Dat heeft ie ook echt nodig in dit deelnemersveld. Boasson Hagen wint etappe 2.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Ik sta aan jouw kant joh!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:20 schreef Cavaliers het volgende:
Superman derde in het algemeen klassement.
Are you watching Mani?
Dan kan hij mooi het kopmanschap opeisen voor de Vuelta.quote:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Boom gisteren gewonnen zag ik. Nu begint het spul echt te werken zeker.
Jaja, leuke grapquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:56 schreef Evertjan het volgende:
hier trouwens een foto van de auto die in botsing kwam met Laurens ten Dam
[ afbeelding ]
Dat is gewoon optisch bedrog door zijn houding in combinatie met zijn ritssluiting die bobbelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:10 schreef Godshand het volgende:
Op die foto in de OP lijkt hij wel Froome gewichtsaspiraties te hebben...
Die ribben
Gewoon elke dag aanvallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Niet echt een gelukkig jaar voor Laurens... De Vuelta-selectie van TLJ wordt zo wel een beetje treurig.
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze nu niemand die fatsoenlijk kan klimmen of sprinten. Dan worden het 3 lange weken ja.
Een volgwagen is verboden. Alles wat je nodig hebt moet je of bij je hebben of onderweg gewoon kopen. De toppers slapen mischien een uurtje per nacht, meer naar het midden van het veld kan er af en toe een kort nachtje in een hotel af.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar laten die gasten hun slaapspullen ed? Of rijdt er iemand achter ze aan?
TransContinental zou ook gewoon net als de reguliere wielerwedstrijden georganiseerd kunnen worden, maar dan met vaste etappes. Nu is het meer indelen naar eigen inzicht begrijp ik?
Klopt, er zijn wat plekken waar je langs moet. Maar hoe je de route tussen die punten legt is jouw eigen beslissing. Net zoals de volgorde van de controlepunten. Een aantal deelnemers is door Italië naar het zuiden gereden, de boot naar Kroatië en dan eerst controle 4 en daarna pas controle 3.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kiest je eigen route maar je moet wel langs enkele controlepunten lijkt me
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Asbroeck doet het niet slecht in Polen voorlopig en qua sprintveld is het nooit heel erg sterk in de Vuelta..
Danny van Poppel gaat alle Vuelta-sprints winnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.Ik zie daar veel namen voorbij komen, die je eigenlijk nooit ziet (zeker niet op WT-niveau). Denk dat Van Asbroeck maximaal 7e/8e ofzo in de Vuelta-sprints kan worden.
Kittel, Modolo, Pelucchi, Nizzolo, Bonifazio, Mezgec, Boeckmans, Ewan en Guardini is niet heel slecht toch? Ben benieuwd of dat sprintveld in de Vuelta veel beter is eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Polen stelt het sprintveld helemaal niks voor.Ik zie daar veel namen voorbij komen, die je eigenlijk nooit ziet (zeker niet op WT-niveau). Denk dat Van Asbroeck maximaal 7e/8e ofzo in de Vuelta-sprints kan worden.
Nee, doet Canada. George Bennett gaat natuurlijk een schitterend klassement rijden in de Vueltaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:05 schreef TLC het volgende:
Wat een kutjaar voor LtDhopelijk herstelt ie snel, gaat Gesink geen Vuelta doen ?
*zucht*quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Leg de streep een paar meter verder en Avila wint.
Deed aan veldrijden toch?quote:
Ik ben Mani, fair and balanced. Dat Colombiaantje kwam niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dacht dat je aan mijn kant stond? Dan moet je ook een beetje een homer zijn, pik.
twitter:laurenstendam twitterde op donderdag 06-08-2015 om 11:34:01Heading home. Corset for 6 weeks. Next goal? @eroica1997 reageer retweet
quote:Ten Dam: 'Man (84), houten been'
Laurens ten Dam is woensdag aangereden door een 84-jarige man met een houten been.
"De man die me heeft aangereden is 84 jaar oud en heeft een houten been. Dat is geen grap", zegt Ten Dam donderdag in Dagblad De Limburger. "Hij heeft me nooit gezien en is van achteren met 80 kilometer per uur op me ingereden. Het leek wel een aanslag."
Ten Dam brak bij de aanrijding een rugwervel en mist daardoor vrijwel zeker de Ronde van Spanje.
Aangereden op de Hallembaye.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:50 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.rtp.pt/play/direto/rtpinformacao
Finish op dit pareltje. Ik doe het broekje al uit voor de wattages, met 7 of minder neem ik geen genoegen.Over iets meer dan 5km begint de klim al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spreek je geen Portugees of zo? Walgelijk taaltje overigens.quote:
39 jaar al.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Rui Sousa, ik gun die man de rit. Daar kun je onmogelijk geen fan van zijn.
[ afbeelding ]
Zijn de brommers weer aangezet?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot weer in Portugal.
Tijd voor een nieuwe topshow van Dani Diaz.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over 20 dagen starten ze in Tour do Rio, dan krijgen we W52 tegen Funvic. Dan kun je me echt opvegen.
Kunnen ze niet alsnog een berg Iraniërs uitnodigen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over 20 dagen starten ze in Tour do Rio, dan krijgen we W52 tegen Funvic. Dan kun je me echt opvegen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Kunnen ze niet alsnog een berg Iraniërs uitnodigen?
Ziet Aru er weer uit alsof hij een beroerte heeft? Dan is hij op z'n best!quote:
Alleen al vanwege de enorme rotzooi in de lucht rij ik daar gewoon niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Aangereden op de Hallembaye.
Bekende klim (zat in verleden in de Amstel).
Niet de 1e renner die in die omgeving wordt aangereden.
Paar maanden terug is er nog een toerfietser voor dood achtergelaten door een 'doorrijder'.
Dat durf ik met de kwaliteit van de stream echt niet te zeggen. Hij is wel goed iig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:37 schreef DeeBee het volgende:
Ze moeten echt een Tour opzetten met al die bazenteams en obscure rondjes en alles lekker op Sporza uitzenden ofzo, grotere topshow dan al die Belgische 2.1 koersen.
[..]
Ziet Aru er weer uit alsof hij een beroerte heeft? Dan is hij op z'n best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |