hier is geen sprake van homofobie bij, daar zij zelf homo zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
AT5 reaguurder:
"Ik snap die bewoners van de prinsengracht. Dit is een achterlijk gebeuren. Ik heb een neef die 26 jaar met een man samen woont, dus echt wel homo is, draaien niet met hun reet en geen raar stemmetje, zij zijn echt anti Gay Pride, net als meerdere kennissen van hun. Het standpunt van hun is wij zijn niet bijzonder, de deelnemers aan de Pride proberen dit wel uitgedragen. Zij zien het als provoceren naar de maatschappij. Daarbij is het motto hun, ik val op mannen en niet op verwijfde pisnichten, dan kan ik wel met een vrouw gaan samenwonen. En voor de rest gaat schreeuwen, hier is geen sprake van homofobie bij, daar zij zelf homo zijn."
Nee, die klinken inderdaad helemaal niet als zelfhatende homofoben, nee..

M'n scharrel zegt dat dat t eerste is wat ie wil doen als ie in NL is: I wanna fuck you in a bar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winning

Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een Chineesquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel een beetje "alle aziaten lijken op elkaar", wat de Aziaten zelf helemaal niet vinden. Als je er middenin zit, zie je de verschillen veel beter dan als je af en toe naar binnen gluurt.

En Irak Iran etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een ChineesDan lijken Europeanen veel meer op elkaar.

Toch typisch dat "de homo" in een film altijd de vrouwelijke nichterige is en dat "men" dat ook altijd zo wil zien. Maar dat "de homo" in het echte leven een "normale rustige kerel" moet zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind dat sowieso niet Klaassen's sterkste punt. Als Nederland iets te zeuren wil hebben over een kwalijke stereotypering van homo's dan mogen ze eerder bij hem aan de bel trekken dan bij Gordon (maar ze mogen het alsnog niet!.).
[ afbeelding ]
(Ik vind 'm overigens in Chez Nous wel heel leuk.)

Thanks for proving my pointquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is "Aziaten" een raar woord, want dan heb je Japan, China, maar ook Maleisie en India en Indonesie. Een Indier lijkt in de verste verte niet op een ChineesDan lijken Europeanen veel meer op elkaar.

Precies. Azie is ZO groot dan je nauwelijks kan spreken over "alle Aziaten doen..."quote:

Ja ik krikte onze samenhang van 90% naar 91%quote:

quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik krikte onze samenhang van 90% naar 91%

Is al weer een tijd geleden ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
We moeten maar weer eens meeten of zo, kijken of het in het echt net zo gaat

Ja, twee jaar terugquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is al weer een tijd geleden ja.
Geloof op eeen pride toen even? Met Theatermama.

Klopt jaquote:

En alsof iedere nicht into watersport isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:02 schreef Gellarboy het volgende:
"ik val op mannen en niet op verwijfde pisnichten, dan kan ik wel met een vrouw gaan samenwonen."
Het is trouwens niet alleen homofoob, maar ook nog eens seksistisch (vrouw = pisnicht).

quote:

Super knusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Club Church. Voor een gezellig avondje neuken met gelijk gestemden.

De was doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:56 schreef Gellarboy het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend, homo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |