Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat Schleck kwartjes bij zich heeft.
Zo zonde dat Eurosport (met Trakselgod) dit niet uitzendt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat Schleck kwartjes bij zich heeft.
is ie al gevallen in deze ronde?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.
Zo te zien eet hij die vissen nog steeds niet op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat even vissen zo, ergens in de buurt. Finisht op een uurtje of 2 vast.
*cringeworthyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
Die Yanks zijn me een partij chanant.
Die heb ik toch al regelmatig in beeld gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
Zo'n schitterende ticker en dan maar 1 moto in koers.Geef eens beelden van de achtervolgende groep joh.
Ik bedoel de groep die het peloton genoemd wordt in de ticker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die heb ik toch al regelmatig in beeld gezien.
Wel van origine Amerikaanse zender.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, dat muurschieten bij FOX was cringeworthy.
Tutti Pazzi zat er nog tussenquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:01 schreef Chiappucci het volgende:
Groep 3 niet eens fatsoenlijk in beeld bij de finish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |