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik las vandaag dat die actrice uit Sense8 die die transrol vertolkt ook echt trans is. Wel tof.
Mag niet van de chirugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |