Peloton zit gewoon te slapen, want het is een onwijs makkelijke bijtrapafdaling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Die Colombiaantjes rijden iedereen eraf in de afdaling
ik las wel al een paar berichten met die strekking. Zie dit filmpje:quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lag nog flink achter bij het tussenpunt, werd eerst ruim 2de gegeven en een half uur later wordt opeens z'n tijd gecorrigeerd en is hij 4 seconden sneller.
Oplichters die Polen
Ik wil graag duidelijk maken dat dit satire is. Ok bij deze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel allerlei grappen maken zodra het over iets wits gaat. Gloryhunter.
Jij bent geen meester van de satire. Derhalve moet ik je verplichten daarmee te stoppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag duidelijk maken dat dit satire is. Ok bij deze.
Het kan niet iedere dag feest voor de Colombiaantjes zijn. Zolang ze maar over 2 weken weer gaan vlammen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:27 schreef Momo... het volgende:
Vandaag was geen goede dag voor de andere Colombiaantjes, misschien komt het nu goed.
Dit is geen post over doping mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon en ik hopen dat Opa Chris zijn trucendoos weer heeft meegenomen naar Utah.
Teflon Chris is een getectyleerde oude vos.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is geen post over doping mag ik toch hopen?
Corti heeft de tickets voor een pre season trainingskamp in Snowbird al geboekt.quote:
Pirazzi was gisteren de hele dag in de weer en rijdt zo ongeveer zijn eerste wedstrijd sinds de Giro. Ook de hoogte zal wel meespelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:33 schreef Momo... het volgende:
Waar is Pirazzi , had hem wel verwacht hier
Hij komt van de baan, dus hij zal ongetwijfeld lachend Contador en Quintana bij kunnen houden.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 23:36 schreef DeeBee het volgende:
De coureurs van Bardiani hebben hun skibrillen alvast opgezet voor Snowbird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |