Vanavond sporten en sushi eten met de ex Buuf terwijl we OITNB kijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend, homo's?
Ik heb een "date"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
quote:
Die skipt leg day nietquote:
Omdat ik er 0,0 van verwacht. Dude had me bijna anderhalf jaar geleden een keer een bericht gestuurd en paar dagen terug weer. Hij stelde al vrij snel voor om iets te gaan drinken of zo en ik vond het wel best, maar daarna werd ie een beetje pushy qua facebook/whatsapp vragen en alles.quote:
Ja, dat vind ik dus juist niet zo mooiquote:
Ah, zo'n datequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik er 0,0 van verwacht. Dude had me bijna anderhalf jaar geleden een keer een bericht gestuurd en paar dagen terug weer. Hij stelde al vrij snel voor om iets te gaan drinken of zo en ik vond het wel best, maar daarna werd ie een beetje pushy qua facebook/whatsapp vragen en alles.
We hebben weinig gemeen, verder, maar ik zie wel. Ben ik in ieder geval de deur even uit zondag.
Paar weken terug afgesproken met een gozer die heel wat interessanter was, dat moet ik wel even warm houden.
Mja, over 20 min of zo denk ikquote:
Ik sta overal voor openquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:51 schreef Gellarboy het volgende:
Met die insteek wordt het sowieso niks denk ik. Misschien wordt het wel onwijs leuk.
Ik wel, stevige benenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus juist niet zo mooi
1 grote brok spierwit lichtgevend vlees.
Ik ben meer een chest guy.quote:
Niet te ver open staan he. Denk aan je nietjes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sta overal voor openMaar ik verwacht er niet zo veel van. Ik hou jullie op de hoogte
Shut up, lachen doet pijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te ver open staan he. Denk aan je nietjes!
vandaag even naar de markt en tussendoor wat netflix en vanavond naar de griek. En zondag sportschool en pootjes geven/vakantieverhalen horen van ouders. Saaiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Grind pakt toch gewoon een X-aantal mannen die het dichtst bij zijn? Of dat nou 20 meter of 20 kilometer is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:24 schreef Alvi het volgende:
Heeft er iemand nog een beetje een leuke app, waar je ook tenminste echt eens iets bij elkaar kent scharrelen? Bullchat laat maar, () Planetromeo coole site maar het leid maar tot weinig helaas... Grindr heeft hier geen nut woon vrij afgelegen
![]()
Dus iemand nog een idee?
Ben jij de bottom??quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n scharrel zegt dat dat t eerste is wat ie wil doen als ie in NL is: I wanna fuck you in a bar!
Uhm. Ok. Prima. Wat jij wil schatje.
Woon in het grensgebied, maakt het allemaal wat anders. En bovenal is het vaak een hoop gezever, maar eens gewoon afspreken dan zijn ze ineens foetsie. OF je krijgt van die ellenlange Whatsapp gesprekken, waarbij ondervraging door de recherche nog een eitje bij is, en dan uiteindelijk weer hetzelfde effect. Ben meer van gewoon ontmoeten en we zien wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Grind pakt toch gewoon een X-aantal mannen die het dichtst bij zijn? Of dat nou 20 meter of 20 kilometer is...
Dudesnude? Scruff? Fok? Verhuizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:49 schreef Alvi het volgende:
[..]
Woon in het grensgebied, maakt het allemaal wat anders. En bovenal is het vaak een hoop gezever, maar eens gewoon afspreken dan zijn ze ineens foetsie. OF je krijgt van die ellenlange Whatsapp gesprekken, waarbij ondervraging door de recherche nog een eitje bij is, en dan uiteindelijk weer hetzelfde effect. Ben meer van gewoon ontmoeten en we zien wel wat er gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |