Dat heeft ie ook echt nodig in dit deelnemersveld. Boasson Hagen wint etappe 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Ik sta aan jouw kant joh!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Superman derde in het algemeen klassement.
Are you watching Mani?
Dan kan hij mooi het kopmanschap opeisen voor de Vuelta.quote:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Jaja, leuke grapquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:56 schreef Evertjan het volgende:
hier trouwens een foto van de auto die in botsing kwam met Laurens ten Dam
[ afbeelding ]
Dat is gewoon optisch bedrog door zijn houding in combinatie met zijn ritssluiting die bobbelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:10 schreef Godshand het volgende:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...
Die ribben
Gewoon elke dag aanvallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.
Een volgwagen is verboden. Alles wat je nodig hebt moet je of bij je hebben of onderweg gewoon kopen. De toppers slapen mischien een uurtje per nacht, meer naar het midden van het veld kan er af en toe een kort nachtje in een hotel af.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar laten die gasten hun slaapspullen ed? Of rijdt er iemand achter ze aan?
TransContinental zou ook gewoon net als de reguliere wielerwedstrijden georganiseerd kunnen worden, maar dan met vaste etappes. Nu is het meer indelen naar eigen inzicht begrijp ik?
Klopt, er zijn wat plekken waar je langs moet. Maar hoe je de route tussen die punten legt is jouw eigen beslissing. Net zoals de volgorde van de controlepunten. Een aantal deelnemers is door Italië naar het zuiden gereden, de boot naar Kroatië en dan eerst controle 4 en daarna pas controle 3.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kiest je eigen route maar je moet wel langs enkele controlepunten lijkt me
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..
Danny van Poppel gaat alle Vuelta-sprints winnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.Ik zie daar veel namen voorbij komen, die je eigenlijk nooit ziet (zeker niet op WT-niveau). Denk dat Van Asbroeck maximaal 7e/8e ofzo in de Vuelta-sprints kan worden.
Kittel, Modolo, Pelucchi, Nizzolo, Bonifazio, Mezgec, Boeckmans, Ewan en Guardini is niet heel slecht toch? Ben benieuwd of dat sprintveld in de Vuelta veel beter is eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.Ik zie daar veel namen voorbij komen, die je eigenlijk nooit ziet (zeker niet op WT-niveau). Denk dat Van Asbroeck maximaal 7e/8e ofzo in de Vuelta-sprints kan worden.
Nee, doet Canada. George Bennett gaat natuurlijk een schitterend klassement rijden in de Vueltaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:05 schreef TLC het volgende:
Wat een kutjaar voor LtDhopelijk herstelt ie snel, gaat Gesink geen Vuelta doen ?
*zucht*quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Leg de streep een paar meter verder en Avila wint.
Deed aan veldrijden toch?quote:
Ik ben Mani, fair and balanced. Dat Colombiaantje kwam niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dacht dat je aan mijn kant stond? Dan moet je ook een beetje een homer zijn, pik.
twitter:laurenstendam twitterde op donderdag 06-08-2015 om 11:34:01Heading home. Corset for 6 weeks. Next goal? @eroica1997 reageer retweet
quote:Ten Dam: 'Man (84), houten been'
Laurens ten Dam is woensdag aangereden door een 84-jarige man met een houten been.
"De man die me heeft aangereden is 84 jaar oud en heeft een houten been. Dat is geen grap", zegt Ten Dam donderdag in Dagblad De Limburger. "Hij heeft me nooit gezien en is van achteren met 80 kilometer per uur op me ingereden. Het leek wel een aanslag."
Ten Dam brak bij de aanrijding een rugwervel en mist daardoor vrijwel zeker de Ronde van Spanje.
Aangereden op de Hallembaye.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.rtp.pt/play/direto/rtpinformacao
Finish op dit pareltje. Ik doe het broekje al uit voor de wattages, met 7 of minder neem ik geen genoegen.Over iets meer dan 5km begint de klim al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek je geen Portugees of zo? Walgelijk taaltje overigens.quote:
39 jaar al.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Rui Sousa, ik gun die man de rit. Daar kun je onmogelijk geen fan van zijn.
[ afbeelding ]
Zijn de brommers weer aangezet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot weer in Portugal.
Tijd voor een nieuwe topshow van Dani Diaz.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over 20 dagen starten ze in Tour do Rio, dan krijgen we W52 tegen Funvic. Dan kun je me echt opvegen.
Kunnen ze niet alsnog een berg Iraniërs uitnodigen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over 20 dagen starten ze in Tour do Rio, dan krijgen we W52 tegen Funvic. Dan kun je me echt opvegen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alsnog een berg Iraniërs uitnodigen?
Ziet Aru er weer uit alsof hij een beroerte heeft? Dan is hij op z'n best!quote:
Alleen al vanwege de enorme rotzooi in de lucht rij ik daar gewoon niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Aangereden op de Hallembaye.
Bekende klim (zat in verleden in de Amstel).
Niet de 1e renner die in die omgeving wordt aangereden.
Paar maanden terug is er nog een toerfietser voor dood achtergelaten door een 'doorrijder'.
Dat durf ik met de kwaliteit van de stream echt niet te zeggen. Hij is wel goed iig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:37 schreef DeeBee het volgende:
Ze moeten echt een Tour opzetten met al die bazenteams en obscure rondjes en alles lekker op Sporza uitzenden ofzo, grotere topshow dan al die Belgische 2.1 koersen.
[..]
Ziet Aru er weer uit alsof hij een beroerte heeft? Dan is hij op z'n best!
betrapt in de Ronde van Portugalquote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
De ploegleider van W52 is al 2 keer betrapt op doping hahaha.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nuno_Ribeiro
Dat is nog eens een echte Vlaamse kop.quote:
Cavaliers komt klaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Columbiatrein op de Wolf Creek pas
Klaarkomen is het nog niet, maar het gulpje gaat voorzichtig open. Het is in ieder geval hoopgevend. Misschien, oh heel misschien kunnen ze wat laten zien in de Vuelta. Deze voorbereiding is al een stuk beter dan fietsen tussen de sneeuwmuren van Italië. Maar ik wil niet jinxen, dus ik klop direct even af.quote:
quote:Ik heb hetzelfde nummer als naamsgenoot Robert Gesink in de TdF, dus dat moet goed gaan.
twitter:kaireus twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 10:27:56Dag 10 @VoltaPortugal. Genieten van het uitzicht vanuit de hotelkamer. Straks weer met de Portugese brommers koersen. http://t.co/YOzR8oHhH0 reageer retweet
Tja, hij zal best gelijk hebben, maar hypocriet is het natuurlijk wel als oud-ploeggenoot van Rasmussen en Menchov/Raborenner.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:03 schreef Marcoss het volgende:
twitter:kaireus twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 10:27:56Dag 10 @VoltaPortugal. Genieten van het uitzicht vanuit de hotelkamer. Straks weer met de Portugese brommers koersen. http://t.co/YOzR8oHhH0 reageer retweet
Men wil toch altijd dat de Omerta verbroken wordt? Is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, hij zal best gelijk hebben, maar hypocriet is het natuurlijk wel als oud-ploeggenoot van Rasmussen en Menchov/Raborenner.
Astana 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Etappeuitslag
[ afbeelding ]
Nieuwe algemeen klassement
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had dit natuurlijk in Baskenland al getoond. Dat hij daar al zo goed reed, was natuurlijk wel bizar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
Echt bizar hoe goed Checho al is na zo'n blessure.
Als het elk jaar zo overduidelijk is waarom gaan ze daar dan toch koersen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, hij zal best gelijk hebben, maar hypocriet is het natuurlijk wel als oud-ploeggenoot van Rasmussen en Menchov/Raborenner.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:29 schreef TheArt het volgende:
Steven Lammertink Europees kampioen tijdrijden hier nog niet gemeld?
Onverwachte hindernis bij de tijdrit in Denemarkentwitter:HviidJonas twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 20:35:55Knap så god timing #postdkrundt http://t.co/218TsMi2K7 reageer retweet
Tijdritparcours met een spoorwegovergang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Onverwachte hindernis bij de tijdrit in Denemarkentwitter:HviidJonas twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 20:35:55Knap så god timing #postdkrundt http://t.co/218TsMi2K7 reageer retweet
Toch wel tegenvallend dat Boom dit soort tijdritjes niet meer aan kan. Dit was ooit zijn specialiteit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Würtz won daar de tijdrit, Juul-Jensen de leiding overgenomen van Bak, die lek reed..
mag dat volgens de reglementen wel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tijdritparcours met een spoorwegovergang.
Gek genoeg dus omdat hij gestopt is met veldrijden. Stop je als wereldtopper met veldrijden om beter te worden in wegwielrennen, vermindert je specialiteit in het wegwielrennen en ben je net niet top in het gebied dat je ambieert. Keuzes...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel tegenvallend dat Boom dit soort tijdritjes niet meer aan kan. Dit was ooit zijn specialiteit.
Tot een aantal jaar geleden was het parcours in Utrecht perfect geweest voor de voormalig wereldkampioen veldrijden, maar de jaren op de weg hebben effect gehad op zijn explosiviteit. “Jammer genoeg is die tijd niet meer. Het is snel minder geworden nadat ik ben gestopt met crossen.”quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gek genoeg dus omdat hij gestopt is met veldrijden. Stop je als wereldtopper met veldrijden om beter te worden in wegwielrennen, vermindert je specialiteit in het wegwielrennen en ben je net niet top in het gebied dat je ambieert. Keuzes...
Zonneveld begint steeds meer gelijk te krijgen over Boomquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot een aantal jaar geleden was het parcours in Utrecht perfect geweest voor de voormalig wereldkampioen veldrijden, maar de jaren op de weg hebben effect gehad op zijn explosiviteit. “Jammer genoeg is die tijd niet meer. Het is snel minder geworden nadat ik ben gestopt met crossen.”
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:54 schreef Marcoss het volgende:
Würtz won daar de tijdrit, Juul-Jensen de leiding overgenomen van Bak, die lek reed..
Na z'n overwinning paar dagen terug zat ik daar ook nog aan te denken. Ooit was hij een goede allrounder met een goede tijdrit en die ook nog wat heuvels over kon. Helaas helemaal gaan focussen op die paar wedstrijden in het voorjaar. Jammer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel tegenvallend dat Boom dit soort tijdritjes niet meer aan kan. Dit was ooit zijn specialiteit.
Als je de proloog in PN en zeker de Dauphine kan winnen (met Vino en Wiggins op twee en drie), dan zou ik niet weten waarom je minder kans zou maken dan een Rohan Dennis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:26 schreef Ericr het volgende:
Boom was vooral goed in een proloog en tijdritjes in een kleine ronde. In grote rondes heeft hij eigenlijk nooit bevestigd dat hij klaar was voor het echte tijdritwerk. Utrecht of een andere proloog of korte tijdrit in een grote ronde was dus hoe dan ook niet besteed aan Boom.
P-N is niet echt een goede graadmeter natuurlijk van welke vorm je later in het seizoen hebt. Boom heeft nog nooit in een grote ronde laten zien of op een WK dat hij een tijdrijder van formaat is. Op een WK U23 wel maar dat is net zomin een goede graadmeter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je de proloog in PN en zeker de Dauphine kan winnen (met Vino en Wiggins op twee en drie), dan zou ik niet weten waarom je minder kans zou maken dan een Rohan Dennis.
twitter:BiciGoga twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 15:04:44Supermán López irá al Tour de L"Avenir a defender el título para Colombia. No estaba considerado a la Vuelta. En Francia se medirá con WT reageer retweet
Er is al een Vueltatopicquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Teammanager Astana bevestigt komst Nibali, Aru en Landa naar Vuelta a Espana. Sterke ploeg weer met vermoedelijk LL Sanchez, Tiralongo en Cataldo
Serpa (Lampre) doet ook weer meeWeer lekker werken voor Kientana
Lag nog flink achter bij het tussenpunt, werd eerst ruim 2de gegeven en een half uur later wordt opeens z'n tijd gecorrigeerd en is hij 4 seconden sneller.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:23 schreef Momo... het volgende:
Białobłocki(wie kent hem niet?) is sneller dan Kiryenka in de tijdrit in Polen.
Staftwitter:Stefclement twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 17:48:50Dat is blijkbaar ook Nederlandse sportcultuur/ -waardering; als enige regionale Tourrenner gepasseerd worden @Profronde7B . Pijnlijk. reageer retweet
Ik heb 50 euro op Kiriyenka inzet voor dus jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lag nog flink achter bij het tussenpunt, werd eerst ruim 2de gegeven en een half uur later wordt opeens z'n tijd gecorrigeerd en is hij 4 seconden sneller.
Oplichters die Polen
Da's een behoorlijke faal van de organisatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:51 schreef franklop het volgende:
Staftwitter:Stefclement twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 17:48:50Dat is blijkbaar ook Nederlandse sportcultuur/ -waardering; als enige regionale Tourrenner gepasseerd worden @Profronde7B . Pijnlijk. reageer retweet
Vind je? Ik denk dat Mathieu van der Poel daar alleen al meer volk op de been brengt dan 10 matige profs van het kaliber Stef Clement.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke faal van de organisatie.
niet iets later weggestuurd van podium?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de uitslag zou Bialoblocki (middelste renner) 1 seconde na Kittel (op de voorgrond) en 6 seconden voor Stamsnijder (in de achtergrond) over de finish zijn gekomen..
Kan, maar ik denk dat de Polen vooral heel graag een ritzege wildenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
niet iets later weggestuurd van podium?
Snowbird klinkt perfect voor een Colombiaantje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie pakt de overwinning in Snowbird?
Horner, Schleck of een Colombiaantje
Peloton zit gewoon te slapen, want het is een onwijs makkelijke bijtrapafdaling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Die Colombiaantjes rijden iedereen eraf in de afdaling
ik las wel al een paar berichten met die strekking. Zie dit filmpje:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lag nog flink achter bij het tussenpunt, werd eerst ruim 2de gegeven en een half uur later wordt opeens z'n tijd gecorrigeerd en is hij 4 seconden sneller.
Oplichters die Polen
Ik wil graag duidelijk maken dat dit satire is. Ok bij deze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel allerlei grappen maken zodra het over iets wits gaat. Gloryhunter.
Jij bent geen meester van de satire. Derhalve moet ik je verplichten daarmee te stoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag duidelijk maken dat dit satire is. Ok bij deze.
Het kan niet iedere dag feest voor de Colombiaantjes zijn. Zolang ze maar over 2 weken weer gaan vlammen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:27 schreef Momo... het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor de andere Colombiaantjes, misschien komt het nu goed.
Dit is geen post over doping mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon en ik hopen dat Opa Chris zijn trucendoos weer heeft meegenomen naar Utah.
Teflon Chris is een getectyleerde oude vos.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is geen post over doping mag ik toch hopen?
Corti heeft de tickets voor een pre season trainingskamp in Snowbird al geboekt.quote:
Pirazzi was gisteren de hele dag in de weer en rijdt zo ongeveer zijn eerste wedstrijd sinds de Giro. Ook de hoogte zal wel meespelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:33 schreef Momo... het volgende:
Waar is Pirazzi , had hem wel verwacht hier
Hij komt van de baan, dus hij zal ongetwijfeld lachend Contador en Quintana bij kunnen houden.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:36 schreef DeeBee het volgende:
De coureurs van Bardiani hebben hun skibrillen alvast opgezet voor Snowbird.
Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat Schleck kwartjes bij zich heeft.
Zo zonde dat Eurosport (met Trakselgod) dit niet uitzendt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat Schleck kwartjes bij zich heeft.
is ie al gevallen in deze ronde?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.
Zo te zien eet hij die vissen nog steeds niet op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.
*cringeworthyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
Die Yanks zijn me een partij chanant.
Die heb ik toch al regelmatig in beeld gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
Zo'n schitterende ticker en dan maar 1 moto in koers.Geef eens beelden van de achtervolgende groep joh.
Ik bedoel de groep die het peloton genoemd wordt in de ticker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik toch al regelmatig in beeld gezien.
Wel van origine Amerikaanse zender.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat muurschieten bij FOX was cringeworthy.
Tutti Pazzi zat er nog tussenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:01 schreef Chiappucci het volgende:
Groep 3 niet eens fatsoenlijk in beeld bij de finish
Ik vind dat raar ja, dat je een renner uit de eigen regio niet uitnodigt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vind je? Ik denk dat Mathieu van der Poel daar alleen al meer volk op de been brengt dan 10 matige profs van het kaliber Stef Clement.
quote:Bauke Mollema heeft zondagmorgen het startschot gelost van 'zijn' Bauke Mollema Tocht. Nog nooit waren er zoveel deelnemers. Een van hen zou Mollema's ploegmaat Danny van Poppel zijn, maar dat ging niet door.
Volgens de organisatie was Van Poppel zijn fiets vergeten mee te nemen. Hoe dat kon gebeuren, is onduidelijk. Op een vervangende fiets wilde hij niet rijden uit angst voor blessures.
Dan had ik toch niet helemaal van België of Brabant naar Groningen gereden maar was thuisgebleven.quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:31 schreef Tommeke het volgende:
Hij rijdt de Eneco Tour. Hij heeft gewoon geen zin om tussen die toerfietsers te fietsen denk ik.
Heb die toch vanochtend gefietst en toch drie zware valpartijen gezien.
Morgen starten ze in Bolsward. Dus ze zullen wel ergens in de buurt in een hotel zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan had ik toch niet helemaal van België of Brabant naar Groningen gereden maar was thuisgebleven.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen starten ze in Bolsward. Dus ze zullen wel ergens in de buurt in een hotel zitten.
quote:
quote:
quote:Hij heeft een klaplong, aan beide kanten enkele ribben gebroken, zijn heiligbeen en zijn bekken gebroken. Een operatie zal Brammeier niet nodig hebben, vertelt ploegdokter Van Zuydam. Wel heeft hij enige tijd nodig om te herstellen van het letsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |