Dat heeft ie ook echt nodig in dit deelnemersveld. Boasson Hagen wint etappe 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Ik sta aan jouw kant joh!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Superman derde in het algemeen klassement.
Are you watching Mani?
Dan kan hij mooi het kopmanschap opeisen voor de Vuelta.quote:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Jaja, leuke grapquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:56 schreef Evertjan het volgende:
hier trouwens een foto van de auto die in botsing kwam met Laurens ten Dam
[ afbeelding ]
Dat is gewoon optisch bedrog door zijn houding in combinatie met zijn ritssluiting die bobbelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:10 schreef Godshand het volgende:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...
Die ribben
Gewoon elke dag aanvallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.
Een volgwagen is verboden. Alles wat je nodig hebt moet je of bij je hebben of onderweg gewoon kopen. De toppers slapen mischien een uurtje per nacht, meer naar het midden van het veld kan er af en toe een kort nachtje in een hotel af.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar laten die gasten hun slaapspullen ed? Of rijdt er iemand achter ze aan?
TransContinental zou ook gewoon net als de reguliere wielerwedstrijden georganiseerd kunnen worden, maar dan met vaste etappes. Nu is het meer indelen naar eigen inzicht begrijp ik?
Klopt, er zijn wat plekken waar je langs moet. Maar hoe je de route tussen die punten legt is jouw eigen beslissing. Net zoals de volgorde van de controlepunten. Een aantal deelnemers is door Italië naar het zuiden gereden, de boot naar Kroatië en dan eerst controle 4 en daarna pas controle 3.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kiest je eigen route maar je moet wel langs enkele controlepunten lijkt me
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |